E34 probleem kojameestega ja OBC - ga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

E34 probleem kojameestega ja OBC - ga

Postitus Postitas Martin_S »

ühesõnaga probleem selles et
1. kojamehed puudu 2 ehk intervall tava pühkimine asend (asend3 siis)
astmed
1.alla siis korra
2.intervall
3.intervall + auto liikuma minnes lülitub tava pühkimise peale
4.kõigekiirem

Ühesõnaga puudub see keskmine aste kojameestel, see mis auto peatudes, läheb üle keskmisest astmest intervalli peale.

Ja OBC ei näita kütusekuleu 100km ja veel nii mõndagi mis kiirusega seotud! samas ökonomaiser ja kellad kõik töötavad

Ma kahtlustan et tegemist võib olla 1 ja sama anduriga mis jamab.
Kuna ilmselt kojamehed ka ei tule selle pärast intervallilt normaal liikumis kiirusele, auto liikuma minnes
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kahtlustan, et kala võib olla difri küljes olevas pistikus...
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

AARE530 kirjutas:Kahtlustan, et kala võib olla difri küljes olevas pistikus...
hmm aga spido ju töötsb! ja see peaks oma impulsi ka sealt saama :roll:
Spooner
Huviline
Postitusi: 265
Liitunud: 14.06.2004 13:45 15
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Spooner »

mul sama jama. Mis tegema peaks. Autoks e39 523i
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

Tere

Minul oli kunagi selline viga:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=18339#18339

Spido töötas, aga auto aju tegelikult ei teadnud auto kiirust. Kahjuks ei tunne E34'ja ning ei tea kas see ka Sinu auto korral pädeks...

jJanno
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Martin530 kirjutas:
AARE530 kirjutas:Kahtlustan, et kala võib olla difri küljes olevas pistikus...
hmm aga spido ju töötsb! ja see peaks oma impulsi ka sealt saama :roll:
Jah, aga asi töötab nii, et tagasilla andur annab signaali ainult kellaplokile, see omakorda edasi kõigile ülejäänud kiirusesignaali tarbijatele.
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6200.3/06.png
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6200.3/11.png
Tavaliselt on siis viga valesti paigaldatud mitteoriginaalraadios. Või sellest tingituna kellaploki kiiruseväljundi mahapõlemises.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

hmm mul on isepaigaldatud makiga
aga kas piisab kelladeploki vahetusest??
´
ja kuidas rikutakse see kiiruseväljund maki paigaldamisega??
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

Tere
Martin530 kirjutas:ja kuidas rikutakse see kiiruseväljund maki paigaldamisega??
priitv8 kirjutas:tagasilla andur annab signaali ainult kellaplokile, see omakorda edasi kõigile ülejäänud kiirusesignaali tarbijatele.
Või sellest tingituna kellaploki kiiruseväljundi mahapõlemises.
Kui kiirusväljund panna maki külge valesse kohta, siis võib sinna sattuda pinge/vool, mis pole sinna ette nähtud. On ju olemas kiirustundlikke makke ning seetõttu on kiirusväljundi olemasolu makipistikus täiesti tavapärane. Proovi kuidas töötab kõik siis, kui makk ära võtta. Äkki pole miskit veel läbi põlenud vaid lihtsalt lühises? Minu juhtumil aitas makipistikust kiirusjuhtme eemaldamisest.

jJanno
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

kahjuks minu maki puhul ple sellist funktsiooni ms peaks kiirusele reageerima :|
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Martin530 kirjutas:kahjuks minu maki puhul ple sellist funktsiooni ms peaks kiirusele reageerima :|
Jah, aga BMW raadiopistikusse on see juhe toodud. Sest pistik on kõigi BMW-raadiote jaoks universaalne.
Piisab sellest, kui see keresse või plussi lühist saab.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

ma pole sinna maki taha veel piilunud aga kohe hakkan lammutama selline küsimus ka et äkki juhuslikult keegi teab mis värvusega see juhe olema peaks :roll:
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

põhimõtteliselt see viga võib mõjuda siis

1. OBC
2. kojamehed
3. püsikiirus

need mul hetkel ei tööta ja ilmselt on seotud kõik selle ühe asjaga
Gal vaadatud aga sry värvist ma aru ei saanud, nagu ma räägin et elektrist väga palju ei taippa :oops: aga natuke ikka
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Martin530 kirjutas:põhimõtteliselt see viga võib mõjuda siis
1. OBC
2. kojamehed
3. püsikiirus
4. Kliimaseade (aga seda ei taju, kui sellel sassis).
SW/WS = must valgega.
PS vaata OBC peidetud menüü nr. 8 palju seal km/h näitab?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

niih makk eest ära jookseb jah must valgega juhe kuid maki pistikusse ei lähe.

tänu priidule sain nüüd testi lahti ja kaon sõitma ja testi tegema :D


test 8 näit . on koguaeg 0.0 :roll:
ja sellest peaks järelduma mis??
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Martin530 kirjutas:test 8 näit . on koguaeg 0.0 :roll:
ja sellest peaks järelduma mis??
Et must-valges kaablis signaal puudub. Miks? Seda ei tea. Aga kellelgi siit foorumist oli viga ka kellade sees. Tema vist vahetas lihtsalt töötava ploki vastu.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

selge nüüd tuleks lihtsalt leida teine plokk ja proovida :D
eks ma selle leian ja annan tulemustsest teada

tänud priitv8
seppa
Huviline
Postitusi: 3082
Liitunud: 03.11.2005 08:53 58
Asukoht: Rakvere ja ''Põhjaeesti''

Postitus Postitas seppa »

Kas seda kellaploki kiiruseväljundit saaks ka remontida , et ei peaks uut kellaplokki ostma ?
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

mind huvitaks veel selline asi kas näiteks 2.5 141kw - 93 kellade plokk istuks (samuti täis OBC ja kiirusele reageerivad kojamehed kuigi puudub püsikas)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Martin530 kirjutas:...kiirusele reageerivad kojamehed...
A kuda nad reageerima peaksid siis? Intervall lüheneb kõigil E34-del, aga surve lisamine juhikojamehele on lisavarustus, v.a. 535i, 540i ja M5, neil standardis.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

seda ma mõtlesingi et intervallilt pühkimise peale üleminevat astet.
(sest kohapeal seistes intervall ja liikuma minnes hakkab siis pühkima kiiremini)
seda ma mõtlesin kiirusele reageerivad kojamehed...:oops:


Martin530 kirjutas:mind huvitaks veel selline asi kas näiteks 2.5 141kw - 93 kellade plokk istuks samuti täis OBC
:?:
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Martin530 kirjutas:seda ma mõtlesingi et intervallilt pühkimise peale üleminevat astet.
(sest kohapeal seistes intervall ja liikuma minnes hakkab siis pühkima kiiremini)
seda ma mõtlesin kiirusele reageerivad kojamehed...:oops:
Ikka ma aru ei saa, mis probleem sellega on? Et kas jääb alles peale kellade vahetust?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

Nüüd ma saan ise ka aru, miks sa aru ei saand. Krt tööpäeva lõpuks kisub juhtme suht kokku asi selles et mind huvitas :

Kas 2,5 141 kw spido istub 1:1 530 spido asemele jättes käikku kõik vajalikud funktsioonid?


vat selles on küsimus

vabandust et ennast nats valesti väljendasin ;)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Martin530 kirjutas:Kas 2,5 141 kw spido istub 1:1 530 spido asemele jättes käikku kõik vajalikud funktsioonid?
Kellaplokk ise sobib küll, vale on ainult kodeerimise EEPROM. Aga selle saab ümber tõsta, lihtsalt jääb näha, et asja kallal on jõudu kasutatud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

priitv8 kirjutas:
Martin530 kirjutas:Kellaplokk ise sobib küll, vale on ainult kodeerimise EEPROM. Aga selle saab ümber tõsta, lihtsalt jääb näha, et asja kallal on jõudu kasutatud.
kuidas see käib? ja mis see EEPROM on? ja mis moodi see ümbertõstmine käib?
Vasta