ABS tuli põleb?
ABS tuli põleb?
Auto käis teeninduses vahetati alt kõik kettad klotsid ja amordiring jne... nüüd paned auto käima on kõik ok esimesel pidurdusel lööb absi tule põlema ja siis jääbki põlema? ehk keegi oskab mõne targa vihje anda?
mul põles see tuli kah peale klotside vahetust ja kustus alles siis kui tõmbasin korra käsipiduri peale, ma ei kujuta ette mis seisupiduril küll abs-iga pistmist on aga ära ta kustus ja seni on kõik ok.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu
Peale järsku ümberpööret hakkas ABS-i tuli põlema, ma mõtlesin et mis seal ikka ju midagi puruks läks, andur või selle juhe.
Aga ei, peale uut käivitust kustus tuli ja kõik korras jälle.
Küsimus oleks et mis panevad ABS-i tule põlema??? Kas abs-i tuli on ühendatud läbi 4 anduri või on sellega sotud ka piduriõli tase, või mis veel selle tule põlema paneb.
Aga ei, peale uut käivitust kustus tuli ja kõik korras jälle.
Küsimus oleks et mis panevad ABS-i tule põlema??? Kas abs-i tuli on ühendatud läbi 4 anduri või on sellega sotud ka piduriõli tase, või mis veel selle tule põlema paneb.
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu
Tegelikult mul ongi see probleem e36-ga, kuna küsimus mul nii üldine ei hakanud uut teemat 3 seeria alla tegema kuna siin selline olemas aga see selleks.Kõige kindlam oleks diagnostikas veakood välja lugeda. E36 ABS-l oli küll ka seos piduriüvedeliku tasemega.
Uurisin veidi ABS-i el. skeem ja sealt tundus mulle et see tuli tuleb otse välja abs-i juhtplokist.
Niiet jälle õigus sul, diagnost ongi ainus võimalus teada saada misk ta vahepeal põles ja üldse vist ainus võimalus teada saada mis viga kui abs-i tuli põleb? (krt kui midagi viga kohe diagnost, vaja autosse läpakas pidevalt ühendusse siis hea vaadata kui miskit ei tööta

Täna siis õnne, et Sul E38 ega uuem auto ple.BigMoneyWaste kirjutas:(krt kui midagi viga kohe diagnost, vaja autosse läpakas pidevalt ühendusse siis hea vaadata kui miskit ei tööta)
Seal on iga väikese upgrade juures veel kodeerida ka vaja. Diagnostikast rääkimata.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tea, kas just rohkem jama. Kui auto korras, kõik toimib ja ise midagi juurde pookida ei püüa, pole ju probleemi.
Aga igal muul juhul on juba spetsiaalseid tööriistu vaja. Ka on elektroonika E34-st valgusaastate kaugusel (keerukuse poolest). Enamus parameetritest on programselt seadistatavad. Selleks vaja originaaltestrit.
Aga igal muul juhul on juba spetsiaalseid tööriistu vaja. Ka on elektroonika E34-st valgusaastate kaugusel (keerukuse poolest). Enamus parameetritest on programselt seadistatavad. Selleks vaja originaaltestrit.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
E39 ei olnud küll midagi vaja kodeerida peale absi anduri vahetust.
Omal see läbiproovitud ja töötab.
Omal see läbiproovitud ja töötab.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn


OK . Lähen häbenen nüüd.
Ma tegelikult sain sinu jutust aru et ka sellisel juhul kui vahetada nt abs i andur, tahab mingit koolitust uuesti saada.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
priitv8 kirjutas
Tänud Priidule! Eks kui e39 soetan, siis tuleb rohtukasvanud UM-i rada uuesti sisse tallataTea, kas just rohkem jama. Kui auto korras, kõik toimib ja ise midagi juurde pookida ei püüa, pole ju probleemi.
Aga igal muul juhul on juba spetsiaalseid tööriistu vaja. Ka on elektroonika E34-st valgusaastate kaugusel (keerukuse poolest). Enamus parameetritest on programselt seadistatavad. Selleks vaja originaaltestrit

BMW-le kindel