E28 520>528i
E28 520>528i
Tervist,
Sai siis ostetud kokkujooksnud mootoriga 520i. 2 päeva pärast sebisime kap. remondiga 2.8 mootori (kompressioon igal silidril 13,5 bari). Hakkasime siis alla sobitama, tegime kardaani treiali juures lühemaks, õhufiltrile mingi pika toru kuna ei mahtund kuidagi 2.0i oma ära sinna ja tuli õhufilter veits eemale vedada. Käigukast sai 2.0 oma alla sobitatud kuna 2.8 ei oleks kardaani otsaga klappind , tähendab seda ,et mootorile sai uued keermed ja kinnitused tehtud käigukasti jaoks. Kuid probleem on selles et mootor on nii kõrgele tõstetud kui võimalik isegi kapott ei mahu jagaja kaane pärast kinni, kuid nüüd probleem: Karteripõhi on maast u. 15cm kõrgusel ja täna piisas 4cm kanalisatsiooni kaanest väiksel kallakul ,et see katki sõita,autos oli ka 5 inimest. Sai ka mootori-puksidele mingid junnid vahele keevitada ,et käigukast sirgelt all püsiks. Niisis on mure selles et mootor niigi kõrgele tõstetud karteri pärast aga ikkagi on ta nii madalal ? Mida peaks tegema, olen vaadanud ka 528i stockis ja tollel on küll karter ja jagajakaan nii et pole ühtki mure.
Tänud abistajatele,probleemiga üsna kiire! Ettetänades!
Sai siis ostetud kokkujooksnud mootoriga 520i. 2 päeva pärast sebisime kap. remondiga 2.8 mootori (kompressioon igal silidril 13,5 bari). Hakkasime siis alla sobitama, tegime kardaani treiali juures lühemaks, õhufiltrile mingi pika toru kuna ei mahtund kuidagi 2.0i oma ära sinna ja tuli õhufilter veits eemale vedada. Käigukast sai 2.0 oma alla sobitatud kuna 2.8 ei oleks kardaani otsaga klappind , tähendab seda ,et mootorile sai uued keermed ja kinnitused tehtud käigukasti jaoks. Kuid probleem on selles et mootor on nii kõrgele tõstetud kui võimalik isegi kapott ei mahu jagaja kaane pärast kinni, kuid nüüd probleem: Karteripõhi on maast u. 15cm kõrgusel ja täna piisas 4cm kanalisatsiooni kaanest väiksel kallakul ,et see katki sõita,autos oli ka 5 inimest. Sai ka mootori-puksidele mingid junnid vahele keevitada ,et käigukast sirgelt all püsiks. Niisis on mure selles et mootor niigi kõrgele tõstetud karteri pärast aga ikkagi on ta nii madalal ? Mida peaks tegema, olen vaadanud ka 528i stockis ja tollel on küll karter ja jagajakaan nii et pole ühtki mure.
Tänud abistajatele,probleemiga üsna kiire! Ettetänades!
E30 325e 2.7
Lisaks ka seda et aju sai vahetatud 2.8 omaks, mootoriga anti 2 tk neid kaasa aga minu mäletamismööda on tal ainult 1 aju mis asub pardatsoki üleval või on kusagil teine veel ? Niisis esimene mootorikäivitus jäi ära kuna lihtsalt ei käivitund, siis panime bensiini natuke kollektorisse vms. siis läks käima aga suri kohe ära, siis vahetasime 2.8 õhulugeja 2.0 vastu ümber siis läks käima kuid jubedalt turtsub = süüde vale, nüüdseks juhe jumala koos :\.
E30 325e 2.7
520 vedrustuse peaks vahetama ka välja 528 vastu kuna 2.8 mootor ikka tunduvalt raskem ja surub esiotsa alla poole...endalgi 528i ja karteripõhi maast on umbes 15cm...nii see oli ja jääb kah ma arvan


see teine on äkki selline ?Lisaks ka seda et aju sai vahetatud 2.8 omaks, mootoriga anti 2 tk neid kaasa aga minu mäletamismööda on tal ainult 1 aju mis asub pardatsoki üleval või on kusagil teine veel

Krt 2 samasugust anti nagu kaasa mis sinna pardatsoki üles käivad. Aga seda pilti on küll maru huvitav vaadata just jagaja poolest, ma sebin mingi aeg pildid aga minu autol on see jagaja nagu püstises asendis täiesti. 15cm karteripõhjast maani pole normaalne ju või on ? autost ka väike pilt 2.0 mootoriga:
+ see pilt millele sa ringi ümber tõmbasid seda nagu vist ei olegi seal 


E30 325e 2.7
Tule taevas appi!!! Kuidas tuli üldse mõte m30 ploki otsa m20-ne kast panna?
kindlasti ei mahu ka propeller enam mootori otsa! Esiteks on 520 ja 528 esi osa TSIPA teine, redline pildi pealt võid näha et ees on SUUR radikas, õhufilter loomulikult ei istu kuna on MÕELDUD teise koha peale ja teistsugune. M30 mootor ju umbes täpselt 11 cm pikem!!! See et kardaani ümber tegid oli asjata; esiteks ei saa sa pikkust õigeks kui sul just reg kardaan ei ole ja balansist ma ei hakkagi rääkima sest see on olematu! Eestis saab kardaane teha ainult pärnus kes ka balansi ajavad, vastasel korral lased kasti tükkideks, vahetad tugi laagrit ülepäeviti ja üleüldse porno.Oled sa kindel et said oma kasti aretamisega Õieti hakkama?Sidur on tsentris? See väiksem KARBIKE ei ole AJU vaid süüte võimendi! Aju siiski kindalaekas ja 2,0 ja 2,8 on erinevad 100 %. tead ma ütlen ausalt, praegu jääb mulje nagu ühispanga reklaamis et "Sellel pole ju udaraid! ise sa ütlesid et osta musta-valge kirju loom.Miks sa ei küsinud?" Auto on sul ilus väljast, paistab üsna sirge, miks siis asja ära rikkuda?Kõige rohkem infi saad vast www.e21.ee foorumist. et natukenegi päästa siis oleks sul vaja M30 kasti, kardaani, ja käppasid, elektri skeemi tundma õppimist ja Kasvõi korraks uurida kuidas 2,8 päriselt vahel istub! Jõudu külamees.
