E39 absi ja veojöukontrolli tuled
E39 absi ja veojöukontrolli tuled
Sain hiljuti endale e39 2,8 mootoriga ja vejöukontrolli ja absi tuled armatuuris koguaeg pölevad aint. et äkki kellelgi on kogemusi siukse asjaga. kui vejöukontrolli nuppu vajutada siis ei muutu ka midagi. ja veojöukontroll on koguaeg maas ka.
abs ja veojõukontrolli tuled
Minu 530D-l oli sama viga,põlesid ülalmainitud tuled ja ei töötanud spidokas ja osa kompuutrist.UM-s vahetati ära abs andur aga see ei muutnud midagi.Soovitati aju vahetust(ca10000EEK).Pöördusin kasutaja "VIIRUS" poole ja aju remonditi lihtsalt ära oluliselt väiksema tasu eest.Nüüd masin ok.Tänud talle veelkord.
bmw
-
- Huviline
- Postitusi: 371
- Liitunud: 14.01.2007 21:24 48
- Peamine sõiduk: BMW 7 E65 735,E91 325D
- Kontakt:
mul lõi ka need tuled armatuuris põlema:abs ja veojõukontroll,puhastasin kapoti alt abs-i kontaktid ära,kaitsmeploki ja releede kontaktpistikud loksutasin üle ning juhipoolse esiratta küljest võtsin abs-anduri välja ja puhastasin ära,panin tagasi ja esimesel pidurdamisel olid tuled kadunud ,abs ja veojõuk.tagasi-ok
maksumus 0kr. 


- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
egas sellest veojõukontrollist just eriti rõõmu ei tunne kui tahad talvel natuge ratast vuristadacera kirjutas:Endal ostes e-39 528-l sama probleem viga oli mõlemas esimeses abs-i anduris, kui vahetatud sai, oli ka probleem kadunud ja uskuge mind asi on seda väärt, et saada abs-st ja veojõukontrolli süsteemist mõnu tunda


- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Mul jääb libedaga vahest see tuli suisa põlema (nii kiiresti vilgub lihtsalt)werks kirjutas:mul hakas ainult veojoukontrolli tuli polema (kord poleb kord mitte)

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
mul oli sama jama aga ainult hetkeks.
asi oli minul nii, et mul oli aku tiba tühjem suure kylmaga ja siis tahhomeeter ei töötanud ega ei töötanud kilometraas ja need kaks tuld põlesind kah ja peale selle veel oli kah teeninduse märk( pisike päikese kujuline märk) kah veel armatuuril põlema hakanud.aga laadisin aku täis ja siis ole kõik korras.
asi oli minul nii, et mul oli aku tiba tühjem suure kylmaga ja siis tahhomeeter ei töötanud ega ei töötanud kilometraas ja need kaks tuld põlesind kah ja peale selle veel oli kah teeninduse märk( pisike päikese kujuline märk) kah veel armatuuril põlema hakanud.aga laadisin aku täis ja siis ole kõik korras.
Pigem ütleks, et ilma kontrollita oleks talvel elu suht raske ja kütusekulu ka suurem. Neil autodel ju puudub diferentsiaali blokeering ning üherattaveoga on suht võimatu kohalt saada normaalselt.siim .j kirjutas:egas sellest veojõukontrollist just eriti rõõmu ei tunne kui tahad talvel natuge ratast vuristada![]()
diagnost andis siis ,et ühenduse viga..
natukene sai otsitud ja oligi juhe kakti ,sai ära lapitud ja töötas nagu miška..aga juhtus nii ,et auto läks kergelt külglibisemisse(veojõukontroll oli maas) ja peale seda lõi tuled jälle põlema
Kontrollisin seda juhet ja oli Ok..ilmselt siis jälle Diagnosti minek!?!
natukene sai otsitud ja oligi juhe kakti ,sai ära lapitud ja töötas nagu miška..aga juhtus nii ,et auto läks kergelt külglibisemisse(veojõukontroll oli maas) ja peale seda lõi tuled jälle põlema


Kontrollisin seda juhet ja oli Ok..ilmselt siis jälle Diagnosti minek!?!
Bmw E39 525Tds. Evert. 5135042
Aitan rõõmsasti küsimustega ,mis puudutavad Bosch'i autotooteid!
Aitan rõõmsasti küsimustega ,mis puudutavad Bosch'i autotooteid!
Pealegi on DSC-l ka peidetud "poolaktiivne" režiim: mootori poomine võetakse maha aga tagarataste "difrilukk" (ASC+T) jääb peale!seppa kirjutas:egas sellest veojõukontrollist just eriti rõõmu ei tunne kui tahad talvel natuge ratast vuristada
ASC/DSC nupp asetatud väga mugavasse kohta ......et veojõukontrolli mahavõtmine kui tahad vuristada ei tohiks olla küll mingiks probleemiks
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
On seotud sellisel juhul, kui sul aku ära koolema hakkab või keneka harjad streigivad soodsatest ilmastiku tingimustest tingitult. Kindlasti hõõgub ka laadimistuluke õrnalt, mida päeval raske märgata ja sellest kõik see jama pihta hakkab. Algul ABS, siis veojõud, siis kiirusehoidja, airbag, kliima jne.san kirjutas:Mul sama jama, auto e39 525tds, 97a. ABS ja veojõukontrolli tuled põlevad ja on kah olnud nii, et vahel põlevad ja vahel jälle ok.
Miskipärast ei tööta enam ka püsikiirusehoidja. Huvitav kas need kaks asja võivad seotud olla?
Kenekas maha, harjad puhtaks või sootuks uued ja siis viga edasi otsima, tuleb odavam!!!

Elasin oma jaoga selle asja läbi.


- marco60
- Huviline
- Postitusi: 227
- Liitunud: 02.02.2009 09:35 44
- Peamine sõiduk: BMW E39 530D
- Asukoht: Eesti
Re: E39 absi ja veojöukontrolli tuled
Viga selline, et eelmine õhtul sõitsin ja kõik ok. Järgmisel hommikul panin auto käima ja põlesid tuled ABS ja veojõukontroll ja seda ka siiani. Mida ja kus peaksin hakkama kontrollima, et kus või milles viga?
Autoks e39 525TDS 98a.
Autoks e39 525TDS 98a.