E34 520 jõnksutab
E34 520 jõnksutab
BMV 520 93 a kipub ristmikul välja surema ja hüppama.Läbi käidud mitmed erinevad diagnostikad tulutult.Kas keegi oskaks mingit head nõu anda sel teemal.
BMW520i
93a 520-l on M50 tüüpi mootor, millel ei ole "tavapäraseid" kõrgepinge küünlajuhtmeid - on süütepoolid iga küünla otsasVeljo_V kirjutas:Siis äkki küünla juhtmed või piibud kuna soojaks minnes takistus suureneb ja siis hakkavad ületaguma

Kas tühikäigu mootor on puhastatud? Kõikvõimalikud õhu- ja vaakumvoolikud kapoti all terved?
Minu autoga on umbes sama probleem. Hommikul käima pannes ja sõitma hakates jõnksutab auto umbes paarsada meetrit. Sooja mootoriga sellist probleemi pole veel tähendanud, kui ainult ühekorraga kui proovisin maateel kiirendada juba sooja mootriga siis jõnksutas ka paaarkorda. Aga normaalselt sõites pole,probleemi olnud. Vahest ka kohe käima pannes auto sureb kohe välja ja sumbutist tuleb nagu natuke bensiini lõhna, aga äki on see sellest jukerdamisest, kui mitu korda käivitada. Ja minagi olen diagnostis käinud....tühikäigu mootori ( kus krt seee asiub üldse
) ei ole veel vaadanud, kuna ise pole eriline autode tundja.
Kütusefilter on ka mul vahetatud. Üks õhuvooliku koht on muidu katki , mul , mis on isoleeritud, kas vb ka selles asi olla ?

Kütusefilter on ka mul vahetatud. Üks õhuvooliku koht on muidu katki , mul , mis on isoleeritud, kas vb ka selles asi olla ?
Mercedes- Benz V250 - 2016
Nu need voolikud ei maksa ka esinduses praktiliselt miskit, krt. mis mõte sellel "teibituuningul" on???[/quote]
vot jah, ega sellel teibituuningul erilist mõtet polegi, kuskil remondikohas ta mul nii kinni pandi, aga katki on see kõige suurem õhuvoolik õhufiltri kasti otsast, millel on sada otsa. Vot ei tegi palju see maksab see voolik.
vot jah, ega sellel teibituuningul erilist mõtet polegi, kuskil remondikohas ta mul nii kinni pandi, aga katki on see kõige suurem õhuvoolik õhufiltri kasti otsast, millel on sada otsa. Vot ei tegi palju see maksab see voolik.
Mercedes- Benz V250 - 2016
Enda masinal samad sümptomid.
Täna hommikul ei tahtnud käima jääda. Läks käima ja suri kohe ka välja. Sain 10KM sõita ja siis jätsin mootori seisma. Siis käivitus juba ilusti. Tundub, et jama peaks olema kusagil elektri osas (oli äkki hommikul kuskilt niiske) aga kus ei tea.
On arvatud, et viga võib olla kütusefiltris ja ka pihustites.
Täna hommikul ei tahtnud käima jääda. Läks käima ja suri kohe ka välja. Sain 10KM sõita ja siis jätsin mootori seisma. Siis käivitus juba ilusti. Tundub, et jama peaks olema kusagil elektri osas (oli äkki hommikul kuskilt niiske) aga kus ei tea.
On arvatud, et viga võib olla kütusefiltris ja ka pihustites.
520i 24v 92.a Samuti jõnksutab. Külmast peast pole kunagi teinud. Kui korralikult ummikutes istuda siis kohalt 2ra minnes vahel nagu mootor sureks korraks välja. Diagnostikas oli kõik ok. Siiani otsin viga taga.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Tnx
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
mu e-34 sama jama jõnksutab madalatel pööretel....alates 2500 pöördest töötab ilusti ja minekut on ka.(tegemist siis m50b20 mootoriga)Kuid täna avastasin veel sellisse anomaalia et mida niiskem ilm seda rohkem jamab.Täna päev otsa siin vihma sadanud ja krt foori taga lase pöörded enne kohalt minekut üles muidu minema ei saa.Kui ilm kuivem siis nii hull pole.Ja lisaks teeb mingi imeliku plötsu enne kui minema hakkab..(täpselt nagu oleks kütusesegu väljalaskes enne kui plahvatab)ja kõrva järgi käib see plöts kuskil vasakul ees kapoti all.Jälle kui vaikselt gaasi vajutad siis nagu ei paugu.Tühikäigul nagu sellist jama pole jookseb piirajani ilusti.Nagu vedu taga nii kala majas.Homme lähevad küll kõik filtrid vahetusse aga tunne omal küll sellinne nagu süüde oleks vale.Teise külje pealt jälle kui süüde vale siis süüde vale....ega kuiv ilm seda ometi täpsemaks ei keera.Krm laseks hea meelega autole saba taha pista aga ei ole veel leidnud siin sellist kohta kus seda teha saaks(asun hetkel kesksoomes)
Edit:
Nüüdseks siis filtrid ja õlid vahetatud ja peab tunnistama küll et asi läks paremaks aga korras siiski mitte pole.
1.Avastasin sellisse asja et 2-3-4 silindri küünlaid maha keerates oli õli küünlapesas???? (küll ei olnud küünlad ka korralikult kinni aga et õli küünlaaugust üles tuleb kui küünal peal?)Ennustati plokikaane pragusid aga ehk annate ka omad versioonid asjast.
2.Selle mootori ebaühtlase tööga alla 2500 pöörde tuleb nüüd välja sellinne asi et see jamab ainult sooja mootoriga.Külmast peast käib nagu palju paremini ja ei lonka.(Selle kohta soovitati õhulugeja ja lambda andur ära kontrollida) Samas räägiti ka õhulugeja nullimisest (mis see on ei tea isiklikult) ja öeldi et selle saavutamiseks sõita päev õhulugeja pistik lahti ühendatud.(Millesse mul küll usku pole aga eks siin rahvast rohkem ja mitu pead on mitu pead ehk avaldate arvamust.)
Leidsin ka koha kus saan saba autole taha aga siit foorumist on kuskilt silma jäänud et diagnostika õhulugeja riket ei näita.Kas on mingit muud võimalust seda kontrollida?(Ei ole hetkel võimalust teist kuskilt proovimiseks saada.)
Ja kas lambda anduri rikke näitab see saba ära ja kuna mootor teeb tööd erinevalt sõltuvalt temperatuurist on mingit vahet kas minna sabatama külma või sooja mootoriga?
Tänan kuulamast ja kõik vastused teretulnud!
Edit:
Nüüdseks siis filtrid ja õlid vahetatud ja peab tunnistama küll et asi läks paremaks aga korras siiski mitte pole.
1.Avastasin sellisse asja et 2-3-4 silindri küünlaid maha keerates oli õli küünlapesas???? (küll ei olnud küünlad ka korralikult kinni aga et õli küünlaaugust üles tuleb kui küünal peal?)Ennustati plokikaane pragusid aga ehk annate ka omad versioonid asjast.
2.Selle mootori ebaühtlase tööga alla 2500 pöörde tuleb nüüd välja sellinne asi et see jamab ainult sooja mootoriga.Külmast peast käib nagu palju paremini ja ei lonka.(Selle kohta soovitati õhulugeja ja lambda andur ära kontrollida) Samas räägiti ka õhulugeja nullimisest (mis see on ei tea isiklikult) ja öeldi et selle saavutamiseks sõita päev õhulugeja pistik lahti ühendatud.(Millesse mul küll usku pole aga eks siin rahvast rohkem ja mitu pead on mitu pead ehk avaldate arvamust.)
Leidsin ka koha kus saan saba autole taha aga siit foorumist on kuskilt silma jäänud et diagnostika õhulugeja riket ei näita.Kas on mingit muud võimalust seda kontrollida?(Ei ole hetkel võimalust teist kuskilt proovimiseks saada.)
Ja kas lambda anduri rikke näitab see saba ära ja kuna mootor teeb tööd erinevalt sõltuvalt temperatuurist on mingit vahet kas minna sabatama külma või sooja mootoriga?
Tänan kuulamast ja kõik vastused teretulnud!
Viimati muutis mel76, 06.12.2006 18:26 50, muudetud 1 kord kokku.
Bmw 520 i 110kw
Mul tegi täpselt sama asja. Viga oli süütepooli(de)s. Läksin lammari õue peale ja hakkasin kahekaupa vahetama poole. Viga lahenesmel76 kirjutas:mu e-34 sama jama jõnksutab madalatel pööretel....alates 2500 pöördest töötab ilusti ja minekut on ka.(tegemist siis m50b20 mootoriga)Kuid täna avastasin veel sellisse anomaalia et mida niiskem ilm seda rohkem jamab.Täna päev otsa siin vihma sadanud ja krt foori taga lase pöörded enne kohalt minekut üles muidu minema ei saa.Kui ilm kuivem siis nii hull pole.Ja lisaks teeb mingi imeliku plötsu enne kui minema hakkab..(täpselt nagu oleks kütusesegu väljalaskes enne kui plahvatab)ja kõrva järgi käib see plöts kuskil vasakul ees kapoti all.Jälle kui vaikselt gaasi vajutad siis nagu ei paugu.Tühikäigul nagu sellist jama pole jookseb piirajani ilusti.Nagu vedu taga nii kala majas.Homme lähevad küll kõik filtrid vahetusse aga tunne omal küll sellinne nagu süüde oleks vale.Teise külje pealt jälle kui süüde vale siis süüde vale....ega kuiv ilm seda ometi täpsemaks ei keera.Krm laseks hea meelega autole saba taha pista aga ei ole veel leidnud siin sellist kohta kus seda teha saaks(asun hetkel kesksoomes)
2 Fucking Fast 4 U
Tervist
Ütleks ka mõne sõna poolide kohta.
UM-is saab täpse diagnoosi poolide tervisest.
Oma masinal tuli välja viis vigast
.
Ühe kardiogrmm oli õige kehva ning see sai ka kohe vahetatud.
Neli veel ootel.
Juba ühe vahetamisega muutus moto töö tunduvalt sujuvamaks aga kui neli veel siis...
Muide,küünlad olid kõik ilusti pruunid nii et nende järgi poolide korrasolkut diagnoosida vist ikka ei saa.
Ütleks ka mõne sõna poolide kohta.
UM-is saab täpse diagnoosi poolide tervisest.
Oma masinal tuli välja viis vigast

Ühe kardiogrmm oli õige kehva ning see sai ka kohe vahetatud.
Neli veel ootel.
Juba ühe vahetamisega muutus moto töö tunduvalt sujuvamaks aga kui neli veel siis...

Muide,küünlad olid kõik ilusti pruunid nii et nende järgi poolide korrasolkut diagnoosida vist ikka ei saa.
'90 E34 M50B25
- Kristjan.K
- Huviline
- Postitusi: 231
- Liitunud: 17.10.2006 16:33 22
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Poolide viga ei saa vist olla kui on eraldi iga küünla peal pool. Minu probleemi puhul nagu sureb korraks terve auto välja. Samas nii korraks et seisma päris ei jää. Aga mis siin ikka. Täna loodan uue bensiinifiltri alla saada, ex siis võtab järgmise lüli ette.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
- Kristjan.K
- Huviline
- Postitusi: 231
- Liitunud: 17.10.2006 16:33 22
Pool ok 400 kr.- tükk, seda tean, aga see poolide tervise diagnoosi hind?Kristjan_K kirjutas:Kasutatud kujul ~400.-/tk.Kristjan.K kirjutas:Äki räägid sellest täpsemalt, hind jne?ravia kirjutas: UM-is saab täpse diagnoosi poolide tervisest.
Just vahetasin enda m50 mootoril hunniku voolikuid välja ja sai ühtlasem mootori töö ennem lausa värises auto sõna otsese mõttes,aga pöördeid hoidis ilma kõikumata. Klapikambri õli voolu voolik sisselaske kollektorisse ja üks pisike jupp veel millel oli väike metallist düüs sees, asub siis pidurivõimendi juures. pildi panen oma auto teemasse lugejate autode alla.
Samas püsib endalgi kahtlus, lambdal mis on universaal all mitte BMW orig. Vb ka õhulugeja, samas kui tagant tõmban hakkab ebaühtlasemalt käima. väntvõlli pöörete anduri kohta ei oska kahjuks midagi üelda, kui see tagant ühendada kooleb mootor täitsa ära. Ja enam käima ei lähe.
Äkki abiks tuttav ülevaataja kes viskab autole toru sumpa külge ja ütleb ära kas saab hapnikku liiga palju kätte või ei, saad sellele õhu küsimusele vastuse, kuigi niipalju kui mul kogemust on, hakkavad just veo taha rakendamisel need voolikute pragunenud kohad lahti minema ja saab lisaõhku kohe.

Original BMW Teile
Lasin teha täis diagnostika a la 700kr.Pärast sain kardiogrammi sarnase lehe poolide tööst(ülemine ja alumine voolutugevus).Selgus et 6st 5 ei tööta nii nagu peaks.Alumine voolutugevus ei olnud korras,vähemalt nii mulle seletati.Eks Truumu või Patrik oskaks paremini selgitada.UM-is pool 1100 kr.Kristjan.K kirjutas:
Pool ok 400 kr.- tükk, seda tean, aga see poolide tervise diagnoosi hind?
'90 E34 M50B25
Nii, minu jõnksutamine tuli täna tagasi. Väljendub selles, et ristmikult minnes jääks nagu kogu mootor korraks seisma. Jama või siis õnneks suht harva juhtub. Samas jube ettevaatlikuks teeb, ei julgegi nagu kohalt minna
Kütuse ja õhufilter just vahetatud.
Uurides siin vastavaid teemasid viidatakse õhulugejale ja tühikäigumootorile.
Proovin siis naukene ilma õhulugejata kulgeda. Võtsin töötava mootoriga selle õhulugeja pistiku küljest. Korra läksid tuurid maha... siis kaks korda käisid ülesse alla, ma mõtlesin veel, et nüüd jääbki tühikäik nagu traktoril
Peale seda pöörded mingi 800-600 peal. Käivitub kenasti.
Kui nüüd selgub et ikka viskab jõnksu sisse siis panen õhulugeja otsa tagasi. Ei tea kas aju tunneb ära? Tunnikese ilma akujuhtmeta?

Kütuse ja õhufilter just vahetatud.
Uurides siin vastavaid teemasid viidatakse õhulugejale ja tühikäigumootorile.
Proovin siis naukene ilma õhulugejata kulgeda. Võtsin töötava mootoriga selle õhulugeja pistiku küljest. Korra läksid tuurid maha... siis kaks korda käisid ülesse alla, ma mõtlesin veel, et nüüd jääbki tühikäik nagu traktoril

Kui nüüd selgub et ikka viskab jõnksu sisse siis panen õhulugeja otsa tagasi. Ei tea kas aju tunneb ära? Tunnikese ilma akujuhtmeta?
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Nii, täna hommikul siis ilma õhulugejata tööle sõidetud. Õikalt kesklinna.
Hommiku käivitus kenasti, kenasti käivitus ka tegelikult alati kui see õhulugeja peal.
Vahe mida ma arvan et ma tundsin oli see et, külma mootoriga oli just esimene käik uimane, mingi 2000 pöördeni ja sealt edasi nagu... uimane. Mind see eriti häirinud ei ole, 2. käik ja edasi mõnus, seda enam et ma suht madalate pööretega kulgeja. Täna hommikul spetsiaalselt proovisin.
Külma mootoriga kohe siht peeneks 4000ni... ja ei punninud vastu midagi.
Vahest oli õhulugejaga ka see et külma mootoriga kulged... imelik aga ma tundsin seda alati õhtul koju sõites, et külmalt madalate käikudega just 1. ja 2. ga, ega ummikutes rohkem ei saagi, mingil hetkel nagu kusagil käiks mingi "asi" ja hoopis teine jõud lisandub, justkui paar pütti tuleks taha. Samas enne seda tühikäik timm ja hääl kena, seda vist oleks kuulda ja tunda kui paar pätti puudu.
Lihtsalt sellised mõtted seoses õhulugejaga.
Parandab ehk keegi, kui ma mainin siin olukordasid mis ei saa kuidagi õhulugejaga seotud olla.
Tnx
Hommiku käivitus kenasti, kenasti käivitus ka tegelikult alati kui see õhulugeja peal.
Vahe mida ma arvan et ma tundsin oli see et, külma mootoriga oli just esimene käik uimane, mingi 2000 pöördeni ja sealt edasi nagu... uimane. Mind see eriti häirinud ei ole, 2. käik ja edasi mõnus, seda enam et ma suht madalate pööretega kulgeja. Täna hommikul spetsiaalselt proovisin.
Külma mootoriga kohe siht peeneks 4000ni... ja ei punninud vastu midagi.
Vahest oli õhulugejaga ka see et külma mootoriga kulged... imelik aga ma tundsin seda alati õhtul koju sõites, et külmalt madalate käikudega just 1. ja 2. ga, ega ummikutes rohkem ei saagi, mingil hetkel nagu kusagil käiks mingi "asi" ja hoopis teine jõud lisandub, justkui paar pütti tuleks taha. Samas enne seda tühikäik timm ja hääl kena, seda vist oleks kuulda ja tunda kui paar pätti puudu.
Lihtsalt sellised mõtted seoses õhulugejaga.
Parandab ehk keegi, kui ma mainin siin olukordasid mis ei saa kuidagi õhulugejaga seotud olla.
Tnx
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Njah peab vist ka oma mure päevavalgele laduma. Minu probleemiks on pöörete kõikumine suhteliselt külma mootoriga. Kui temperatuuri seier on umbes täpselt sinise ala keskel on tühikäik väga umbmäärane. Kõigub teine kõrva järgi päris kõvasti aga tahho seier ei jõua vist nii kiirelt järele (seier pealt vaadates käib tühikäik nii 600~900 vahel). Kui sinine ala on ületatud on kõik väga eeskujulik. Ise arvan, et tegu on mootori tööreziimi "ülemineku" kohaga, kus juhtplokk läheb üle külmast sooja. Eriti see häirinud ei ole aga foori taga tunned küll häbi selle jaurava mootoriga. Teine probleem on rapsimine sooja mootoriga. Kui sõidad madala käiguga, ühtlase veoga hakkab mootor mõnikord "katkuma". Aitab väike kiirendus ja kõik jälle korras. Kõrge käiguga ei ole seda täheldanud aga võimalik, et siis lihtsalt ei tunne seda rapsimist nii tugevalt tänu ülekandele ja suuremale koormusele.