E39 teelpüsivus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
cera
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 16.06.2006 15:19 29
Asukoht: Tallinn

E39 teelpüsivus

Postitus Postitas cera »

Kuidas püsib teie E-39 sellise ilmaga teel?
Ja kuidas läheb kohapealt minema? Kas keegi kasutab lisaraskust pagasnikus?
power
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Mirko »

See oleneb ikka väga palju rehvidest, minu autol on all continentali lamellid ja ei saa kurta, ilusasti püsib teel.
Kasutaja avatar
523
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 12.03.2006 16:48 55

Postitus Postitas 523 »

Ei kurda 205 kõrge naelrehv all liigub ja püsib teel.
Arvasin, et hullem varem sõitnud esisillaga.
BMW
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Re: K: Kuidas püsib teie E-39 sellise ilmaga teel?

Postitus Postitas Cardo »

cera kirjutas:Ja kuidas läheb kohapealt minema? Kas keegi kasutab lisaraskust pagasnikus?
Ega BMW Transit ei ole, et malmi vaja lisaks tagasillale toppida :?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Spooner
Huviline
Postitusi: 265
Liitunud: 14.06.2004 13:45 15
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Spooner »

taga ja ees 245 45 17 kummid.Suht hea Yokohama nael on alla. Aga talveks veidi liiga lai. Kohalt olen ära saanud siiani hästi aga sellise lortsise pudru ja paksu "powderi" peal kipub oma teed minema ja peab rooliga veits korrigeerima.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1989
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Re: E39 teelpüsivus

Postitus Postitas Ilves »

cera kirjutas:Kuidas püsib teie E-39 sellise ilmaga teel?
Ja kuidas läheb kohapealt minema? Kas keegi kasutab lisaraskust pagasnikus?
Pole küll E39, aga kõige parem on hoida 2 kasti õlut pagassis koos kahe sõbraga. Paigalt läheb väga hästi ja tähtis on pidevalt varu täiendada, et taara ja sõbrad tühjaks ei saa ;)
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2614
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

korraliku rehviga , seisab ilusti teel kui ei lollita ja kiirus õige on .
seppa
Huviline
Postitusi: 3082
Liitunud: 03.11.2005 08:53 58
Asukoht: Rakvere ja ''Põhjaeesti''

Postitus Postitas seppa »

Head rehvid ning kui seda veojõukontrolli nupuga eriti ei mängi, siis minu arust täitsa hea teel püsivus. Kuid siiski hea, et saab ikka seda veojõukontrolli välja ka lülitada ;)
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

saba liputab taga koguaeg, lamell. vahest on adrenaliininupp (DSC) väljas siis on eriti huvitav :lol: tagumistest piduritest hakkab kahju muidu
Diiler
Huviline
Postitusi: 143
Liitunud: 31.08.2004 23:59 34
Peamine sõiduk: 530 XI

Postitus Postitas Diiler »

Mina kiidan väga E39 teelpüsivust, kui veel ASC sees on, siis pole küll mitte midagi kartta
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Noh, ühekorra on tahtnud nagu tagumiku lehvitada, aga enne kui arugi said kargas asc+t vahele ja sõit jätkus vanas taktis. Teelpüsivus on minuarust küll vägagi hea.
Kasutaja avatar
Rando535
Huviline
Postitusi: 295
Liitunud: 29.06.2006 18:58 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rando535 »

mul 225 lamellid ja igahommik maja ees lahtises paksus lumes jukerda nagu piiiiip edasi-tagasi enne kui rööpasse saan ja minema saan sõita :(
Kasutaja avatar
salerno
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 11.12.2006 18:49 24
Asukoht: Elva

Postitus Postitas salerno »

Jah teelpüsivus tõesti hea ei saa kuidagi kurta, muidugi nagu siin eespool öeldud peavad rehvid ka korralikud olema ja sõidukiirus vastav
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Ei tasu unustada, et kui tihend rooli ja istme vahel ei pea hästi, siis ei aita ka parimad rehvid ega miski muu :P
BMW kaalujaotus ja silla geomeetria toetab seda va teelpüsivust üsna efektiivselt- külglibisemine jms on tegelikult üsna hõlpsalt kontrollitav, seda ka ilma elektroonikata...
Indrek523
Huviline
Postitusi: 456
Liitunud: 28.02.2006 22:09 31

Postitus Postitas Indrek523 »

Korraliku rehviga püsib iga auto teel.
Kasutaja avatar
Reimers
Huviline
Postitusi: 6160
Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
Peamine sõiduk: CUPRA ST400
Asukoht: Rae

Postitus Postitas Reimers »

Indrek523 kirjutas:Korraliku rehviga püsib iga auto teel.
kuni teatud piirini :lol:

all 215/55/16 GY Ultra Grip 500 naastud ja pidamine on täitsa hea ! Hetkel sõidan veel oma vana autoga A6 seal samad rehvid UG500 195/65/15 ja ega esivedu parem ei ole lihtsalt see vahe on et esiots oma raskuse tõttu läheb sinna kuhu vaja ei ole ! ja muidugi veojõukontroll on hea asi ilma selleta oleks veidike vaevalisem asi
Kasutaja avatar
jyri373
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 06.05.2006 20:53 54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jyri373 »

525 Touring on Gislavedi naastrehvidega stabiilne ja ronib paksust lumest reipalt välja. Kinni ei ole veel õnnestunud jääda aga veojõukontrolli ei maksa maha võtta :)
Ainus mis häirib on suurest massist tingitud pikk pidurdusteekond... võibolla see tundub pikk aga kolmesajase saab tiba rutem seisma.
Nagu sõber kunagi 500ste kohta ütles et pidurdavad nagu "mudapraamid"
E21 323i, E30 320i, E46 328i, E39 525iT, X5 E53 3,0 D, X5 E70 LCI, F30 335i
Kasutaja avatar
siim .j
Huviline
Postitusi: 1849
Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Postitus Postitas siim .j »

aga ma pole ikka aru saand kas mul on see veojõu võis siis stabiilsuskontroll peal, hommikul olen proovinud seda kliima all asuvat nuppu sisse lülitada , kuid kui ratta ringi lasen siis armatuuris hakkab tuli vilkuma ainult midagi muud nagu tunda pole kas oskab keegi midagi öelda :? kuidas ma proovida üldse saaks kas toimib?
seppa
Huviline
Postitusi: 3082
Liitunud: 03.11.2005 08:53 58
Asukoht: Rakvere ja ''Põhjaeesti''

Postitus Postitas seppa »

aga siis kui vilgutab see tuli seal armatuuris siis peakski toimima, et veojõukontroll võtab pöördeid maha vastavalt vajadusele, et rattad enam ringi ei käiks.....vähemalt nii minul toimis küll :roll:
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Kasutaja avatar
kuunoe39
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 31.10.2006 10:04 10

Postitus Postitas kuunoe39 »

17" nordfrost 5 rehvid on all ja pidamine on enamvähem
suurema lörtsi sees pole nii kinni jäänud et vajaks kõrvalist abi, aga ukerdanud küll väheke edasi tagasi...võibolla ka sellepärast raskem et auto madalam ja kipub kõhupeale jääma
ilma lörtsita ei kurda üldse pidamise üle!
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Ca. 4a. sain talve mõnusi maitsta A4 Q-ga, kartsin samuti (esimene talv mul selle autoga) jõhkrat üleminekut tagaveole, kuid tuliuued Condi naelad all + ASC toimetamas - pole hullu midagi. :cool:
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8456
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Ise ka ei kurda teelpüsivise kohta.
Mul isa sõitis nüüd kaks päeva minu e39 ja ütles , et püsib teel nagu auto.
Ta ei ole kunagi selle autoga sõitnud pikemalt ja talvel veel eriti , aga kiitis seda veojõu kontrolli ja ütles et lume peal liigub nagu oleks asfaldil.
Mitte mingit probleemi.
Mul küll rehvid 4 hooaega all ja tagumised just väga head enam ei ole.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1989
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Libedal maanteel on ASC/DSC igati abiks asjad - eriti läbi lumevalli möödasõidule minnes - saad pedaali põhjas hoida ja lased autol pidamist otsida. Ilma ASC-ta ei taha mõeldagi, mis jamaga võiks see inimene maha saada, kes esiveo pealt korra tagaveolisesse istunud ;)

Aga linnas tuleb nii ilusate ilmadega nagu praegu küll kõik elektroonilised abimehed kuu peale saata :)
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Ilves kirjutas:Aga linnas tuleb nii ilusate ilmadega nagu praegu küll kõik elektroonilised abimehed kuu peale saata :)
Kui välja arvata paksud lumevallid, millest läbi uisutades on ASC/DSC vägagi tore lisa.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Ilves kirjutas: Aga linnas tuleb nii ilusate ilmadega nagu praegu küll kõik elektroonilised abimehed kuu peale saata :)
Oojaa. Ma ainult külgees liiklengi. :D Milleks muuks see talv hea on??
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8456
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Isa veel mainis mul sellist asja , et kui inimesed kellel pole kogemust ostavad omale sellised autod, siis nad ei õpigi sõitma.Et sellega ei saa suurt arugi et libe oleks.

Õnneks on omal pea 10 aastat tagaveolistega kogemus ja kõik siiamaani ilma igasugu kontrollideta olnud.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
siim .j
Huviline
Postitusi: 1849
Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Postitus Postitas siim .j »

seppa kirjutas:aga siis kui vilgutab see tuli seal armatuuris siis peakski toimima, et veojõukontroll võtab pöördeid maha vastavalt vajadusele, et rattad enam ringi ei käiks.....vähemalt nii minul toimis küll :roll:
krt aga mul see tuli vilgub ainult rattad uhavad ikka ringi nagu veojõu pidurdamine ei toim? milles viga võib olla? :(
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1989
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

siim .j kirjutas:krt aga mul see tuli vilgub ainult rattad uhavad ikka ringi nagu veojõu pidurdamine ei toim? milles viga võib olla? :(
Kui tuli tõesti vilgub (muidu on kustunud) ja rattaid üldse ei pidurdata kuni 40km/h, siis ma näen ainsa võimalusena, et tagapidurid puuduvad ;) Kui süsteemis oleks viga, siis pangaks ASC ja ABSi tuled püsivalt põlema ja kontrolle poleks peal.
Eastsider
Huviline
Postitusi: 268
Liitunud: 26.10.2005 14:53 02

Postitus Postitas Eastsider »

Uued bridgestone lamellid all, kuid plögaga pidamist pole. Juhitavus kõik normaalne, kuid ilma asc ta on ratas iga kiiruse peal ringi, kui pöörded üle 3000 lähevad. Hea asi on see asc ikka.

Kohalt läheb ilusti ära kuid tõmbe proovimisest ei saa eriti juttu olla sellise ilmaga.
Viimati muutis Eastsider, 30.01.2007 20:48 09, muudetud 1 kord kokku.
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

Ainuke auto, mis minu istumise all talvel paremini kohalt ära on läinud, on naise (liba)neliveoline CR-V :)

(2 aastat E39 530d ekspluateerinud ja elus lähes 30 erinevat autot pidanud...)
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Vasta