e34 esimeste amortide vahetus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
pikk66
Huviline
Postitusi: 784
Liitunud: 21.02.2007 21:31 20
Asukoht: Põltsamaa

Postitus Postitas pikk66 »

Siit küsimus suurele ringile, et kuidas tagumisi vahetada
Istme ja tagaakna vahelt kate maha selle all on amordika ylemised kinnitused näha. Edasi nagu ikka - vedrukammitsaga vedru kokku amort alt ja ylevalt lahti ja ongi käes :D
BMW-le kindel
hansu
Huviline
Postitusi: 1384
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: BMW F11 535D ´13

Postitus Postitas hansu »

hansu kirjutas:
priitv8 kirjutas:
Tarmo kirjutas: Aga kuidas siis?
Lased ülevalt lahti ja võtad otsa rattakoopast välja. Vähemalt E32 ja E34 saab küll nii hakkama.
Mul küll ei õnnstunud seda ülemist otsa nii välja tõmmata, ei paindu nii alla, et mahuks välja. Mõlemad rattad olid maast lahti. Või tuleb alt ikka mõni hoob ka lahti lasta? Või peab mõlemad amordid ülevalt lahti laskma?
Et kuidas siis saab? Oleks vaja vedrud ära vahetada :(
Kasutaja avatar
mel76
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 22.10.2006 14:03 16
Asukoht: Jyväskylä

Postitus Postitas mel76 »

meelis k kirjutas:
erx888 kirjutas:Olen kuulnud tarkadelt meestelt,et tõmmitsat saab asendada koormarihmaga :D .Kahjuks pole ise sihukest tööd teinud nii, et äkki keegi spetsim mees oskab öelda kas nii on võimalik :cool:

Ise kunagi üritanud kruustangide vahel traadiga kokku tõmmata uusi vedrusid, aega läks, aga külge said. Peab vaatama et vastu vahtimist ei saa :D

Olen ka näinud varianti kus vedru traktori haakeraua abil kokku suruti :D
Seda traadivarianti ei soovita kûll kellelegi.Olen ise meest haiglasse viinud kes selle purunenud traadi pärast vedruga otsaette sai ja kaks päeva rahulikult inglite laulu kuulas enne kui kanal paika läks ja pilt ette tagasi tuli.Ja kui uskuda arsti sõnu siis oleks kutil võinud hulleminigi minna.
Nii et minu arvamus on asjast et kui teed siis kasuta ettenähtud tööriistu (need ikka leiutatud töö korralikuks ja ohutuks tegemiseks mitte inseneri igavusest) või siis viia auto juba selleks spetsialiseerinud inimeste kätte!
Bmw 520 i 110kw
hansu
Huviline
Postitusi: 1384
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: BMW F11 535D ´13

Postitus Postitas hansu »

Peab vist ikka homme ise leiutama hakkama jälle :evil:
Kasutaja avatar
Tiit525
Klubiliige
Postitusi: 433
Liitunud: 07.11.2006 00:10 11
Peamine sõiduk: BMW X5 3,0D
Telefon: 358401771916
Asukoht: Rakke, Alajärvi
Kontakt:

Postitus Postitas Tiit525 »

Soovitan soojalt, vii spetsialisti juurde, see ei ole hea töö ise teha, kui pole enne teinud. Raha pärast ära muretse, homme on remondimeestel sinu erialal abi vaja, toovad su raha tagasi! :D
ei taha teist autot
gsm +358401771916
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Tarmo kirjutas:
Valdek kirjutas:
priitv8 kirjutas:Lased ülevalt lahti ja võtad otsa rattakoopast välja. Vähemalt E32 ja E34 saab küll nii hakkama.
ei
Paistab et Valdekul on omad saladused, mida ta siin avaldama ei hakka.
See "saladus" on siis see parempoolne kast (pildistatud Valdeku loal):
Pilt
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Vasta