e34 esimeste amortide vahetus
e34 esimeste amortide vahetus
Uued amordid juba olemas.
Enne siukest tööd teinud ei ole.
Kas kannatab ise ära vahetada?
Auto alla minna ei saa.
Peavad mingid spetsriistad ka selleks olema?
Vaja maha võtta kõik pidurisupportid, vedrud jnejne?
Enne siukest tööd teinud ei ole.
Kas kannatab ise ära vahetada?
Auto alla minna ei saa.
Peavad mingid spetsriistad ka selleks olema?
Vaja maha võtta kõik pidurisupportid, vedrud jnejne?
e30i 316Touring => e36 318i => e34 525 TdsA => e39 528i => e46 328iA => e46 328 Ci => e46 320d => e36 318 Tds Touring
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
Piisab jah tõmmitsast millega vedru kokku tõmmata ja paarist võtmest, et lahti keerata püstaku poldid alt.. ülevalt tugilaagri mutrid lahti ja siis miskine suurem mutter amordi otsas. Endal oli selline kurb kogemus, et alumised poldid olid nii kinni, et ei saanudki lahti.. Lahenduseks oli püstaku eemaldamine koos õõtshoobadega(vist oli nii, päris täpselt ei mäleta). Aga on võimalik koduste vahenditega see töö sooritada küll.
on küll võimalik, auto ratas võetakse ära ja püstaku alla pannakse telliskivid näiteks, siis lastakse auto alla ja tõmmatakse koormarihmad ümber vedru, pingutatakse ja auto ülesse, rihmad peavad tugevad olemaerx888 kirjutas:Olen kuulnud tarkadelt meestelt,et tõmmitsat saab asendada koormarihmaga.Kahjuks pole ise sihukest tööd teinud nii, et äkki keegi spetsim mees oskab öelda kas nii on võimalik

zarniire saab ka haamriga lahti, mina ei ole viitsinud peksta
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
Kui ikka midagi asjast ei tea, siis mida ikka koonerdada tegelikult. 300 eeq-ga vagetatakse odavamas kohas need amordid sinu autol ja ei mingit leiutamist.
Siisiki on vast õigem raha anda autoremondimeestele kes autokasutajate rahaga meile paremat teenust aina osutada saavad. Ela ise ja lase teistel ka elada
Siisiki on vast õigem raha anda autoremondimeestele kes autokasutajate rahaga meile paremat teenust aina osutada saavad. Ela ise ja lase teistel ka elada

erx888 kirjutas:Olen kuulnud tarkadelt meestelt,et tõmmitsat saab asendada koormarihmaga.Kahjuks pole ise sihukest tööd teinud nii, et äkki keegi spetsim mees oskab öelda kas nii on võimalik
Ise kunagi üritanud kruustangide vahel traadiga kokku tõmmata uusi vedrusid, aega läks, aga külge said. Peab vaatama et vastu vahtimist ei saa

Olen ka näinud varianti kus vedru traktori haakeraua abil kokku suruti

-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
Viimati (mõni aasta tagasi) lasin 300 eeqga vedrud vahetada monroe`d müüvas ja alla panevas firmas Tähetorni hotellist Pärnu suunas mäest üles ja mäeotsast paremale, mäest alla ja seal juba viida üleval (peaks olema) kus see kaarhall asub.
Siin linnas on neid kohti muidugi palju ja eesti muudes asulates Samuti, aga hinnad on täisest seinast seina.
Siin linnas on neid kohti muidugi palju ja eesti muudes asulates Samuti, aga hinnad on täisest seinast seina.
kuna aega oli ja soe garaaz ning tööriistad ka võtta, sisi võtsin asja ise ette.
esimese vasaku amordi vahetasin ära 2,5 tunniga, rahulikult nokitsesin, puhastasin kõik jne.
esimese parempoolse amordi vahetasin ära tunni ajaga.
suhteliselt lihte asi, tüütu oli ainult vedrude kokkukeeramine
esimese vasaku amordi vahetasin ära 2,5 tunniga, rahulikult nokitsesin, puhastasin kõik jne.
esimese parempoolse amordi vahetasin ära tunni ajaga.
suhteliselt lihte asi, tüütu oli ainult vedrude kokkukeeramine

e30i 316Touring => e36 318i => e34 525 TdsA => e39 528i => e46 328iA => e46 328 Ci => e46 320d => e36 318 Tds Touring
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Aga kuidas siis?Valdek kirjutas:aga miks te kõik püstiku alt ära kruvite amordi vahetuseks?
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Paistab et Valdekul on omad saladused, mida ta siin avaldama ei hakka.Valdek kirjutas:eipriitv8 kirjutas:Lased ülevalt lahti ja võtad otsa rattakoopast välja. Vähemalt E32 ja E34 saab küll nii hakkama.Tarmo kirjutas: Aga kuidas siis?
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Mul küll ei õnnstunud seda ülemist otsa nii välja tõmmata, ei paindu nii alla, et mahuks välja. Mõlemad rattad olid maast lahti. Või tuleb alt ikka mõni hoob ka lahti lasta? Või peab mõlemad amordid ülevalt lahti laskma?priitv8 kirjutas:Lased ülevalt lahti ja võtad otsa rattakoopast välja. Vähemalt E32 ja E34 saab küll nii hakkama.Tarmo kirjutas:Aga kuidas siis?Valdek kirjutas:aga miks te kõik püstiku alt ära kruvite amordi vahetuseks?