K:E34 läheb keema

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Marek29
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 20.05.2006 23:37 55

K:E34 läheb keema

Postitus Postitas Marek29 »

kasutasin otsingut ka,aga võhik nagu olen,suht targemaks ikka ei saanud.
igatahes auto bmw 520I E34 1989a.
ükspäev siis läks keema,ei tea miks.veepump on korras.
et milles võib viga olla ja kuidas seda kindlaks teha?plokk,plokikaan või plokikaane tihend või pole asi nii hull ja võib veel millestki olla???
enda radiaator oli umbes ja lootsime et sellest,sai peale pandud teine radiaator,vesi käis ringi ja kõik nagu normaalne,aga temp. tõuseb põhja ja hakkab keema.a ja see ka et termostaati pole vahel,aga see ei tohiks mõjutada kuna ennemgi polnud ja siis oli OK.ja pakutud on veel see,et soojendusradikast võib see olla, et küsiks siis vähe teadjamatelt meestelt kuidas midagi kontrollida(kui saab) ja teenindustest hoiaks esialgu eemale.tänan.

ja samas mõtleme natuke ette ja kui kellelgi on üks E34 520 95kw hoovinurgas varuosadeks ja heas korras mootoriga või plokiga siis võiks teada anda
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

võimalik et õhupadi on sees :roll:
tahab õhutamist
Kasutaja avatar
Kratt
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 27.12.2005 18:11 41
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Kratt »

Kontrolli õli ära ja ütle, kas on õli ikka õli värvi või on hall. Ja kuidas jahutusvedelikuga lood siis on, kas keedab välja kõik või kaob niisama lihtsalt ära. Kui on lood sellised, siis on arvatavasti probleem kaanes või tihendis. Ilma termostaadita isend ei tohiks kunagi lihtsalt keema minna kui ringvool on olemas.
Diisel maamehe lemmik :P 5044107
Kasutaja avatar
Kratt
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 27.12.2005 18:11 41
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Kratt »

siis pead ikka õhutama ennem korralikult ära ja siis saab edasi mõelda. Kuid samas kui on juba korra mootor kuuma saanud, siis tõmbab plokikaane tiba kõberaks ja see hakkab pärast jahutusvedelikku keema ajama ja muid trikke tegema
Diisel maamehe lemmik :P 5044107
Marek29
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 20.05.2006 23:37 55

Postitus Postitas Marek29 »

põhimõtteliselt on jäänud siis veel plokk,plokikaan või tihend aga milline neist ei tea??kuidas või kus ja mis hinnaga saaks kindlaks teha
Kasutaja avatar
Kratt
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 27.12.2005 18:11 41
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Kratt »

Sinu asukoht on muidugi teadmata meile, kuid siin tallinnas tegeleb selle asjaga kindlasti kasutaja Valdek, kes kindlasti annab sulle asjakohast nõu nii remondi ja hindade poolelt. Ise olen plokke remontinud ja lihvinud päris mitmeid ja väga erinevatel masinatel, kuid hetkel ei ole selleks enam aega.
Diisel maamehe lemmik :P 5044107
Marek29
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 20.05.2006 23:37 55

Postitus Postitas Marek29 »

Kratt kirjutas:Sinu asukoht on muidugi teadmata meile, kuid siin tallinnas tegeleb selle asjaga kindlasti kasutaja Valdek, kes kindlasti annab sulle asjakohast nõu nii remondi ja hindade poolelt. Ise olen plokke remontinud ja lihvinud päris mitmeid ja väga erinevatel masinatel, kuid hetkel ei ole selleks enam aega.
tln ikka.
a kuna oled remontinud siis oskad öelda nii umbeski mis maksis
Kasutaja avatar
Kratt
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 27.12.2005 18:11 41
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Kratt »

Kuna ise tegin näpud õliseks, siis ei maksnud asi palju vaid iseenda ajakulu on see mille hinda maksma ei pea. Ise võtsin kaane maha ja ise lihvisin sirgeks. Asi mis osta tuli minul oli kaane tihend, mis jääb mõnesaja krooni piiridesse. Ise puurisin plokki uued keermed ja treisin uued tikkpoldid jne. Nii on hinda raske öelda kui ise teha paljusid asju.
Diisel maamehe lemmik :P 5044107
Kasutaja avatar
teet3
Huviline
Postitusi: 383
Liitunud: 21.02.2006 13:24 49
Asukoht: Pärnu

Re: K:E34 läheb keema

Postitus Postitas teet3 »

Marek29 kirjutas: veel millestki olla???
kui ta sul lihtsalt keema läks, ilma kuuma andmata, siis võibolla on sul läbi plokikaane tihendi aeg ajalt vette õli sattunud, nüüd on see õli kogunenud tagasivoolu torru ja selle ummistanud. Kui kuumaks läheb siis lõdvikud kõvad? Päästa korra radika juurest tagasivool lahti ja puhu läbi.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Termostaadi ülesanne on kaasa aidata mootori kiirele soojenemisele ja hoida temperatuuri vajalikul tasemel. Liiga madalal temperatuuril hakkab kütus kondenseeruma silindri seintele ja peseb sealt maha õli, see kondens jõuab ka nii lõpuks karterisse ja muudab õli määrdeomadusi.

Kui kuuma annad siis liiga kõrge temp. põletab ära kolbe ja silindriseinu katva õlikihi, tulemus suurenenud hõõrdetegur ja kulumine.
Kui edasi kuumutad siis jooksutad oma mootori kokku. Kolv paisub silindrist erinevalt tänu erinevatele sulamitele mida on kasutatud mootori ehituses.

Tavaliselt jah piirdutakse kõveraks lastud plokki vahetusega aga mõnikord hea valgustada muid kaasnenud nähte.

Samas loodan, et sul midagi hullu ei ole veel. :)
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 3000
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

Vasta