Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
peaks sobima sest e32 750 on ees samasuured kettad mis e34 540 ehk siis 302x28. Samas sa võidad lihtsalt ketta paksuses, kas see oluliselt juurde annab pidurdusvõimele on kahtlane.
nu minu 7mekale läksid vahepeal alla ajutiselt 525 mitte ventileeritav ketas ja suport oli sama, ketas sama suur kah. ma arvan ,et lähevad alla küll dislale, endal plaanis vahetada dislal kah kogu ring 750i omadeks ymber.
oli see nüüd vajalik sõnavõtt. mine proovi ilma jahutuseta ketasdega üks sõit näiteks saksa teha siis saad aru et kiirteel näiteks kui vaja pidurdata siis ei jahtu see ketas piisavalt kiirelt ja tulemuseks on "vedel" pedaal jalaall ja nii vast ei ole turvaline !
ei miks . kui juba siis juba. paneks tõsisemad kettad. ja niisama ei saa ju panna nende suportidega vent kettaid siis tuleb panna ka teised suportid ning siis oleks ju mõttekam panna suuremad pidurid ja 750 omad lähevad 1:1 külge seega miks mitte.
Suurte kiirust pealt jõuliselt pidurdades ei aita need ventileeritud originaal kettad (suuruse mõttes) ka eriti. Kui raadil oma 535 käisin üle 200 sõitmist proovimas siis kadusid pidurid ka enne raja lõppu ära ja lõpetasin heinamaal. Kettad omandasid siniakas lilla tooni pärast kui vaatasin.
heh lähvad siiski vast 750/540 kettad. ja nende lennuvälja katsetega tean isegi- jooksutasin oma disla kella järgi 220 ni ja siis hakkas rada lõppema ning võttis selja higiseks kui pidurid hakkasid kaduma
noo sorry et sekkusin kuid arvan. originaal pidurid vähemalt minu 525i on küll head. auto on ju ikkagi läbinud hulk teste. miks peaks panema siis suuremaid kettaid kui ja siis ventileeritavad tavaliste vastu küll.
peedu. kirjutas:heh lähvad siiski vast 750/540 kettad. ja nende lennuvälja katsetega tean isegi- jooksutasin oma disla kella järgi 220 ni ja siis hakkas rada lõppema ning võttis selja higiseks kui pidurid hakkasid kaduma
Natuke loogiline ju et kui 220 ega sõidad ja siis tahad 200 meetriga hoo maha saada siis muidugi lähevad kettad siniseks ja pidurid kaovad ära.
Liikluseeskirja järgi on meil ikkagi kiiruse piirangud ja need ei ole 220 .
Tava tingimustes ei ole sul vaja 220 pealt 0-ni pidurdada (vähemalt mitte eestis). Muidugi kui hing nii ihkab siis võid ju osta endale tuuning kettad ja klotsid http://www.ladu24.ee/index.php?tyyp=HA& ... 0&search=1
ei no muidugi ainult raadil laseme ja manteel ka alla 180 ei sõida... krt küll pidurid võiks nagu olla autol väga head mitte hädapäraseid pidurdusvajadusi rahuldavad käkid. täna tegin oma teist autot Opel Vectra 1,7 diislit mis ei ole kunagi suuri kiiruseid saanud ega saa ka aga sinnagi läksid suuremad pidurid ning tagumised trummlid lendasid prügikasti sest elu armas ja sooviks ikka ohutult sõita kuna neid krdi ettekeerajaid ja muid lolle on ikka liiga palju.
peedu. kirjutas:ei no muidugi ainult raadil laseme ja manteel ka alla 180 ei sõida... krt küll pidurid võiks nagu olla autol väga head mitte hädapäraseid pidurdusvajadusi rahuldavad käkid.
EI POOLDA LIIKLUSES KIHUTAMIST !!!
Minul on küll pidurid väga head, ei ole mingid hädapäraseid pidurdusvajadusi rahuldavad käkid. Tahtsin lihtsalt öelda et üldiselt on bmw-l head piduri, kui sul ei ole siis on tehniliselt midagi viga!
Ära solvu iga asja peale
tuli meelde. sõitsin eelmisel nädalal ringi bmw millel südames v12 ka 700 sajane ikka suur ja jõhker pill kompul bensu kulu oli ikka valus vaadata vot ei oska nüüd öelda millest tulenevalt olid selle buumeri pidurid ka viletsad kuigi kettad läikisid kui peeglid.
ei tegelikult vabandan. just jõudsin koju ja terve päev tegin töökojas vectrale pidureid. mitu korda läks vaidluseks et miks ma panen mitmeid tuhandeid odavale autole suuremadesse piduridesse kui samasugused vectrad sõidavad originaaliga. jus mul siis on kindlam tunne sõita ja tahan raha raisata... hull olen ei aga tegelikult läks mel see teema algsest veidi liiga kõrvale.
nüüd võiks rääkida sellest millised pidurid taha saaks panna sest esimesed juba leidsin siitsamast foorumist. Pean sellest foorumist lugu ja vabandan kui liialt ärritusin.
tagumised võta näiteks e34 540 touringu omad, need ka ventileeritavad ja ka suport vähe tõsisem kui sedaanil. Samas lähevad ka ju 750 vms omad.
Võta terve komplekt samalt autolt on lihtsam.
Ja mõtle ka piduri peasilindri peale kui oluliselt pidureid paremaks teed.
erikred kirjutas:tagumised võta näiteks e34 540 touringu omad, need ka ventileeritavad ja ka suport vähe tõsisem kui sedaanil.
täpsustame, täpselt samad pidurid on sedaanil ja touringul.
Mis puudutab nende upgrade vajalikust siis ma ise olen ka seisukohal, et
tehasepoolt pandud kõlbavad väga hästi normaalseks liiklemiseks.
Ka äkkpirdurduse korral kui järgid kehtivaid kiiruspiiranguid ikka.
muidugi kui on uhke velg siis on nukker neid pisemaid kettaid kodarate vahelt vaadata. eks on hea teada milliseid kettaid "suuremaid" saab buumerile panna.
Kui 730´ga sai ühe korra 200km -> 0km pidurdatud siis esimesel korral sai hakkama ilusti, aga teisel korral sama katset tehes muutus pedaal süldiks jala all. Sellest tegin lihtsalt järelduse, et selliste kiirustega ei tasu sõita tänavaliikluses ja hoian edaspidi kiiruse korras (katsed tegime suletud alal). Tavaliikluses ei ole veel tekinud olukorda kus originaal pidurid alt veaks.
abimees kirjutas:muidugi kui on uhke velg siis on nukker neid pisemaid kettaid kodarate vahelt vaadata. eks on hea teada milliseid kettaid "suuremaid" saab buumerile panna.