Katalüsaatori Lukku ?
-
- Huviline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 23.08.2005 16:38 24
- Asukoht: Tartu
Katalüsaatori Lukku ?
Tere!
Tegu siis Tartus E34 88a 525i M20 liikuriga, kuna esimene pott teeb häält ja vajab vahetust palun Teie abi võimaliku asenduse leidmiseks, originaal käib tasku pihta, aga alla on midagi vaja.
Kuidas olete selle probleemi lahendanud ( otse torud ja plekk ümber on teada lugu ) , millise firma asendust olete kasutanud (kust ostnud- palun äkki viited - võimalusel pildid? ) ja kui kallis see on olnud. /Ladu 24 pakub küll keskmist , mitte esimest /
Otsingus olen midagi saanud, kuid palun veidi abi juurde.
Tänud ette.
Tegu siis Tartus E34 88a 525i M20 liikuriga, kuna esimene pott teeb häält ja vajab vahetust palun Teie abi võimaliku asenduse leidmiseks, originaal käib tasku pihta, aga alla on midagi vaja.
Kuidas olete selle probleemi lahendanud ( otse torud ja plekk ümber on teada lugu ) , millise firma asendust olete kasutanud (kust ostnud- palun äkki viited - võimalusel pildid? ) ja kui kallis see on olnud. /Ladu 24 pakub küll keskmist , mitte esimest /
Otsingus olen midagi saanud, kuid palun veidi abi juurde.
Tänud ette.
Viimati muutis Sammalhabe, 29.05.2008 09:01 23, muudetud 1 kord kokku.
Alles hiljuti eemaldasin oma autol kat.-i (m30b30).
Asemele läks roostevaba toru. Materjal + keevitus läks 450.- andsin 500 kuna töö oli korralik ja asendati tripid ning kohendati summutit siit-sealt.
Esimene proovisõit võttis kohe naeratuse näole , minek tunduvalt teravam ja küttekulu ka väiksem.
Siuke tunne nagu padi oleks summutist eemaldatud.
Hääl muutus ka mehisemaks
Kas sul dokkides on kirjas ,et autol kat. all või mitte?
Kui pole siis ei tohiks ju ülevaatusel probleemi tekkida.
Asemele läks roostevaba toru. Materjal + keevitus läks 450.- andsin 500 kuna töö oli korralik ja asendati tripid ning kohendati summutit siit-sealt.
Esimene proovisõit võttis kohe naeratuse näole , minek tunduvalt teravam ja küttekulu ka väiksem.
Siuke tunne nagu padi oleks summutist eemaldatud.
Hääl muutus ka mehisemaks

Kas sul dokkides on kirjas ,et autol kat. all või mitte?
Kui pole siis ei tohiks ju ülevaatusel probleemi tekkida.
Bmw E46 330D
See aeg on ammu möödas, kus õnnelikud olid need kelle tehnilisse passi oli unustatud katt märkida võisid seda ka mitte omada. Praegu vaadatakse kõike arvutist ja kui auto veeres tehasest katiga välja, siis peab see ka seal endiselt olema. Olemas on ka ju universaalseid katte, mille hinnad vähe odavamad või siis peab ülevaatajatega häid suhteid omama.
-
- Huviline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 23.08.2005 16:38 24
- Asukoht: Tartu
tere räägi kas sul ülejäänud sumpa on originaal all ja kas sõiduajal kuminat või lärinat salongi sisse kuulda pole???sips kirjutas:Alles hiljuti eemaldasin oma autol kat.-i (m30b30).
Asemele läks roostevaba toru. Materjal + keevitus läks 450.- andsin 500 kuna töö oli korralik ja asendati tripid ning kohendati summutit siit-sealt.
Esimene proovisõit võttis kohe naeratuse näole , minek tunduvalt teravam ja küttekulu ka väiksem.
Siuke tunne nagu padi oleks summutist eemaldatud.
Hääl muutus ka mehisemaks![]()
Kas sul dokkides on kirjas ,et autol kat. all või mitte?
Kui pole siis ei tohiks ju ülevaatusel probleemi tekkida.
Bmw sõidurõõm
Ülejäänud summuti on stock.Maanteesõidul ei kosta sisse midagi. 1800 rpm-i peal käib kerge plärin läbi. Muidu suht vaikne. st ei häiri absull.BMW POWER kirjutas:tere räägi kas sul ülejäänud sumpa on originaal all ja kas sõiduajal kuminat või lärinat salongi sisse kuulda pole???sips kirjutas:Alles hiljuti eemaldasin oma autol kat.-i (m30b30).
Asemele läks roostevaba toru. Materjal + keevitus läks 450.- andsin 500 kuna töö oli korralik ja asendati tripid ning kohendati summutit siit-sealt.
Esimene proovisõit võttis kohe naeratuse näole , minek tunduvalt teravam ja küttekulu ka väiksem.
Siuke tunne nagu padi oleks summutist eemaldatud.
Hääl muutus ka mehisemaks![]()
Kas sul dokkides on kirjas ,et autol kat. all või mitte?
Kui pole siis ei tohiks ju ülevaatusel probleemi tekkida.
Kui hoolega peenestada siis kostab salongi mootori hääl , mis ei ole sugugi kole

Bmw E46 330D
Silma on jäänud, et autoosad.ee pakub universaalseid katalüsaatoreid soodsa hinnaga (nagu ka teisi juppe).
Mida nendest konkreetsetest katalüsaatoritest arvata, ei oska öelda, ise neid veel tarbinud ei ole.
http://www.autoosad.ee/pilt/KAT12.pdf
Hinnad: ümar 1039.-, ovaalne: 1072.-
Mida nendest konkreetsetest katalüsaatoritest arvata, ei oska öelda, ise neid veel tarbinud ei ole.
http://www.autoosad.ee/pilt/KAT12.pdf
Hinnad: ümar 1039.-, ovaalne: 1072.-
- MantaOwner
- Huviline
- Postitusi: 300
- Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Oma eelmisele autole (E30 M20B20) lasin alla panna universaalse kati sellises kohas nagu www.autosummutid.ee , koos tööga maksis see 1800 eeku. Vana kati müüsin 1100 eeguga maha sellisele firmale nagu EMP:
http://www.emp.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=46
Pärast ülevaatusel polnud summutiga mingeid probleeme, heitgaaside näitajad olid nagu pea uuel autol.
Niiet julgen seda varianti soovitada.
Tõnu
http://www.emp.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=46
Pärast ülevaatusel polnud summutiga mingeid probleeme, heitgaaside näitajad olid nagu pea uuel autol.
Niiet julgen seda varianti soovitada.
Tõnu
Driven by goa
ja mis põhjusel sa arvad, et kasutatud kat. kauem vastu peab, kui universaal?universaal katid pidavat väga kergesti rooste minema. mina sain Igorilt kasutatud originaal kati ning Siimult reso, auto on nüüd väga vaikne. ÜV'le pole veel jõudnud. julgen kindlasti soovitada kasutatud originaali, kui plaan autot rohkem kui aasta-kaks hoida.
Miks on kasutatud BMW parem kui uus Kia?mike1 kirjutas: ja mis põhjusel sa arvad, et kasutatud kat. kauem vastu peab, kui universaal?

Ise pooldaks ka ka kasutatud originaali vastu vahetamist. Muidugi ei saa kindel olla, et see kasutatud ei ole samasugune räbal, mille vastu vahetada soovid.
Minu autol on originaal kat. all juba 13 aastat ning ta ei roosteta. Ma ei usu, et need universaalid nii kaua vastu peavad.
Kel huvi, siis mul pakkuda üks kasutatud M52 (1996a 323i) katalüsaator (UM-is uus pea 20k, mina annan tiba odavamalt

528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
aperon auto, kaheraudtee vahel katt ka nende poolt, ennem pane aeg kirja , vahetus on 500.- kuna sul on 2,5 siis seega tuleb panna natu kallim, kuni 3,0 universaal katt, ja selle hind peaks olema mingi 1800 eeku .- aga metall sisuga on odavam , uuri laki autost , nemad tegelevad nende universaalsete katalüsaatoritega!Veiks010 kirjutas:ehk oskab keegi öelda kus Tartust saab universaalseid katalüsaatoreid koos vahetusega ja palju umbes maksma võib minna ? autoks 525i 93a. 141 kw !
mul tuleb 2 toru kas see tähendab et 2 eraldi universaalset katti ? vähemalt ühel 2.5 olen näind nii !! ja see teeks siis 2 x 1800 umbes !seix kirjutas:aperon auto, kaheraudtee vahel katt ka nende poolt, ennem pane aeg kirja , vahetus on 500.- kuna sul on 2,5 siis seega tuleb panna natu kallim, kuni 3,0 universaal katt, ja selle hind peaks olema mingi 1800 eeku .- aga metall sisuga on odavam , uuri laki autost , nemad tegelevad nende universaalsete katalüsaatoritega!Veiks010 kirjutas:ehk oskab keegi öelda kus Tartust saab universaalseid katalüsaatoreid koos vahetusega ja palju umbes maksma võib minna ? autoks 525i 93a. 141 kw !

E39 523iA
Veiks010 kirjutas:mul tuleb 2 toru kas see tähendab et 2 eraldi universaalset katti ? vähemalt ühel 2.5 olen näind nii !! ja see teeks siis 2 x 1800 umbes !seix kirjutas:aperon auto, kaheraudtee vahel katt ka nende poolt, ennem pane aeg kirja , vahetus on 500.- kuna sul on 2,5 siis seega tuleb panna natu kallim, kuni 3,0 universaal katt, ja selle hind peaks olema mingi 1800 eeku .- aga metall sisuga on odavam , uuri laki autost , nemad tegelevad nende universaalsete katalüsaatoritega!Veiks010 kirjutas:ehk oskab keegi öelda kus Tartust saab universaalseid katalüsaatoreid koos vahetusega ja palju umbes maksma võib minna ? autoks 525i 93a. 141 kw !
sa ei pea ilmtingimatta selle kallima sisuga panema, paned metall sisuga tuleb odavam.... aga mis sul on originaalis 2 katti või?
Veiks010 kirjutas:mul tuleb 2 toru kas see tähendab et 2 eraldi universaalset katti ? vähemalt ühel 2.5 olen näind nii !! ja see teeks siis 2 x 1800 umbes !seix kirjutas:aperon auto, kaheraudtee vahel katt ka nende poolt, ennem pane aeg kirja , vahetus on 500.- kuna sul on 2,5 siis seega tuleb panna natu kallim, kuni 3,0 universaal katt, ja selle hind peaks olema mingi 1800 eeku .- aga metall sisuga on odavam , uuri laki autost , nemad tegelevad nende universaalsete katalüsaatoritega!Veiks010 kirjutas:ehk oskab keegi öelda kus Tartust saab universaalseid katalüsaatoreid koos vahetusega ja palju umbes maksma võib minna ? autoks 525i 93a. 141 kw !
metallist sisuga odavam ... sul tuleb algusest lõpuni 2 toru ? mul on pakkuda vist üks 3,5 se mootori universaal katt, pean üles otsima.... vähe kasutatud, oli all scorpiol mis mul kunagi oli, ja kasutatud mingi 2 kuud...
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
met kat laseb väidetavalt rohkem läbi, müüakse nimetuse sport all 
terv
erich

terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power