
k:bmw 525i 89a läheb keema
k:bmw 525i 89a läheb keema
tervist probleem selline et sain umbes 17 km sõita (ei andnud minna rahuliku sõiduga )ja temperatuuri seier hakkas jubedalt tõusma jäin seisma ja mootor kees ja oligi kõik sain jälle aint 10 km sõita jälle kees et milles jama võib olla plokikaanes või ma ei tea ise nagu mootorist ei jaga eriti midagi .ja üks asi veel et tuurid vabalkäigul algul külmamootoriga ei teinud midagi kõik oli nagu norm aga pärast kuuma mootoriga tuurid kõikusid jubedalt et oskab keegi aimata milles asi võiks olla 

Aga kas plokikaan ei või olla kõver või üldse omadega läbi,et nagu mulle on räägitud sellest,et siuke asi võib ka olla.Valasin juurde jahutus vedelikku aga mis sellest kasu oli sõitsin natuke ja viskas seda jahutusvedelikku välja jälle. See ,et muidu nende tuuride teema selle kohta ei oska õelda millest see tingitud võib olla ja kippus lampi välja ka surema sõiduajal.
Siis valasin juurde kui oli maha jahtunud mootor , aga nii viskas ka välja peale seda kui koha peal korra gaasi vajutasin.. et kui ploki kaan läbi siis vist auto mõttekam juppidena maha müüa
Ja siis kui läksin autot ära viima tõusis, tõusis tempi seier ja korra vahepeal hakkas nagu tagasi minema (sõites)

See asi on imelihtne 
Kui ikka jutt käib M20 tüüpi mootorist (12 klappi), sellest mootorist on vägagi raske kätte saada õhku, selle jahutusvedeliku panemisega peaks tegelema mõni pädevam inimene, kuna see ei ole üldesgi lihtne tegevus.
Muidugi võib olla ka viga veepumbas, tiivik mis peaks ringi ajama jahutusvedeliku on lihtsalt võlli otsast lahti (suhteliselt levinud viga).
Selle tüübi kaanega on üldiselt paha lugu, reeglina kipub pragu nukka alla tulema (seda vale paigalduse pärast) ja siis ei ole teha midagi (Tartus taadid teevad pikka moosimise peale, aga garantiid ei anna), muidugi võiba alati ka loota sellele, et on väike pragu, või isegi natuke kõver.

Kui ikka jutt käib M20 tüüpi mootorist (12 klappi), sellest mootorist on vägagi raske kätte saada õhku, selle jahutusvedeliku panemisega peaks tegelema mõni pädevam inimene, kuna see ei ole üldesgi lihtne tegevus.
Muidugi võib olla ka viga veepumbas, tiivik mis peaks ringi ajama jahutusvedeliku on lihtsalt võlli otsast lahti (suhteliselt levinud viga).
Selle tüübi kaanega on üldiselt paha lugu, reeglina kipub pragu nukka alla tulema (seda vale paigalduse pärast) ja siis ei ole teha midagi (Tartus taadid teevad pikka moosimise peale, aga garantiid ei anna), muidugi võiba alati ka loota sellele, et on väike pragu, või isegi natuke kõver.
Mercedes EQS 450+ 2022