K:E34 läheb keema
K:E34 läheb keema
kasutasin otsingut ka,aga võhik nagu olen,suht targemaks ikka ei saanud.
igatahes auto bmw 520I E34 1989a.
ükspäev siis läks keema,ei tea miks.veepump on korras.
et milles võib viga olla ja kuidas seda kindlaks teha?plokk,plokikaan või plokikaane tihend või pole asi nii hull ja võib veel millestki olla???
enda radiaator oli umbes ja lootsime et sellest,sai peale pandud teine radiaator,vesi käis ringi ja kõik nagu normaalne,aga temp. tõuseb põhja ja hakkab keema.a ja see ka et termostaati pole vahel,aga see ei tohiks mõjutada kuna ennemgi polnud ja siis oli OK.ja pakutud on veel see,et soojendusradikast võib see olla, et küsiks siis vähe teadjamatelt meestelt kuidas midagi kontrollida(kui saab) ja teenindustest hoiaks esialgu eemale.tänan.
ja samas mõtleme natuke ette ja kui kellelgi on üks E34 520 95kw hoovinurgas varuosadeks ja heas korras mootoriga või plokiga siis võiks teada anda
igatahes auto bmw 520I E34 1989a.
ükspäev siis läks keema,ei tea miks.veepump on korras.
et milles võib viga olla ja kuidas seda kindlaks teha?plokk,plokikaan või plokikaane tihend või pole asi nii hull ja võib veel millestki olla???
enda radiaator oli umbes ja lootsime et sellest,sai peale pandud teine radiaator,vesi käis ringi ja kõik nagu normaalne,aga temp. tõuseb põhja ja hakkab keema.a ja see ka et termostaati pole vahel,aga see ei tohiks mõjutada kuna ennemgi polnud ja siis oli OK.ja pakutud on veel see,et soojendusradikast võib see olla, et küsiks siis vähe teadjamatelt meestelt kuidas midagi kontrollida(kui saab) ja teenindustest hoiaks esialgu eemale.tänan.
ja samas mõtleme natuke ette ja kui kellelgi on üks E34 520 95kw hoovinurgas varuosadeks ja heas korras mootoriga või plokiga siis võiks teada anda
Kontrolli õli ära ja ütle, kas on õli ikka õli värvi või on hall. Ja kuidas jahutusvedelikuga lood siis on, kas keedab välja kõik või kaob niisama lihtsalt ära. Kui on lood sellised, siis on arvatavasti probleem kaanes või tihendis. Ilma termostaadita isend ei tohiks kunagi lihtsalt keema minna kui ringvool on olemas.
Diisel maamehe lemmik
5044107

Sinu asukoht on muidugi teadmata meile, kuid siin tallinnas tegeleb selle asjaga kindlasti kasutaja Valdek, kes kindlasti annab sulle asjakohast nõu nii remondi ja hindade poolelt. Ise olen plokke remontinud ja lihvinud päris mitmeid ja väga erinevatel masinatel, kuid hetkel ei ole selleks enam aega.
Diisel maamehe lemmik
5044107

tln ikka.Kratt kirjutas:Sinu asukoht on muidugi teadmata meile, kuid siin tallinnas tegeleb selle asjaga kindlasti kasutaja Valdek, kes kindlasti annab sulle asjakohast nõu nii remondi ja hindade poolelt. Ise olen plokke remontinud ja lihvinud päris mitmeid ja väga erinevatel masinatel, kuid hetkel ei ole selleks enam aega.
a kuna oled remontinud siis oskad öelda nii umbeski mis maksis
Kuna ise tegin näpud õliseks, siis ei maksnud asi palju vaid iseenda ajakulu on see mille hinda maksma ei pea. Ise võtsin kaane maha ja ise lihvisin sirgeks. Asi mis osta tuli minul oli kaane tihend, mis jääb mõnesaja krooni piiridesse. Ise puurisin plokki uued keermed ja treisin uued tikkpoldid jne. Nii on hinda raske öelda kui ise teha paljusid asju.
Diisel maamehe lemmik
5044107

Re: K:E34 läheb keema
kui ta sul lihtsalt keema läks, ilma kuuma andmata, siis võibolla on sul läbi plokikaane tihendi aeg ajalt vette õli sattunud, nüüd on see õli kogunenud tagasivoolu torru ja selle ummistanud. Kui kuumaks läheb siis lõdvikud kõvad? Päästa korra radika juurest tagasivool lahti ja puhu läbi.Marek29 kirjutas: veel millestki olla???
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Termostaadi ülesanne on kaasa aidata mootori kiirele soojenemisele ja hoida temperatuuri vajalikul tasemel. Liiga madalal temperatuuril hakkab kütus kondenseeruma silindri seintele ja peseb sealt maha õli, see kondens jõuab ka nii lõpuks karterisse ja muudab õli määrdeomadusi.
Kui kuuma annad siis liiga kõrge temp. põletab ära kolbe ja silindriseinu katva õlikihi, tulemus suurenenud hõõrdetegur ja kulumine.
Kui edasi kuumutad siis jooksutad oma mootori kokku. Kolv paisub silindrist erinevalt tänu erinevatele sulamitele mida on kasutatud mootori ehituses.
Tavaliselt jah piirdutakse kõveraks lastud plokki vahetusega aga mõnikord hea valgustada muid kaasnenud nähte.
Samas loodan, et sul midagi hullu ei ole veel.
Kui kuuma annad siis liiga kõrge temp. põletab ära kolbe ja silindriseinu katva õlikihi, tulemus suurenenud hõõrdetegur ja kulumine.
Kui edasi kuumutad siis jooksutad oma mootori kokku. Kolv paisub silindrist erinevalt tänu erinevatele sulamitele mida on kasutatud mootori ehituses.
Tavaliselt jah piirdutakse kõveraks lastud plokki vahetusega aga mõnikord hea valgustada muid kaasnenud nähte.
Samas loodan, et sul midagi hullu ei ole veel.

E30 316i ´90, E34 518i ´95
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Probleemi olemus sama: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=25940