E28 524D Kõrgsurvepumba vahetus ja klappide regulleerimine

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

E28 524D Kõrgsurvepumba vahetus ja klappide regulleerimine

Postitus Postitas Bimmer850 »

Kuidas määrata pumba süütenurka (hilisem, varasem)?
Viimati muutis Bimmer850, 08.01.2007 19:44 36, muudetud 1 kord kokku.
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

proovisin ka muuta süütenurka mõne kraadi võrra kuna mootor külmalt jätab vahele.
aga põhimõtteliselt on nii et keerad kaks polti lahti ja peaks saama keerata seda pumpa kuid mul see ei õnnestunud.

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15

mutter nr7 ja otse tema vastas olev mutter vaja lahti keerata ning peaks saama pumpa liigutada nii ühele kui teisele poole.
Ei oska öelda kuhu poole läheb varasemaks ja kuhu hilisemaks
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Bimmer850 »

redline kirjutas:proovisin ka muuta süütenurka mõne kraadi võrra kuna mootor külmalt jätab vahele.
aga põhimõtteliselt on nii et keerad kaks polti lahti ja peaks saama keerata seda pumpa kuid mul see ei õnnestunud.

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15

mutter nr7 ja otse tema vastas olev mutter vaja lahti keerata ning peaks saama pumpa liigutada nii ühele kui teisele poole.
Ei oska öelda kuhu poole läheb varasemaks ja kuhu hilisemaks
Tähendab seda ongi vaja teada, et kuhupoole...
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Vaata mis pidi sul tiivik ees käib ja keera pumpa vastu tiiviku pöörlemis suunale ja lähebki varasemaks. Üldjuhul töötab mootor siiski päripäeva eestvaates.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
kopamees
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 27.01.2004 22:46 20

Postitus Postitas kopamees »

redline kirjutas:proovisin ka muuta süütenurka mõne kraadi võrra kuna mootor külmalt jätab vahele.
aga põhimõtteliselt on nii et keerad kaks polti lahti ja peaks saama keerata seda pumpa kuid mul see ei õnnestunud.

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15

mutter nr7 ja otse tema vastas olev mutter vaja lahti keerata ning peaks saama pumpa liigutada nii ühele kui teisele poole.
Ei oska öelda kuhu poole läheb varasemaks ja kuhu hilisemaks
Minumeelest oli seal pumbapea poolses otsas veel mingi tugiraam, mis veel omakorda kahe poldiga pumpa kinni hoiab ja seega süütenurga keeramist takistab. Ja väga kehva oli neid lahti saada, võta või torustik maha.
E21 320; E30 320; E28 524TD; E34 524TDA; E34 525 TDS T
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

kopamees kirjutas:
redline kirjutas:proovisin ka muuta süütenurka mõne kraadi võrra kuna mootor külmalt jätab vahele.
aga põhimõtteliselt on nii et keerad kaks polti lahti ja peaks saama keerata seda pumpa kuid mul see ei õnnestunud.

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15

mutter nr7 ja otse tema vastas olev mutter vaja lahti keerata ning peaks saama pumpa liigutada nii ühele kui teisele poole.
Ei oska öelda kuhu poole läheb varasemaks ja kuhu hilisemaks
Minumeelest oli seal pumbapea poolses otsas veel mingi tugiraam, mis veel omakorda kahe poldiga pumpa kinni hoiab ja seega süütenurga keeramist takistab. Ja väga kehva oli neid lahti saada, võta või torusti, maha.
kah võimalik, vb sellepärast ma ei saandki seda süütenurka muuta :roll:
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Bimmer850 »

Põhim. paistab, et täpset õpetust siit ei tule siis pakun välja, kes seda värki jagab võib mulle ps-i saata (pumba nurk siis õigeks vaja saada)...auto hetkel eest täiesti laiali nii, et ruumi laialt seal tegutseda!
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Nu ega ilma mikromeetrita sa seda täpseks ei saa ka. Kui sul nagunii seal ruumi on, siis peaksid ise ka ju nägema kuskohast ta veel kinnitub. Ja torust sa tal ka kütte liikumist ei näe, et süütenurka paika panna. Tds´il on kolmas kinnitus küll pumba tagumises otsas ja läheb ploki külge, kust tuleb üks polt lahti veel keerata ja saabki pumpa liigutada.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Tegelt tuleb pumpa keerata siiski mootori pöörlemissuunas, et varasemaks saada süüdet. Unise peaga läks vähe sassi :oops:
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
kopamees
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 27.01.2004 22:46 20

Postitus Postitas kopamees »

M.P kirjutas:Tegelt tuleb pumpa keerata siiski mootori pöörlemissuunas, et varasemaks saada süüdet. Unise peaga läks vähe sassi :oops:
Ma arvan ,et unise peaga tuli ikka õigem pakkumine - pumba korpust peab ikka vatupidi ajami veole keerama, et ta varem paugutaks.
E21 320; E30 320; E28 524TD; E34 524TDA; E34 525 TDS T
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Bimmer850 »

Tekkis uus küsimus, nimelt kui suured on klappide reguleerimisel vahed samal mootoril (sisselaskel ja väljalaskel)?

Ja üleüldse huvitaks, kas selle mootori kohta kellelgi kirjandust leidub (sobib ka turbo mootori oma)?
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Bimmer850 »

Kas on õige: külmana 0,30 ja soojana 0,35?
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Vasta