
E39 tuled
E39 tuled
lugu selline, et järsku jäi parem täistuli põlema ja enam ära ei kustugi, nii siis tõmbasin praegu lihtsalt pistiku ära. aga kust see viga leida.kui keegi teab siis andku teada.ja üks küsimus veel: kus asuvad releed? 

Vabandan OT pärast, aga kas siis tuledeblokil ülekoormuskaitset pole? Ise nad väidavad, et just tänu sellele, et väljundid on ülekoormuse eest kaitstud, pole tuledeahelates enam ka sulavkaitsmeid?viirus kirjutas:Tüüpviga E39'sal
"Targemad mehed" on ka teise poole ära, rikkunud tõmmates juhtme teise täistule juurest (loomulikult põleb tuledeblokis ka teine pool kohe maha)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kummaline tundub ka mulle see, aga nii see on.
Kusjuures asja juures on kõige kummalisem see, et just ühe poole kaugtuli lõpetab tegevuse, kuigi jõuallikas on täpselt sama
(Kui viitsiks kunagi laiskusest üles aada, siis võiks ära mõõta, mis tegelikult toimub)
Huvitav oleks testida mis juhtub siis, kui väljund mättasse lasta
, kas tuleb kohe tehases jõuallikasse paigutatud "sinine suits" välja või mitte.
Tegelikult on jõuallikas ise kaitsja rollis, et kui tekib lühis või koormus on suurem kui 17A (see on CURRENT LIMITATION). Vähemasti on selline teoreetiline pool, praktika näitab muud.
Kusjuures asja juures on kõige kummalisem see, et just ühe poole kaugtuli lõpetab tegevuse, kuigi jõuallikas on täpselt sama

Huvitav oleks testida mis juhtub siis, kui väljund mättasse lasta

Tegelikult on jõuallikas ise kaitsja rollis, et kui tekib lühis või koormus on suurem kui 17A (see on CURRENT LIMITATION). Vähemasti on selline teoreetiline pool, praktika näitab muud.

2 varianti, kas ews soft on segi (on v6tmed unustanud või ews raud on maha koolend)
kusjuures on ka muid v6imalike variante, aga see ews tundub k6ige t6en2olisem, kui starter enam taha ei tule (muidugi diagnostika ytleks oma, kas on vabastus immo poolt antud v6i mitte)
esimesed ews3 moodulid tehti motorola protsessoritega, millel keegi eriti idiootne insener arvas et peab security biti aktiivseks ajama. See pole kunagi head t2hendanud ja sellise koha peal eriti. Siis bmw avastas vea ja kutsuti k6ik sellise ews'iga autod tagasi ja vahetati ews v2lja. Ju siis antud auto on laisa omaniku oma olnud, kes pole esindusse tiiru teinud.
mina olen mingi 5 sellise veaga autot n2inud
esinduses see ews maksab miski 1 ja 2K vahel, ja kohale toimetamine võtab miski 4-5päeva, kuna tellitakse VIN'i alusel
Diagnostika seadmega on v6imalik k2sk anda mõlemale tulele eraldi ja ka kontrollida kas juhtmeid pidi j6uab midagi kohale (mõõtelamp abx)
Kui ei j6ua, tuleks kontrollida tulekontroll mooduli v2ljundist (v6ib olla v6imalus et juhe on katki puntist A punkti B). Kui seal ka pinget pole on tulekontrolli moodulis viga.
Kui ei j6ua, tuleks kontrollida tulekontroll mooduli v2ljundist (v6ib olla v6imalus et juhe on katki puntist A punkti B). Kui seal ka pinget pole on tulekontrolli moodulis viga.
Voolu pistikusse ei tule. Kas need tulede moodulid on seal parempoolse salongiõhu filtri kopsiku all mingis suures karbisviirus kirjutas:ma eeldan ( inimene ei kysiks milles v6ib olla probleem kui tuli ei p6le), et ta on pirni 2ra kontrollinud

Seda karpi ei saanud lahti kuna need mutrid käivad ringi....mingi tüüpviga vist neil.
E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
- Pritsa
- Huviline
- Postitusi: 134
- Liitunud: 22.12.2003 13:33 45
- Peamine sõiduk: BMW 420d Xdrive
- Asukoht: Tallinn
Eile õhtul peale Saksa-Itaalia mängu õue vaadates nägin, et oh seda "õnne" juhipoolne täistuli põleb. Välja jõudes avastasin ka juhipoolse tagatule põlevat. Proovisin leida sobivat kaitset mida eemaldada, kuid ei leidnud, seejärel võtsin tagatulest pirni välja, mispeale läks põlema järgmine pirn
. Seejärel võtsin akul juhtme maha! Hommikul akujuhe peale ja väikene sõit, ning enam ei jäänud tuled peale. Kuna pikemad sõidud nädalavahetusel ees, siis tunnen huvi/muret, et kas võis olla mingi ajutine kala süsteemis, mille mu restart kustutas, või võib eeldada, et asi vaid ajutiselt lahendatud (eks muidugi hakkan nüüd asja jälgima).
Kuna eile öösel tulede kaitset ei leidnud ja priitv8 jutu järgi seda ei olegi ( UM-is ei osatud kindlapeale öelda
kas on või ei ole), siis seda rohkem ei otsi.
Kas see tuledemoodul mida siin igalpool põhjuseks tuuakse on siin pildil olev nr.2

Kuna eile öösel tulede kaitset ei leidnud ja priitv8 jutu järgi seda ei olegi ( UM-is ei osatud kindlapeale öelda

Kas see tuledemoodul mida siin igalpool põhjuseks tuuakse on siin pildil olev nr.2

Re: E39 tuled
selle peale küsiks ise ka et Kas siis on nähtavus märgatavalt hea või sa sõidad ise ainult tundega et oh mul võimsam pirn ja hea valgus vihk?Ja Ise olen ka krt täheldanud seda et Bmw esituled eriti lähituli pole just kõige parem ja ka kaugtulesid kasutaksid nagu lähitulesid 

Re: E39 tuled
uksepakku ei pea kindlasti ära võtma.Endal võtsin kindalaeka ka maha,aga peaks piisama jalgade kohal olevast kattest(oli vist ainult tüüblitega kinni)