e 34, probleem siduriga
e 34, probleem siduriga
Tervitus.
Värske bmw omanikuna otsin lahendit.
Probleem: sidur võtab liiga alt e. tuleb peaaegu põhja vajutada, et lahutaks.
Süsteem õhutatud, peasilinder tundub korras olevat, töösilinder samuti (lekkeid ei ole). sai ka proovitud siduripedaali kõrgust reguleerida ja tulemuseta va. natukese varem lahutab kuid põhja vajutamisel krobin. Survelaager häält ei tee. Variandid: korvil lamellid õhtal, töösilindri tõukur läbi/kulunud või kahvel kõver.
Milline neist variantidest oleks tõene, või on veel mõni? Paraku hetkel kasti maha katkuda ei saa, et oma silmaga veenduda.
Värske bmw omanikuna otsin lahendit.
Probleem: sidur võtab liiga alt e. tuleb peaaegu põhja vajutada, et lahutaks.
Süsteem õhutatud, peasilinder tundub korras olevat, töösilinder samuti (lekkeid ei ole). sai ka proovitud siduripedaali kõrgust reguleerida ja tulemuseta va. natukese varem lahutab kuid põhja vajutamisel krobin. Survelaager häält ei tee. Variandid: korvil lamellid õhtal, töösilindri tõukur läbi/kulunud või kahvel kõver.
Milline neist variantidest oleks tõene, või on veel mõni? Paraku hetkel kasti maha katkuda ei saa, et oma silmaga veenduda.
Kui ei oska, ära näpi!
-
- Huviline
- Postitusi: 260
- Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
- Asukoht: tallinn
Endalgi selline arvamus, eks näis siis, kas peab veel paar nädalat kuniks uue saab... kui ei, siis jälle jalamees.E28 kirjutas:ma arvan et kui ketas oleks siis võtaks ülevalt.tundub pigem et korv on läbi

Pumba e. peasilindri kohapealt niipalju lisaks, et kui oleks sellega tegemist, siis põhja vajutades ei krobiseks vaid oleks vait. Krobin viitab, et miski paigalseisev asi e. "kahvel" vms. käib vastu korvi lamelle/serva arvatavasti.
Kui ei oska, ära näpi!
uus küsimus vanas teemas:
et siis suurele ringile...E34 535i sidur hakkab õhtale minema.normaalselt kannatab veel sõita,pulli teha enam ei saa
OK,sai siis siduripoodi mindud ja asja uuritud.küsisin ka M5 siduri kohta.kataloogi järgi on ketta läbimõõt ja survelaager samad.oma lolli peaga mõtlen,et korv peaks ikka tugevam olema.muide ühele 535`le (olgu kuusakoski press talle kerge) millel oli LSD sai pandud kunagi tutikas LUK sidur ja se libises läbi igatahes
M5 oma,kui ta 232kw kannatab peaks minu 150ga kenasti hakkama saama...
et asja point,kas emmi sidur istub minu autole,või mitte
et siis suurele ringile...E34 535i sidur hakkab õhtale minema.normaalselt kannatab veel sõita,pulli teha enam ei saa


et asja point,kas emmi sidur istub minu autole,või mitte

Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
kivimugi kirjutas:oled ennem endal ketast vahetanud juba ve?
mul kah sidur õhtal ja komplekt 4800 eeku + 1000 eeku tööö
haige teema rsk

Autopartneris on sachs`i komplekt 535`le 3500.-
ise pole vahetanud,aga üks sõber aasta tagasi vahetas,aga kuna se auto oli ka rohkem hobipill ja sai parasjagu "koksu".LSD oli ka ja tutikas sidur libises läbi

bemmi insenerid on selles osas küll puusse pannud

Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)