E34 535 käigukasti sobivus E32 5.0 V12 mootorile?
E34 535 käigukasti sobivus E32 5.0 V12 mootorile?
E34 535 käigukasti sobivus E32 5.0 V12 mootorile?
Oskab keegi kommenteerida?
Plaan siis E28 peale aretada V12 ja manuaalkast, kas 535 kast sobib üks-ühele?
Oskab keegi kommenteerida?
Plaan siis E28 peale aretada V12 ja manuaalkast, kas 535 kast sobib üks-ühele?
Ma olen küll võhik, kuid tuginedes järgnevatele faktidele võib siiski arvata, et kiirendus peaks parem olema 5.0 mootoriga:
BMW 535i 163kw (tühimass 1390kg) 0-100 7,9 sec
BMW 750i 220kw (tühimass 1830kg) 0-100 7,4 sec (automaatkastiga)
+ 57kw
Selge on see, kui panna see 5.0 mootor e28 peale läheb kaalujaotus metsa, kuid hea pidamise korral ja manuaalkastiga (isegi automaadiga) ma kahtlen, et 535 midagi vastu suudab panna!
Parandage mind, kui eksin!
BMW 535i 163kw (tühimass 1390kg) 0-100 7,9 sec
BMW 750i 220kw (tühimass 1830kg) 0-100 7,4 sec (automaatkastiga)
+ 57kw
Selge on see, kui panna see 5.0 mootor e28 peale läheb kaalujaotus metsa, kuid hea pidamise korral ja manuaalkastiga (isegi automaadiga) ma kahtlen, et 535 midagi vastu suudab panna!
Parandage mind, kui eksin!
Kui inimene tahab V12 panna, siis las ta paneb. Pidamist ei ole lihtne tekitada ühelgi sellisel suure mootori ja kerge tagaotsaga autol, olgu r6, v8 või v12. lihtsalt tihend rooli vahel päeb pädev olema.
see et keegi ei oska gaasipedaaliga ümber käia või 0-100 on tema jaoks elulise tähtsusega jäägu tema probleemiks.
v8 vastu räägib fakt, et üsna vanade mootorite eest küsitakse üle mõistuse kallist hinda. neid mootoreid ei saa niisama ei puurida ega hoonida ning aftermarket juppe otsid ka tikutulega taga.
lõpetuseks lihtlabane teadmine - töömahule pole vastast!
see et keegi ei oska gaasipedaaliga ümber käia või 0-100 on tema jaoks elulise tähtsusega jäägu tema probleemiks.
v8 vastu räägib fakt, et üsna vanade mootorite eest küsitakse üle mõistuse kallist hinda. neid mootoreid ei saa niisama ei puurida ega hoonida ning aftermarket juppe otsid ka tikutulega taga.
lõpetuseks lihtlabane teadmine - töömahule pole vastast!
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Näiteks hülssida saab meil ka, pole probleemi. aga kes see tahab kaheksat uut kolbi sinna osta, rõngad ka veel otsa, kui kolvid on teises kaalus hakkad V8 vänta tasakaalustama ja ostad kaks plokikaane tihendit jne ...priitv8 kirjutas:Moskvas nt. saab.raimo_r kirjutas:v8 vastu räägib fakt, .... neid mootoreid ei saa niisama ei puurida ega hoonida ning aftermarket juppe otsid ka tikutulega taga.
mootori ostmisele ja tööle kuluva raha eest saab juba paar 5.0l V12 mootorit
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Mõte jääb samaks, samamoodi tuleb kõik lahti lammutada ja uued pulgad osta, pluss see asi veel moskvasse saata ja tagasi tuua.priitv8 kirjutas:A Moskva mehed ei hülsi.
Taimz, siin kasutaja Erik_G tegi samasugust asja, jõudis isegi mootori pealepanekuni, nii et temalt peaksid infot saama.
http://www.zone.ee/bluepower2/550/
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
minukäest küsid? loomulikult ma ei tea aga wirxi tulemused võid ju vastava teema alt üles otsida kui tahad võrrelda.Silwer kirjutas:Mitut V12 mootoriga isendit on seal dünos testitud?
siin ju ka oli müüa üks 'odavalt' tehtud 535 turbo. ei olevat sugugi paremini käinud kui ilma turbota. Loomulikult saab teha ka teisiti ja võibolla on tulemus ka parem kui ainult stopperit vaadata pärast aga...Cardo kirjutas:Fantasitline mõttelõng, pigem ikka anda 3,5-le pisut fööni
nagu taimz ütles kõik oleneb sellest, mida sa võiduks pead!
v12'ga on kogu asjal ikkagi omamoodi eriline aura juures.
natuke OT`dsiin ju ka oli müüa üks 'odavalt' tehtud 535 turbo. ei olevat sugugi paremini käinud kui ilma turbota
sesama 535T ajas mul ka pea segamini,õigemini on siiamaani suht segamini...
ma ei tea,mis sellega siis tehti,et edasi ei käi.paar päeva tagasi ühe sõbraga tuhlasime kuskil sommide foorumis,kus oli juttu e34 535T`st,mis chipitud originaalajuga ja 0,4baariba pidi väidetavalt 6,x sajani liikuma
Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
http://www.bmw-power.de/Fahrzeuge/E30_3 ... blatt.html
Natuke inspiratsiooni - BMW 350 4.0 sec 0-100
Natuke inspiratsiooni - BMW 350 4.0 sec 0-100
Üldiselt olen siin tähendanud kahte asjaNu kirjutas:kui sa Aaret mõtled siis ta sai ju dünos nitroga 256,5 hj ja 407,5 Nm
mis on vähem kui v12 pidevalt välja annab.
1. Kes küsivad küsimusi stiilis "a kas 750 mootor mahub 316 kapotialla" ei ole kunagi võimelised midagi sellist reaalselt ära tegema. Kui nad oleks, siis on nad ammu need asjad ära mõõtnud/teinud, mitte ei mulise siin
2. Kes käivad ja arvustavad niisama ning annavad hinnanguid, ei oska ise enamasti midagi ligilähedastki valmis ehitada.
Neid laki düno näite ei hakka siin enam kommentaarima, sellest on juba küllalt juttu olnud.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990