E34 konditsioneeri kompressori vahetus
- 525touring
- Huviline
- Postitusi: 438
- Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
- Asukoht: Tallinn
E34 konditsioneeri kompressori vahetus
EDIT:
Uus probleem!
On vaja kompressor ära vahetada, kuna vana on katki.
Ei ole seda tööd varem teinud ning küsin üle, sest ei teahaks et midagi nö kahe-silma-vahele jääb.
Põhimõtteliselt keeran kompressorisse minevad voolikud lahti, keeran kompressori kinnitustest lahti ja saan selle kätte?
"Uue" kompressori keeran sama valemiga külge tagasi?
Kas pean veel midagi olulist silmas pidama kompressori vahetamisel?
Kuskilt on mingi segane vaakumi jutt kõrvu jäänud?
Freoon tuleb nagunii uus panna/täita ju.
Äkki jagaksite juhtnööre.
525i Touring '92
Suured tänud!
Uus probleem!
On vaja kompressor ära vahetada, kuna vana on katki.
Ei ole seda tööd varem teinud ning küsin üle, sest ei teahaks et midagi nö kahe-silma-vahele jääb.
Põhimõtteliselt keeran kompressorisse minevad voolikud lahti, keeran kompressori kinnitustest lahti ja saan selle kätte?
"Uue" kompressori keeran sama valemiga külge tagasi?
Kas pean veel midagi olulist silmas pidama kompressori vahetamisel?
Kuskilt on mingi segane vaakumi jutt kõrvu jäänud?
Freoon tuleb nagunii uus panna/täita ju.
Äkki jagaksite juhtnööre.
525i Touring '92
Suured tänud!
Viimati muutis 525touring, 16.05.2007 13:39 15, muudetud 1 kord kokku.
Aga on see pöörete langemine siis normaalne nähtus?
Ei tahaks uskuda.
Mul langevad pöörded nii kondi kui ka siseõhu nupu vajutamisega.
EDIT: Ikka lisab pöördeid, mitte ei langeta.
Läks veidike sassi.
Ei tahaks uskuda.
Mul langevad pöörded nii kondi kui ka siseõhu nupu vajutamisega.
EDIT: Ikka lisab pöördeid, mitte ei langeta.
Läks veidike sassi.

Viimati muutis Ingmar, 06.04.2007 15:24 04, muudetud 1 kord kokku.
- 525touring
- Huviline
- Postitusi: 438
- Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
- Asukoht: Tallinn
Kompressor käis vist kahe poldiga kinni, kindlasti lase poldid ennam lahti võttmist rooste lahtistiga üle kuna mul läks üks polt katki jama kui palju. Sissetulevad kliima torud küljes ära, rihm ka maha võtta. Oleks hea ka kliima torude tihendid uued panna mis kompressorisse tulevad. Muud erilist küll ei olnud ainult tuleb torustik ennem 134A külmaine sisse lastmist mingi spets õliga läbi last.
BMW E34 525i touring
- 525touring
- Huviline
- Postitusi: 438
- Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
- Asukoht: Tallinn
- 525touring
- Huviline
- Postitusi: 438
- Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
- Asukoht: Tallinn
kompressor on kasutuses olnud ja sees paistis olevat selline rohekas määre, paks.
Oletame et ei õlita torustikku, mis siis juhtub?
Teeb kompressorile haiget?
EDIT:
Õli kõib siiski ainult kompressori sisse ja see siis omakorda ajab seda koos külmainega ringi??
Räägi lähemalt äkki kuidas seda torustikku siis veel vaja õlitada?
Oletame et ei õlita torustikku, mis siis juhtub?
Teeb kompressorile haiget?

EDIT:
VTA tehnikast küsisin just..onkyo kirjutas:Samas on vaja õlitada kogu kondi torustik nii ,et sellest ei pääse ikkagi!
Õli kõib siiski ainult kompressori sisse ja see siis omakorda ajab seda koos külmainega ringi??
Räägi lähemalt äkki kuidas seda torustikku siis veel vaja õlitada?

rohelise määrde puhul võib tegemist olla värvainega mis lastakse samuti süsteemi ,et edaspidi kontrollida lekkeid ( UV lambiga )
Õli lastakse jah sellepärast sisse ,et külmaine seal paremini voolaks kui ma õigesti mäletan siis mida soojem on ilm seda kehvemini ta voolab.
Õli lasti minu auto süsteemi ennem külmaine sisse laskmist ja seda samast kohast kust külmainegi sisse läks. Pandi kaks voolikut sinna taha ja siis kompressor lasi seal mingi 10 minni õli ringi.
Õli lastakse jah sellepärast sisse ,et külmaine seal paremini voolaks kui ma õigesti mäletan siis mida soojem on ilm seda kehvemini ta voolab.
Õli lasti minu auto süsteemi ennem külmaine sisse laskmist ja seda samast kohast kust külmainegi sisse läks. Pandi kaks voolikut sinna taha ja siis kompressor lasi seal mingi 10 minni õli ringi.
BMW E34 525i touring
Õli on seal ikka kompressori määrimise eesmärgil, külmaaine liigub mööda torusid nagu vesi või gaas (sõltuvalt siis sellest, kas ta on kõrge või madala surve pool) ja temal pole õlist sooja ega külma. Roheline mögin on jah marker aine mida kasutatakse lekete leidmiseks. Autodatas on täpselt kirjas, mitu ml õli peab lisama iga komponendi vahetusega, näiteks toru vahetusega lisatakse 10ml, radiaatori vahetusega 20-30ml jne.
- 525touring
- Huviline
- Postitusi: 438
- Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
- Asukoht: Tallinn
tekkis kysimus, et tahaks teada mis asi mu autol siis on
kas kliima v6i kont ??? auto 89a 530i. jutuj2rgi olen aru saanud et kont,aga probla on selles et kylma ei tule.olen ka teadlik et kuskil pidi midagi t2itma aga kus ja mida seda ei tia.pidi freoon olema.kus sihukseid asju ka t2idetakse ja palju maxab ?? suht segane jutt
aga loodan et saite aru
t2nud ette


t2nud ette