Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
jah algul nagu sidur libiseks ja siis ca 10 km ja aina hullemaks siis jäi tagurpidi käik ainult,seda kasutasin 5-6 km ja siis hakkas öli välja ajama ja rohkem ei tahtnud lõhkuda.arvan ise et turbiin aga kui ainult selle vahetan kas kastile ei tee midagi hullu?
No turbiin on nüüd küll viimane asi mis seal järgi andis- kõigepealt on frondi sidur kokku kärsanud, siis filtri umbe tõmmanud ja kaua ta ikka kannatada jõudis!
Kas teise kasti ostsid ikka uuena või kasutatud? Frondi sidur saab kõige rohkem valu ja kuna kettad ise suht väiksed siis kui hooldustega kokku hoitakse on tulemused ikka ühesugused.
Ja kui ZF "restaureeritudki" ostad siis on hind päris soliidne! No samas kõik seal kastis ka kallis ei ole- kuluosad on odavamadki kui manuaalkasti jupid ( ühe hammasratta paari ja laagrite eest saab terve rem. komplekti ).
kas keegi on kasti nii lahti vötnud et pärast kokku ka saab, tahaks ka teada mis seal sees nii ära kulub ja mine tea äkki polegi nii hull et kohe rahakotiga teist kasti ostma
raiks660 kirjutas:nagu oleks sidur libisema hakanud-kas ainult turbiini vahetus aitab või peab kastga koos panema ja kas kellelgi oleks selle kohta teadust(jooniseid)
see on küll väga asjalik leid muide.Päris huvitav.Äkki on sellest isegi abi.Mul üks 525tds kast seisab.Seisma selle pärast et kui vajutasin siis lõi avariireziimi ja sinna ta jäi.Kui rahulikult sõitsid olid kõik käigud olemas.Polnud muud varianti kui uus kast,kuna sain selle suht odavalt.
no nii kui kedagi huvitab see teema veel siis sain korda,ise tehtud hästi tehtud ja polnud hullu midagi juppe 2500 eest ja korras(tarka panna siis A friktsiooni kettad läbi)ja kui keegi veel nii julge on siis sellist marki(4hp22) kastile on mul ka jooniseid nii et ...
A sidur ongi ZF kastil edaspidi(F) käigu sidur ja nagu nägid nad suht väiksed seal kastis sees. Raha järgi pidid midagi veel peale A siduri juppide vahetama?
jah esi otsa simmer (või turbiini)ja selle taga olev mingi puks või saale pluss kesta tihendid,filter ja karteri tihend sai juba ammu ostetud.pluss siis öli muidugi ca 8 l. läks sisse
aga muidugi jukerdab seda et ei taha külmalt käiku ümber vahetada,ise arvan et jäi puhastamata ja see on nüüd lülitus mehhanismis jalus.muidugi kui on keegi kes teab või arvab teisiti siis arvamused on teretulnud
Taga otsas kus kardaan käib on kaan. Selle all sees võlli küljes klapp, mis töötab tsenrifugaal jõul- ei liigu vabalt või tihendus rõngad selle klapi korpuse ja kasti vahel kulunud ning soojenedes paisuvad ja hakkavad normaalselt toimetama.
selle vötsin ka lahti ja see klapp jäi nii sees kui väljas örnalt kinni ei osand midagi ette vötta
aga siis kui kasti peasidur libisema hakkas siis söitsin kuni enam ei vedanud ja siis tagurpidi kodu poole(poole maa peale-ca 3-4 km)viskas õli valja turbiini simmeri vahelt ja kole kärsakas.möte selles et äkki tegi öli pumbale ära,samas see jukerdas enne laiali minekut aga mitte nii hullult.äkki õlipump ei anna nii palju survet et suudaks ümber lülitada käike
selge alustan sellest,seal oli völli kaelas mingid kolvirönga moodi röngad need peaks ka ära siis vahetama-see jublakas läks völlile peale ka natuke kergelt (röngad peaks ju raskendama)