touringu vedrustus!
touringu vedrustus!
e39 touring ja tagumine vedrustus uskumatult jäik, täitsa põrutab. kas kellelgi on miskit sama olnud ja kas võib olla, et vedrud surnud või amordid kinni?
Re: touringu vedrustus!
Kui tegemist on nivooamortidega. nn isereguleeruva tagaotsaga.Eintc kirjutas:e39 touring ja tagumine vedrustus uskumatult jäik, täitsa põrutab. kas kellelgi on miskit sama olnud ja kas võib olla, et vedrud surnud või amordid kinni?
Siis otsi viga surveakudest.
BMW 530d -01 142kw 

- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Omal oli sama teema tagaotsaga.patrik kirjutas:võib olla transpordiasendis
seljuhul päästab ainult diagnostika ja programmeerimine
Põrutas mis hirmus.
Patrik vaatas asja üle ja sai parem.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Et õhkpatju pole ?Eintc kirjutas:nojah aga mul on ju tavavedrustus. oleks nivooamordid oleks lihtne. sai isegi patriku juures käidud:
Siis ei tea.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
vedrustus
Vaata rehvirõhk üle. Kui on 3atm sees, siis pole ime, et põrutab. Oma kogemustest teada (ka Touring).
Re: vedrustus
E39 touringul ongi ette nähtud rõhk ees 2,6 ja taga 3,1. Seda siis 235-laiusega rehvi puhul.veebmaaster kirjutas:Vaata rehvirõhk üle. Kui on 3atm sees, siis pole ime, et põrutab. Oma kogemustest teada (ka Touring).
Indrek
Vaidleks vastu. Pehmem on madala rõhuga sõita küll aga lai rehv on ikka väga tundlik valele rehvirõhule ja liiga madala rõhuga sõidad kiirelt servad siledaks.Mario153 kirjutas:Kuskil Saksa siledatel teedel kannatab jah 3,1ga sõita, aga Eestis küll mitte. 2.2-2,4 täiesti piisav.
Pigem on viga kuskil mujal - mul on autol ees 2,7 ja taga 3,1, lisaks on madaldusega sportvedrustus ja on igati ok - ei põruta. Kui mingi aeg bentsuka rõhunäidik valetas ja ette sai 3,5 ja taha 4, siis oli jah suht kõva sõita

Indrek
No eks ise teab kui palju sisse lajatab. Aga sulle teadmiseks, et ülerõhk ei kuluta kummidel servi vaid ülerõhu korral kulub kumm keskelt....ja selle üle ei ole sul mõtet vaielda
3,1 taha on minuarust liig mis liig. Endal touringul 2,2 taga ja ees ja rohkem ei paneks mingil juhul rõhku sisse.

3,1 taha on minuarust liig mis liig. Endal touringul 2,2 taga ja ees ja rohkem ei paneks mingil juhul rõhku sisse.
E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Jah...kuumus on juba liiga teinud vistIndrek_M kirjutas:Ma rääkisin alarõhust rehvi kulumisest rääkides. Loe mu postitus üleMario153 kirjutas:Aga sulle teadmiseks, et ülerõhk ei kuluta kummidel servi vaid ülerõhu korral kulub kumm keskelt....ja selle üle ei ole sul mõtet vaielda![]()

E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Re: touringu vedrustus!
Tere!
Ei hakanud uut teemat tegema, aga minu autol on sama jama, et hirmsasti põrutab ja seda nii eest, kui tagant, käisin kontrollis, veermik on OK, seda, et esiamordid vaja vahetada, vb sellest esimene ots jäik.....tagant vahetatud sillapuksid(need suured) ja amordid. Taga on ka õhkvedrustus. Kuna Pärnus on selle remondiga nagu ta on, siis ma pean ennast samuti harima, et tööd suuunata, siis lugesin neid teemasid ja jäi küsimus, et mis on need hüdrotrafod ja kust need leida ja kuidas diagnoosida? Kas need ainult õhkvedrustuse korral? Kas need igal amordil? Kas need on amortide sees? KAs esimestel kah? Ma lihtsalt nata kimbatuses, ma tean, et E39 PEAB olema mugav ja pehme, mul on ju olnud varem, see oli kül 540, see oli maailma mugavam auto, aga mis siis. Vedrustus ju enamjaolt sama?
Sorry, kui mõnele tunduvad ilgelt labased küsimused, aga ma ei ole remondimees, aga olude sunnil pean ise teadma, mida nõuda ja teha oleks vaja.
Palun , kes vähegi teab, soovitage ja suunake, ehk saan kenasti korda.
Tervitades
Holari
Ei hakanud uut teemat tegema, aga minu autol on sama jama, et hirmsasti põrutab ja seda nii eest, kui tagant, käisin kontrollis, veermik on OK, seda, et esiamordid vaja vahetada, vb sellest esimene ots jäik.....tagant vahetatud sillapuksid(need suured) ja amordid. Taga on ka õhkvedrustus. Kuna Pärnus on selle remondiga nagu ta on, siis ma pean ennast samuti harima, et tööd suuunata, siis lugesin neid teemasid ja jäi küsimus, et mis on need hüdrotrafod ja kust need leida ja kuidas diagnoosida? Kas need ainult õhkvedrustuse korral? Kas need igal amordil? Kas need on amortide sees? KAs esimestel kah? Ma lihtsalt nata kimbatuses, ma tean, et E39 PEAB olema mugav ja pehme, mul on ju olnud varem, see oli kül 540, see oli maailma mugavam auto, aga mis siis. Vedrustus ju enamjaolt sama?
Sorry, kui mõnele tunduvad ilgelt labased küsimused, aga ma ei ole remondimees, aga olude sunnil pean ise teadma, mida nõuda ja teha oleks vaja.
Palun , kes vähegi teab, soovitage ja suunake, ehk saan kenasti korda.
Tervitades
Holari
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Re: touringu vedrustus!
Mida see Patrik tegi siis,programmeris natuke ja sai taguotsa pehmemaks vei?
Re: touringu vedrustus!
Ma ei tea, aga minu arusaam asjast on, et need padjad ei sa aju olla ülemäära "punnis" , sest siis tõuseks ju auto ots üles? Ja kui lased tühjemaks, siis vajub alla ju? Või ma olen millesti ikka jube valesti aru saanud. Nii, et ma ei suuda välja mõelda, kuida saab patju regullida, et tagumik oleks samal tasemel.Kui pumpad täis, tõuseb üles....lased tühjaks..........vajub alla, ei saa ju olla, et samal tasemel aga tühjem...
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Re: touringu vedrustus!
Jah, patjade rõhkudega saab reguleerida ainult auto tagaotsa kõrgust. Jäikust otseselt ei saa. Kui on liiga kõrge rõhk, siis on küll jäigem aga ka kõrgem.
Kindlasti põrutab auto rohkem kui on tegemist sportvedrustusega. Eriti kui keegi on sportpadjad, mis on madalamad, ajanud tavapatjade kõrgusele. Tehase sportvedrustus on jäigem kui tavaline ja ka 15mm madalam. Seda siis nii eest kui tagant.
Samuti põrutab rohkem kui on ettenähtust suurem velg, madalam rehv või siis üldse runflat.
Nivooamorte minu teada E39 alla ei pakutud, seega vedrustuse jäikust ei saa muuta lihtsalt arvutit sappa pistes.
Kindlasti põrutab auto rohkem kui on tegemist sportvedrustusega. Eriti kui keegi on sportpadjad, mis on madalamad, ajanud tavapatjade kõrgusele. Tehase sportvedrustus on jäigem kui tavaline ja ka 15mm madalam. Seda siis nii eest kui tagant.
Samuti põrutab rohkem kui on ettenähtust suurem velg, madalam rehv või siis üldse runflat.
Nivooamorte minu teada E39 alla ei pakutud, seega vedrustuse jäikust ei saa muuta lihtsalt arvutit sappa pistes.
Indrek
Re: touringu vedrustus!
Ok, nüüd ma saan aru, et need trafod on ainult NIVOOAMORTIDEL? Siis mul neid ei ole, kuna taga õhk. Madal mu auto ei ole, minuteada peaks olema tavavedrustus. Kuigi pean seda kontrollima, et äkki tõesti madalamad padjad ja kõrgus on tavaline.Kui ma sain õieti aru, et seda ju saab muuta. Seda peaks tootekoodijärgi teada saama. Üsa lootusetu juhtum. Varsti võtan mugava E39 kõrvale ja pean hakkama juppe järjest ringi tõstma.
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi