E34 525 TDS-i plokikaane probleem
E34 525 TDS-i plokikaane probleem
Ise ma vähemalt arvan, et plokikaanes on praod.
Asi on siis selline, et kui mootor läheb kuumaks, lähevad lõdvikud täiesti kõvaks ja paisupaagi korgi alt kostub sisinat. Eelmise omaniku käest ostes ei töötanud autol jahutusventika hüdrosidur. Arvan, et masin sai kuuma ja tõmbas kas kaane kõveraks või praod sisse.
Kui suur on tõenäosus, et viga on plokikaane tihendis?
Kui kaanes on praod, siis kas tasuks remontida?
Kus ja kes kaani remondib ja palju maksma läheb (palju keevitus maksab, palju lihvimine maksab jne)?
Asi on siis selline, et kui mootor läheb kuumaks, lähevad lõdvikud täiesti kõvaks ja paisupaagi korgi alt kostub sisinat. Eelmise omaniku käest ostes ei töötanud autol jahutusventika hüdrosidur. Arvan, et masin sai kuuma ja tõmbas kas kaane kõveraks või praod sisse.
Kui suur on tõenäosus, et viga on plokikaane tihendis?
Kui kaanes on praod, siis kas tasuks remontida?
Kus ja kes kaani remondib ja palju maksma läheb (palju keevitus maksab, palju lihvimine maksab jne)?
Viimati muutis martin471, 25.08.2006 09:09 02, muudetud 1 kord kokku.
Ma usun, et paisupaagi korgi pärast auto veel keema ei tohiks minna. Tühikäigul käies sooja mootoriga oli korgi alt sisinat kuulda. Mõne päeva jooksul võtan võibolla kaane maha ja eks siis paistab mis viga on.
Aga mis te arvate kui suur on tõenäosus, et kaanes on või ei ole praod? Selge on see, et auto on vist kuuma saanud ja surve on jahutussärgis.
Aga mis te arvate kui suur on tõenäosus, et kaanes on või ei ole praod? Selge on see, et auto on vist kuuma saanud ja surve on jahutussärgis.
Ausalt ikka nii ei ütle ära kas kõver, kui palju kõver ja kas ka praod ja võibolla ongi ainult tihend läbi.
Kuna sa oled oma esimest posti tunduvalt kärpinud ja meenutades mis sa ennem kirjutasid siis hakka ka vaikselt uut kaant otsima. See nüüd ei tähenda, et uue kaane keerad kohe peale (seda võib juhul kui on ideaalses korras töötavalt mootorilt võetud), kasutatud kaanega ka lähed kasvõi sinna Kavorisse, kus lihvitakse ja survestatakse kontrollimaks kaane hermeetilisust.
Ja raha läheb niipalju, et järgmine kord sama rada enam käia ei taha, nii et esimese korraga pead asjades 100% kindel olema.
Kuna sa oled oma esimest posti tunduvalt kärpinud ja meenutades mis sa ennem kirjutasid siis hakka ka vaikselt uut kaant otsima. See nüüd ei tähenda, et uue kaane keerad kohe peale (seda võib juhul kui on ideaalses korras töötavalt mootorilt võetud), kasutatud kaanega ka lähed kasvõi sinna Kavorisse, kus lihvitakse ja survestatakse kontrollimaks kaane hermeetilisust.
Ja raha läheb niipalju, et järgmine kord sama rada enam käia ei taha, nii et esimese korraga pead asjades 100% kindel olema.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Tõenäosus selgub siis , kui kaan maasmartin471 kirjutas:Ma usun, et paisupaagi korgi pärast auto veel keema ei tohiks minna. Tühikäigul käies sooja mootoriga oli korgi alt sisinat kuulda. Mõne päeva jooksul võtan võibolla kaane maha ja eks siis paistab mis viga on.
Aga mis te arvate kui suur on tõenäosus, et kaanes on või ei ole praod? Selge on see, et auto on vist kuuma saanud ja surve on jahutussärgis.


se vaata oma tagasivool üle, kui see umbes siis läheb samuti kohe keema ja lööb surve sisse.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Asi on nüüd selgemaks saanud. Kaan on nüüd maas ja nagu arvata oli, on kaanes praod. Kahe klapi vahel oli pragu vähemalt kolmel silindril. Eelpõlemiskambri kaante sees oli ka väga palju pragusid. Vähemalt kolmel silindril oli eelpõlemiskambri kaane servas ka pragu, ühel eriti suur.
Nüüd ei tea kas tasub parandada või on mõttekam uus muretseda. Võibolla teen kaanest pildi ja lasen siia üles, siis oskate ehk öelda mis teha, ise pole remondi hindadega veel kursis.
Nüüd ei tea kas tasub parandada või on mõttekam uus muretseda. Võibolla teen kaanest pildi ja lasen siia üles, siis oskate ehk öelda mis teha, ise pole remondi hindadega veel kursis.