E34 taastatud ülemised õõtsad!
E34 taastatud ülemised õõtsad!
Tahaks taastada pma ülemised õõtsad...Tlns on veerenni tänaval üks taastamise koht?
keegi teab sellest midagi, head vead? kas tasub?
Ja kui keegi teab veel kohti Tlns! Andke teada...
keegi teab sellest midagi, head vead? kas tasub?
Ja kui keegi teab veel kohti Tlns! Andke teada...
Minevik: E34 525 125kw 89a; E36 318 85kw 91a; E34 520 110kw 93a touring, E34 530 V8 160kw 93a, Nissan Primera 06a, Mazda 6 2,0 08a, Audi 80 Cabrio 95a, Audi V8 92A, Lincoln Navigator 5,4l 04a, E65 730 02a, E60 545 05a
To SEPP
Ei soovita sealset kohta mis on veereni tänaval! 7'se õõtsad ei kestnudki 10 tuhandetki km. Nimelt hilissügisel vahetasin ja kevadeks olid läbi!
Sai need lahti võetud ja kapron puksid mis olid tehtud sisse, olid tükkideks.
Mina taastan ise endale ja oma tehnoloogia olemas ja kasutan vask pukse et aeg ajalt saad munakuid pingutada. 2a kestsid ca 30 tuhat kilomeetrit kord pingutades neid ja vahetades kummibuksid õõtsadel. Müüsin auto ka nendega maha.
Kui nii võtta siis mina pole korralikku taastamist veel ühelgi taastajal näinud!
Üks lööb taldrikule sälgud sisse, teised keevitavad aga taldrikud tagasi mis olemuselt juba täiesti vale esiteks see määre mis sisse pannakse läheb keema teiseks kapron puksid saades kuuma muutuvad rabedaks.
2 varianti kas asi peab olema külm valsitud või keermega munaku tagataldrik.
Minu soovitus osta uued kestavad mitu aastat muretult.
Ei soovita sealset kohta mis on veereni tänaval! 7'se õõtsad ei kestnudki 10 tuhandetki km. Nimelt hilissügisel vahetasin ja kevadeks olid läbi!
Sai need lahti võetud ja kapron puksid mis olid tehtud sisse, olid tükkideks.
Mina taastan ise endale ja oma tehnoloogia olemas ja kasutan vask pukse et aeg ajalt saad munakuid pingutada. 2a kestsid ca 30 tuhat kilomeetrit kord pingutades neid ja vahetades kummibuksid õõtsadel. Müüsin auto ka nendega maha.
Kui nii võtta siis mina pole korralikku taastamist veel ühelgi taastajal näinud!
Üks lööb taldrikule sälgud sisse, teised keevitavad aga taldrikud tagasi mis olemuselt juba täiesti vale esiteks see määre mis sisse pannakse läheb keema teiseks kapron puksid saades kuuma muutuvad rabedaks.
2 varianti kas asi peab olema külm valsitud või keermega munaku tagataldrik.
Minu soovitus osta uued kestavad mitu aastat muretult.
Tartus sõbra tänaval mingi vana taastab. 150eek/tk.fisher kirjutas:Täpselt sama probleem... Aga tahaks infot saada Tartu kohta.. Et kas tegeletaxe sellega ja kus...
Siis riiamäel seal kiriku vastas hoovis saad 300eek eest taastatud õõtsa
(vana jääb sinna)mis seal samas ka külge pannakse kui soovi on.
Taastatud
Sõidan E32-ega juba 30 000 taastatud õõtsadega ja ei mingit lõtku! kunagi sai taastaud umbusus ühel japsi vannil, müügiks, aga tegelene sõidab samade kuulliigenditega juba 4 aasta TAKSOT ja ei mingit häda.
Ise lasin tartus teha selle operatsiooni, kõik liigendid taastati. Asi läks maksma koos vahetusega 1600 eeku.
Annelinnas, Sarapuu tn.
Ise lasin tartus teha selle operatsiooni, kõik liigendid taastati. Asi läks maksma koos vahetusega 1600 eeku.
Annelinnas, Sarapuu tn.
Re: Taastatud
kas selle, kes seal sarapuu tänaval seda teeb, nimi on Rait äkki? kunagi sai seal oma auto mootorit putitatud. huvitav, kas tegu on sama isikuga.UrMas.L kirjutas: Ise lasin tartus teha selle operatsiooni, kõik liigendid taastati. Asi läks maksma koos vahetusega 1600 eeku.
Annelinnas, Sarapuu tn.
BMW 520 E34 M50TU (vanos) '94
pec, on jah Rait. Tänasel päeval ta vist eriti aktiivselt ei tegutse, aga kui mulle viimati tööd seal tehti jäin asjaga igati rahule. Kõige odavam koht ei ole, aga linnapeal räägitakse, et keerulised masinad on sealt alati tõbivastu abi saanud ja garaniigi veel kaas antud. Näituseks, ega meil siin eriti mehi pole, kes ZX300 mootori pulkadeks teeks ja siis hästi töötavalt selle kokku tagasi laoks, aga seal see ära tehti.
Mis bemidesse puutub, siis mees on ise ka neid pidanud ja masina hingeelu tunneb hästi.
Mis bemidesse puutub, siis mees on ise ka neid pidanud ja masina hingeelu tunneb hästi.
Eks selleks ma siit uuringi seda...et kes teab kus võiks lasta neid teha ja kus mitte...palun soovitage midagi Tln-st...
Minevik: E34 525 125kw 89a; E36 318 85kw 91a; E34 520 110kw 93a touring, E34 530 V8 160kw 93a, Nissan Primera 06a, Mazda 6 2,0 08a, Audi 80 Cabrio 95a, Audi V8 92A, Lincoln Navigator 5,4l 04a, E65 730 02a, E60 545 05a
Olgu inglased muidu nagu nad on, aga selles mõttes olen nendega nõus, et odavat juppi ostes pead üsna varsti veel lisaks kallima jupi ka ostma
Veidi OT näide on akutrelli otsikud - krt aru ma ei saa, kellele on vaja neid 50 krooniseid komplekte, kui esimest kruvi keerates läheb kõigepealt pooleks üks ots ja siis takka ka teine. Ja siis virutad selle 50 kroonise komplekti põõsasse ja ostad 200 kroonise komplekti, mida kohe oleks pidanud tegema. Netokulu: s@Ŗ$ tuju, kaotatud aeg, bensukulu ja kõige takka veel 50 krooni ka 
Esinduse kasuks räägib tugevalt ikkagi see, et sa võid 2 aastat täiesti murevabalt sõita ja siis nii või teisiti loksuma hakanud jupi garantiikorras välja vahetada.


Esinduse kasuks räägib tugevalt ikkagi see, et sa võid 2 aastat täiesti murevabalt sõita ja siis nii või teisiti loksuma hakanud jupi garantiikorras välja vahetada.
Tead sa täpsemalt rääkida nn taastatud õõtsade kohta: tehnoloogia, materjal, töövahendid-pingid jne?Nu kirjutas:Uut autot sa ju UM'st ei ostnud vaid lapid vana. Samamoodi pole kõigil 10+K silla remondile kulutada.AARE530 kirjutas:Elu on õpetanud samu põhimõtteid
Miks peaks Aare uue auto ostma? Ta asendab viga saanud osad samasugustega. Ma saaks selles võrdlusest siis aru kui Aare kirjutaks kuidas ta alasi peal plekki vasaraga sirgeks taob, kasutab tulede klaaside kokkulappimiseks läbipaistvat kilet ja värviparandused teeb küünelakiga kuna see on odavam kui päris värv.
Ma mõistaks seda teemat paremini siis kui karpamootoritega päevinäinud rullikud räägiks ja jagaks kogemusi kas Veereni või Tähetorni, aga kui seda teevad 530-d ja 540-d, siis ikka võtab sõnatuks.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
njah, ebaõnnestunud näide

misasi? taastatud osade kasutamine? ma pole ninapidi selle taastamis protsessi juures passinud aga igatehes ei ole see traadi ja nätsuga parandamine. Pealegi kui paljud on rääkinud, et õiges kohas tehes kestab paremini kui b-osa siis milles probleem?Hans kirjutas:ikka võtab sõnatuks.
Reedel siis käisin otsimas seda spordihoone tagust garaazi... Seal käib spordihoone laiendamine/remont.. A ühtegi garaazi kahjuks ei õnnestunudki leida
... Oli kiire kah, polnud aega otsida.. Järgmine nädal siis uuele katsele.. Telefonile ei vastatud.. Se vast selle pärast, et oli juba reede pärastlõuna 

