E39 põrutab!
E39 põrutab!
selline mure mul, et sõites üle risti pragude, mis on teedel, siis põrutab hirmsasti autot...tagumine osa lausa väriseb....
oskab keegi äkki öelda kas seal miskid puksid kulunud või midagi lahti?
oskab keegi äkki öelda kas seal miskid puksid kulunud või midagi lahti?
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Kas on tegu äkki õhkvedrustusega autoga?
Kui on siis võib viga otsida ka sealt. Foorumis oli kah mini aeg nendest juttu. Head otsimist.
terv
erich
Kui on siis võib viga otsida ka sealt. Foorumis oli kah mini aeg nendest juttu. Head otsimist.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Re: e39 põrutab!
Pigem nagu on kõik korrasRivoL kirjutas:selline mure mul, et sõites üle risti pragude, mis on teedel, siis põrutab hirmsasti autot...tagumine osa lausa väriseb....
oskab keegi äkki öelda kas seal miskid puksid kulunud või midagi lahti?

Suurem velg, korras ja tummine vedrustus, kui veel sportvedrustus ka siis põrutabki just ristivagude peal ikka korralikult.
Minu autol sama lugu - veermikuosa on tip-top korras.
Indrek
Vaatad auto alla, et kas taga on vedrud või on kummipadjadRivoL kirjutas:ja ma lugesin seda õhkvedrustusega lugu ,aga ma arvan et mul ei ole selline vedrustus. kuidas seda kindlaks teha kas on õhkvedrustus?

Või siis küsid UM-ist tehasest tulnud lisade nimekirja, kui seal figureerib "self-levelling suspension" siis on õhkvedrustus taga.
Indrek
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Põhimõtteliselt küll jah .RivoL kirjutas:no selge siis on ikkagi tavaline,kuna on näha et taga on vedrud.
kas need kummipadjad peaks olema sarnased nagu bussidel ja veoautodel on?
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Ei, see tähendab, et klotsid lahti - klotsil on taga mingi klamber, millega see kinnitub suruva silindri hülsi sisse. Originaalklotsil on see õiges mõõdus ja tavaliselt hoiab klotsi kinni, B-osadel on tihti mingis imelikus mõõdus või liiga pehme ja klots jääb loksuma, ajapikku see loksumine ainult suureneb. Mõnikord see klamber ei hoiagi midagi üldse kinni ja siis klotsid hakkavadki suportis kolisema. Ju siis on tagumised klotsid kehvasti paigaldatud.RivoL kirjutas:see tähendab siis seda et on liiga kulunud klotsid?
ja kas see kõlin tekib ainult taga?
Aga see on ainult üks teooria.
Käsipiduriklotsid võivad ka koliseda kui kolin taga otsas on. Siis on tõenäoliselt pidurite katteplekk läbi roostetanud ja seal klotse kinni hoidvad klambrid lahti tulnud ning ei hoia klotse enam kinni. See on tobedam variant - katteplekki ei saa taga ilma rattalaagrit jms lahti võtmata vahetada, võib muidugi mingit seibide teemat arendada.
Indrek