E34 tagumiku tõstmine
E34 tagumiku tõstmine
sai vanade asendamisel pea kolmandiku autohinnaga ähvardanud isenivelleeruvad amordid vahetatud hoopis tavaliste bilsteinide vastu. mure nüüd selles, et peale auto "pimedaks" tegemist võttis masin uued rõõmuga vastu, aga tagaots on oluliselt madalam, kui enne. ratas koobast veel ei kaabi aga tahaks sellest tsitroka- efektist (nina püsti) lahti saada. kas 525 tds kombil on lootust ennast kergitada lasta? pean silmas poes müüdavaid komplekte nagu Jeepidel.
Üks rool autos mitme inimese kohta on diskrimineerimine!
- mätas
- Huviline
- Postitusi: 217
- Liitunud: 04.07.2004 11:32 40
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn
Kas neid vanasid taastada ei saa? Siin mingi õpetus e32 varal, kuid see ei tohiks mõjutada. Need rõngastihendid ise ei maksa suurt midagi. Muidugi kui sul ka rõhuakud läbi siis tuleb suuremaid investeeringuid teha.
Endal said tagumised amordid paar kuud tagasi vahetatud. Vedrud tundusid siis OK.
Nüüd panin pagassi 4 kilo tsementi - 'a 45 kg = 180 kg
Tagumised rattad vajusid ikka korralkult koopasse.
Ise arvan, et on vaja ka vedrud vahetada. On see mõte õige või on normaalne, et paarisaja kilogrammiga pagassis tagumine ots vastu maad?
Nüüd panin pagassi 4 kilo tsementi - 'a 45 kg = 180 kg
Tagumised rattad vajusid ikka korralkult koopasse.
Ise arvan, et on vaja ka vedrud vahetada. On see mõte õige või on normaalne, et paarisaja kilogrammiga pagassis tagumine ots vastu maad?
tõstaks teemat edasi, kuna uued mured seljas..
nimelt Salomes (st. Automaailmas) ei soovitatud vedrude vahele mingeid jublakaid toppida. see aitavat ainult läbilöökide vastu aga vedru enda pikkus jäävat samaks. sellega seoses tahaks teada, mitmed erinevad vedrupikkused E34 kombile taha ette nähtud on? st. kas on vaid nivooregulaatoriga amortidele ja tavalistele, või on veel mingi kolmas ja neljas variant? igatahes, kui keegi raudselt mõõtudes kindel on, võib mulle ühe kasutatud paarikese hinnapakkumise teha. või hea hinna puhul ka poelõhnaliste ;-)
ei tahaks oma autot põhimõtteliselt nende kummijublakatega petma hakata.
nimelt Salomes (st. Automaailmas) ei soovitatud vedrude vahele mingeid jublakaid toppida. see aitavat ainult läbilöökide vastu aga vedru enda pikkus jäävat samaks. sellega seoses tahaks teada, mitmed erinevad vedrupikkused E34 kombile taha ette nähtud on? st. kas on vaid nivooregulaatoriga amortidele ja tavalistele, või on veel mingi kolmas ja neljas variant? igatahes, kui keegi raudselt mõõtudes kindel on, võib mulle ühe kasutatud paarikese hinnapakkumise teha. või hea hinna puhul ka poelõhnaliste ;-)
ei tahaks oma autot põhimõtteliselt nende kummijublakatega petma hakata.
Üks rool autos mitme inimese kohta on diskrimineerimine!
Olen kuulnud, et E34 pannakse 700-se vedrud- tõstab oluliselt tagaosa.Tean kindlalt väita, et E34 sedaanile on alla pandud ja ratas on koopast väljas.Ignuk kirjutas:tõstaks teemat edasi, kuna uued mured seljas..
nimelt Salomes (st. Automaailmas) ei soovitatud vedrude vahele mingeid jublakaid toppida. see aitavat ainult läbilöökide vastu aga vedru enda pikkus jäävat samaks. sellega seoses tahaks teada, mitmed erinevad vedrupikkused E34 kombile taha ette nähtud on? st. kas on vaid nivooregulaatoriga amortidele ja tavalistele, või on veel mingi kolmas ja neljas variant? igatahes, kui keegi raudselt mõõtudes kindel on, võib mulle ühe kasutatud paarikese hinnapakkumise teha. või hea hinna puhul ka poelõhnaliste ;-)
ei tahaks oma autot põhimõtteliselt nende kummijublakatega petma hakata.
BMW 525 td E39
A mis takistab Sind minemast varuosaletti ja tellimast õiged vedrud? PS vedru valik sõltub ka autos olevast lisavarustusest, aga selle nad selgitavad kõik ilusti välja.
Siin on näide vedrust, mis sobib siis, kui 525tds touringul on:
-tavavedrustus (mitte nivoo!)
-suur katuseluuk
-haagisekonks
-tagumised peatoed, mehhaanilised
-kliimaseade
Siin on näide vedrust, mis sobib siis, kui 525tds touringul on:
-tavavedrustus (mitte nivoo!)
-suur katuseluuk
-haagisekonks
-tagumised peatoed, mehhaanilised
-kliimaseade
Kood: Vali kõik
VO kood nimetus kogus laos ühikuhind ühikuhind+KM
33531138721 COIL SPRING 0 D 1220.43 1440.11
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
madal tagaots
mul oli sama mure e34tds touringuga.lahendus oli lihtne.sauelt igori käest sain tasuta vanad tuksis taga amordid.löikasin relaga alumised puksid maha ja keevitasin need enda alumiste pukside külge.pold vaja isegi mitte amorte maha vötta.ainult et keevitus koht tuleb kiirelt maha jahutada muidu rikub kummi puksi ära.korra oli autos neli inimest ja tegin hüppe nii et rattad maast lahti.midagi ei juhtund.rats on juba pool aastat ja siiamaani pole probleeme old.ratta ja koopa vahe on ilus.mitte liiga kõrge.taga ots kerkis umbes 5cm.
kui küsimusi siis võid helistada 58087189

powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.