K: bmw 535i 1998a.
K: bmw 535i 1998a.
et küsimus siis mis kilomeetrite pärast tuleb tal automkastis õli vahetada esimene auto millel automaat kast.
Seal võib tekkida ka selline probleem, et kui ammu pole õli vahetatud, siis loksutab uus õli lahti kasti seintelt vana pasa, mis omakorda ummistab "mingid kanalid vms" (ei ole täpselt kursis). Ka ei saa vist vana õli täielikult välja lasta (turbiini jääb vana õli). Selle ärahoidmiseks kasutatakse sellist nippi, et vahetatakse õli järjest mitu korda.
BTW, see eluaegne õli peaks teoreetiliselt olemagi umbes käigukasti eluaja jaoks ehk siis umbes 150 000 km jaoks.. Siin eeldatakse seda, et auto käib ilusti service's mitte ei sõita 30a ühe õliga kuskil maakohas..
BTW, see eluaegne õli peaks teoreetiliselt olemagi umbes käigukasti eluaja jaoks ehk siis umbes 150 000 km jaoks.. Siin eeldatakse seda, et auto käib ilusti service's mitte ei sõita 30a ühe õliga kuskil maakohas..
Selgituseks toon välja allika, millel baseerus minu jutt:JannP kirjutas:OT: aga las automaatkäigukasti eluiga on tõesti 150 000km?joh kirjutas: BTW, see eluaegne õli peaks teoreetiliselt olemagi umbes käigukasti eluaja jaoks ehk siis umbes 150 000 km jaoks..
Samuti soovitan vaadata sinna teemasse:wirx kirjutas:eluaegne tähendab seda, et BMW on öelnud ette palju peaks toimima käigukast 750 automaat käimaril vististi oli 150k, peale seda tuleks seal sees vahetada igasugu juppe(sidurid jms) ja siis ka õli...kui su kast peab üle 150k on hästi...aga õli võiksid ikkagi vahetada, sest kui detailid just ei purune muutuvad õli määrde omadused kindlasti halvemaks
kas on mõtet õli vahetada käigukastis?