Autoks siis 94. a 525 TD A 85kW Läbisõit spido järgi 297000km, aga vähemalt 100 000 on arvatavasti tagasi keeratud.
Tekkisid mõned küsimused, kui autot uurisin.
1. Sisselaskekollektori stangepoolt esimese toru vahelt, mis motosse läeb, ajab õli välja. Omanik ütles, et tihend on seal ise tehtud, arvatavasti seepärast. Aga kust õli sinna üldse saab? Ja kuidas see õli toitesüsteemis pikapeale mõjub? Omanik ütles, et õlivahetuse ajal pandi liiga palju õli sisse, ehk siis normi ülemise kriipsuni, niipalju aga olla ei tohiks. Vastab taoline jutt tõele?
2. Summuti "sukk" (paremini seda nimetada ei oska)on katki. Kuidas see moto tööle mõjub? Müra on ikka suurem tuntavalt.
3. Hommikul käima pannes mõni sekund-paar moto puterdab ja siis võtab kõik potid tööle. Samas käivitus on kiire, lausa poolelt pöördelt. Soojalt puterdamist ei ole, aga kävitus võtab kauem aega, ei lähe nagu päris poolelt pöördelt, teeb vast 2-3 täispööret. Küünlaid taha ei lülita siis enam.
4. Auto "ujub". Omanik ütles, et 1 sisemine rooliots on läbi, aga samas foorumit uurides leidsin, et vabalt võib olla ka roolikarp. Roolil on sellist tühja käimist tunda ükskõik mis asendis, kas otse või lõpuni risti keeratult. Roolikarbi lõtk on tunda vaid rattad otse või ma eksin? teravast august otse läbi sõites on kolinat kuulda, samas kui keeramise ajal auku kohata, on vaikne. Välimised rooliotsad on vahetatud.
5. Turbo vilin on kuuldav, kas see on normaalne? Tean antud autot juba 2 aastat, varasemast nagu ei mäletaks... Kas katkisest "sukast" kostub seda vilet siis paremini?
6. Soojalt kaob ära läbisõidu ja odomeetri näit ning ka käigukasti info. Foorumist leiab palju infot E39 kohta, et mis viga ja et ise tehes on oht osutid ära lõhkuda, kas E34-l on sama oht? Ideepoolest see taastamine ja niiskuse väljapesemine mul üle jõu ei käiks.
Küsimusi on palju, ärge sis tigedaks saage, ma mitu päeva juba foorumis sobranud, aga kõiki vastuseid saanud pole...
E34 525 TDA probleemid
E34 525 TDA probleemid
BMW Diesel Power
E34 525 TDA probleemid
sisselaske kollektori tihendid maksavad UM ca. 35 eeku/tk. vaheta ära. õli satub sinna sellepärast et turbo laseb natuke õli läbi. Sukaga on nii et oleneb kas on sukk katki v suka kõrvalt. Leia hea töömees ta teeb selle korda - odavam on poest sukk osta ja lasta keevitada sest UM-s maksab väljalaske toru kollektorist kuni katalüsaatorini 3990 eeku. Silla ja hommikuse käivitusega soovitan minna stendi ja diagnostikasse. Odomeetri numbritega on siin foorumi juttu juba olnud. endal lasin tartus teha 800 eeku ja toimib siiamaani. edu 

Re: E34 525 TDA probleemid
Jah see õli tuleb turbost, mul tuleb kah aga läbi ei aja, vaheta tihend(id)aatom kirjutas: 1. Sisselaskekollektori stangepoolt esimese toru vahelt, mis motosse läeb, ajab õli välja.
Sukka korralikult parandada ei anna, osta uus , mingi 400.- ja keevita vahele.aatom kirjutas: 2. Summuti "sukk" (paremini seda nimetada ei oska)on katki. Kuidas see moto tööle mõjub? Müra on ikka suurem tuntavalt.
Võibolla ei tööta sul kõik eelsüüteküünlad korralikult, need tasuks nagunii enne talve kõik vahetada odavamad u. 100.-/tkaatom kirjutas: 3. Hommikul käima pannes mõni sekund-paar moto puterdab ja siis võtab kõik potid tööle.
Vaheta sukk, kaob ka vile.aatom kirjutas: 5. Turbo vilin on kuuldav, kas see on normaalne? Tean antud autot juba 2 aastat, varasemast nagu ei mäletaks... Kas katkisest "sukast" kostub seda vilet siis paremini?
Vot selle kohta ei tea, mul endal sama mure, kui korda saad siis jaga oma tarkusi ka meiega.aatom kirjutas: 6. Soojalt kaob ära läbisõidu ja odomeetri näit ning ka käigukasti info. Foorumist leiab palju infot E39 kohta, et mis viga ja et ise tehes on oht osutid ära lõhkuda, kas E34-l on sama oht? Ideepoolest see taastamine ja niiskuse väljapesemine mul üle jõu ei käiks.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 1
- Liitunud: 15.09.2006 23:43 57
- Asukoht: pärnu
Tõsi jah, aga mul hakkas BMW524TD ka turbo tühikäigust suurematel pööretel vilet tegema ( nagu sireen). Õlitus oli olemas( tagasivoolust tuli õli tagasi). Ehmusin kui märkasin sisselaske turbiini ees õli seintel läikimas (need olid hoopis mootori karteri tuulutuse torust tulevad õliaurud, mis uuesti mootori sisselaskesse suunatakse.
Kas keegi oskab öelda, kui palju see turbo turbiini võll üles-alla loksuda võib...mul lõtk 1,5mm???
Kas keegi oskab öelda, kui palju see turbo turbiini võll üles-alla loksuda võib...mul lõtk 1,5mm???