lukus
Nendest kahest viimasest ei tea midagi, aga see esimene probleem tundub tuttav.....Enda endisel autol oli kah see probleem ja avastati, et rooli mingi karp, kuhu suundub roolikuljest tulev varras tegi seda haalt, sest kuskilt oli niiskus sisse saanud ja koik oli roostes olnud, aga meistrimehed tegid asja korda poolteist tunniga:)
Nii, et uuri asja ja hoian poialt, et saad korda;)
Nii, et uuri asja ja hoian poialt, et saad korda;)
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
vastus probleemile 2 on sul endal juba suure tõenäosusega vastatud.
endal kriuksus samamoodi kui amordi puksil auk oli vähe ovaalsemaks kulunud kui tehas seda ette näeb.
probleemile nr 3 vastuse saamiseks peaks sa kirjutama vähemalt mis mootoriga tegu (bensiin/diisel)
disla käivitusprobleemmidele leiab kindlasti otsingu kaudu palju huvitavat.
endal bensukas ei ole nii et nende probleemidest olen vähe teadlik hetkel
edu
erich
endal kriuksus samamoodi kui amordi puksil auk oli vähe ovaalsemaks kulunud kui tehas seda ette näeb.
probleemile nr 3 vastuse saamiseks peaks sa kirjutama vähemalt mis mootoriga tegu (bensiin/diisel)
disla käivitusprobleemmidele leiab kindlasti otsingu kaudu palju huvitavat.
endal bensukas ei ole nii et nende probleemidest olen vähe teadlik hetkel
edu
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
vabandust et vahele segan aga mul vist sama asi on.Mingi aeg lambist on kriuksuma hakanud juhi poolt tagant kuskilt.ei ole aega olnud vaadata ka et mis see olla võiks.Kriuksub vaid siis kui kuskilt yle sõidad.Näiteks õle lamava politseiniku.
Ise arvasin et taga äkki polster või midagi seal rattakoopa juures...aga mis ta egelt olla võib seda ei tea enne kui laiali harutada.
Ise arvasin et taga äkki polster või midagi seal rattakoopa juures...aga mis ta egelt olla võib seda ei tea enne kui laiali harutada.