E34 88a 525i läheb kuumaks

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Janek_T
Huviline
Postitusi: 516
Liitunud: 30.11.2006 21:51 45
Asukoht: Tallinn/Mustamäe

E34 88a 525i läheb kuumaks

Postitus Postitas Janek_T »

tere.selline mure siis,et mootor hakkas liiga soojaks minema.vahetasin ära veepumba ja termostaadi sai õhutatud ka korralikult.aga see ei aidanud,räägiti mulle siis sellist asja et selle radika tiiviku sees pidi olema mingi süsteem et kui veepump kuumaks läheb siis paneb see süsteem selle tiiviku kiiremini käima kas see vastab ka tõele ,,,,ja veel see kopsik kus sees un termostaat seal küljes on 2 andurit üks neist on tempi oma aga teine???? :shock: sorri kui lollid küsimused aga kange tahtmine on selle koha pealt targemaks saada :D
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Termosidur!

pane otsingusse ja saad kindlasti targemaks ;)
Kasutaja avatar
elm
Huviline
Postitusi: 550
Liitunud: 03.01.2007 11:57 26
Asukoht: tln/bl.mount

Postitus Postitas elm »

...või viskosidur või ventikasidur...
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Kas läheb soojaks sõidu ajal või kohapeal seistes käiva mootoriga? Kui sõitmise ajal on normaalne aga kohapeal kipub kuumaks minema siis on jah temosiduris asi!
Kasutaja avatar
sips
Huviline
Postitusi: 359
Liitunud: 30.07.2006 16:49 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sips »

Roland325 kirjutas:Kas läheb soojaks sõidu ajal või kohapeal seistes käiva mootoriga? Kui sõitmise ajal on normaalne aga kohapeal kipub kuumaks minema siis on jah temosiduris asi!
Eeldatavasti mul siis sama jama?
Talvel polnud probleemi aga nüüd kipub ummikus passides temp üle normi minema.
Suht juhe on suvel soendus põhjas sõita. :D
Bmw E46 330D
Kasutaja avatar
Janek_T
Huviline
Postitusi: 516
Liitunud: 30.11.2006 21:51 45
Asukoht: Tallinn/Mustamäe

Postitus Postitas Janek_T »

sõidu ajal on norm aga jah seistes ei jahuta :cry:
Kasutaja avatar
ruts
Huviline
Postitusi: 497
Liitunud: 19.02.2004 11:45 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ruts »

(125kw-L) Termostaadi juures on kaks andurit, üks on 1-juhtmega näidiku-andur (ülemine) , alumine on temperatuuri-andur (pistik sinine 2 juhet) ..võib ka olla kollane 3-juhet. Kui see lahti ühendada ..sureb mootor üldse välja .
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

ma pakuks, et termosidur ventikal väsinud ja ei keeruta piisavalt ventikat ringi. proovi nii, et tõmbad kas traadi või mingi muu asjaga ventika jäigalt siduri külge. kui siis kah keema kipub minema on viga milleski muus.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
sips
Huviline
Postitusi: 359
Liitunud: 30.07.2006 16:49 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sips »

hanzvonkazak kirjutas:ma pakuks, et termosidur ventikal väsinud ja ei keeruta piisavalt ventikat ringi. proovi nii, et tõmbad kas traadi või mingi muu asjaga ventika jäigalt siduri külge. kui siis kah keema kipub minema on viga milleski muus.
Laiali ei lenda?
Kunagi vaz 2101-hel lendas tiivik läbi aku , kuna se oli jäigalt ühendatu. :roll:
Bmw E46 330D
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

no ega sa ei pea ju kohapeal andma 5000rpm.
küsimus oli ju kohapeal keemaminemisest. ja üleüldse on bemmi ladaga väga vale võrrelda.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Postitus Postitas MuiduMees »

sips kirjutas:
hanzvonkazak kirjutas:ma pakuks, et termosidur ventikal väsinud ja ei keeruta piisavalt ventikat ringi. proovi nii, et tõmbad kas traadi või mingi muu asjaga ventika jäigalt siduri külge. kui siis kah keema kipub minema on viga milleski muus.
Laiali ei lenda?
Kunagi vaz 2101-hel lendas tiivik läbi aku , kuna se oli jäigalt ühendatu. :roll:
noo isa e28 pole veel radikasse lennanud, kuigi mingi aeg peale jäigaks tegemist tuli paras loks sisse küll. niiet krt seda teab mis võib juhtuda.
ja ikkagi ajutine variant.
Kasutaja avatar
sips
Huviline
Postitusi: 359
Liitunud: 30.07.2006 16:49 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sips »

hanzvonkazak kirjutas:no ega sa ei pea ju kohapeal andma 5000rpm.
küsimus oli ju kohapeal keemaminemisest. ja üleüldse on bemmi ladaga väga vale võrrelda.
Ega jah, see lada oli nn. põllurallikas ja pidevalt piirajas (kui ladal üldse selline asi on). :D
Bmw E46 330D
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Ladal on originaalis jäigalt tiivik(osadel 03-del on elektrooniline) ehk siis pole kunagi olnudki termosidurit!
Kasutaja avatar
Janek_T
Huviline
Postitusi: 516
Liitunud: 30.11.2006 21:51 45
Asukoht: Tallinn/Mustamäe

Postitus Postitas Janek_T »

auto korras..vahetasin termosiduri veepumba ja termostaadi ja enam ei lähe kuumaks,kogu lõbu hind 2300 eeki :D
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Usun, et oleks piisanud ka lihtsalt termosiduri vahetusest aga nüüd ei pea vähemalt veepumba ja termostaadi pärast muretsema ;)
Kasutaja avatar
sips
Huviline
Postitusi: 359
Liitunud: 30.07.2006 16:49 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sips »

kusturboon kirjutas:auto korras..vahetasin termosiduri veepumba ja termostaadi ja enam ei lähe kuumaks,kogu lõbu hind 2300 eeki :D
Kust kohast sa need jubinad soetasid? :)
Enda autol ka vaja termosidur arvatavasti vahetada. :?
Bmw E46 330D
Kasutaja avatar
Janek_T
Huviline
Postitusi: 516
Liitunud: 30.11.2006 21:51 45
Asukoht: Tallinn/Mustamäe

Postitus Postitas Janek_T »

keila lähedalt tutermaalt lepsoni nimelisest poest see jääb paldiski mnt.äärde kohe kui sõidad õismäelt keila poole
Kasutaja avatar
sips
Huviline
Postitusi: 359
Liitunud: 30.07.2006 16:49 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sips »

Kas termosidur on läbi kui:
1) tuuri andes käib vent ikka samakiirelt edasi ?
2) käega saab vabalt seisma panna ?
:oops:
Bmw E46 330D
truumu

Postitus Postitas truumu »

sips kirjutas:Kas termosidur on läbi kui:
1) tuuri andes käib vent ikka samakiirelt edasi ?
2) käega saab vabalt seisma panna ?
:oops:
Ei pruugi olla
Sidur tuleb pööretega ainult mingiks ajaks kaasa, siis hakkab uuesti libisema
Kontrollida saad nii:
Aja mootor töötemperatuurini
Hoia ca 2000 rpm
Kui tembi osuti hakkab üle normi minema, peaks sidur haakuma ja tembi alla kiskuma
Samal ajal on kuulda, kuidas ventikas hakkab "mühisema" ja on tunda, et puhub tugevalt
Muidugi pead enne katsuma, kas radika mõlemad voolikud on ühtemoodi tulised st. vedelik käib läbi
Samuti võib puuduv tuulekoda takistada termosiduri soojaks minemist
Kasutaja avatar
sips
Huviline
Postitusi: 359
Liitunud: 30.07.2006 16:49 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sips »

Täna sai siis termosidur vahetatud uue vastu.
Minujaoks oli selle vahetus ülimalt lihtne.
tegin siis nii:

1.heebli toppisin mootori vahele
2.tavalised torutangid , ja lahti ta oligi.
3.uus asemele.

heebli unustasin kah mootori vahele :oops: .
Bmw E46 330D
Kasutaja avatar
darklight
Huviline
Postitusi: 1427
Liitunud: 08.07.2007 23:27 55

Postitus Postitas darklight »

aga kui mul läheb nii sõitmise kui seismise (või ma ei tea täpselt kas ta seistes ka kuumaks läheb, aga vähemalt seistes jahtuma ka ei hakka) peal hästi kiirelt ja väga kuumaks mootor siis on vist veepump saba andnud?

termosiduri katkiolek maantee peal vist niimoodi järsult tunda ei annaks, et keema ja kiirelt kohe? termostaadi oma ka vist mitte?

on kellelgi ideid :oops:
ahjaa... autoks e34 535 ikka.
Kasutaja avatar
sips
Huviline
Postitusi: 359
Liitunud: 30.07.2006 16:49 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sips »

darklight kirjutas:aga kui mul läheb nii sõitmise kui seismise (või ma ei tea täpselt kas ta seistes ka kuumaks läheb, aga vähemalt seistes jahtuma ka ei hakka) peal hästi kiirelt ja väga kuumaks mootor siis on vist veepump saba andnud?

termosiduri katkiolek maantee peal vist niimoodi järsult tunda ei annaks, et keema ja kiirelt kohe? termostaadi oma ka vist mitte?

on kellelgi ideid :oops:
ahjaa... autoks e34 535 ikka.
Kui termosidur "tööle hakkab" , siis on kuulda/tunda ventika ulgumist.
Bmw E46 330D
truumu

Postitus Postitas truumu »

Maanteel peaks temp ka ilma termosidurita normis olema
Kasutaja avatar
darklight
Huviline
Postitusi: 1427
Liitunud: 08.07.2007 23:27 55

Postitus Postitas darklight »

truumu kirjutas:Maanteel peaks temp ka ilma termosidurita normis olema
kohe mitte ei ole.. pigem just seal tempi üles tõmbaski kuigi ma väga vaikselt sõita püüdsin. nii et termosiduri probleemi võib vist välistada? :)
sips kirjutas:
darklight kirjutas:aga kui mul läheb nii sõitmise kui seismise (või ma ei tea täpselt kas ta seistes ka kuumaks läheb, aga vähemalt seistes jahtuma ka ei hakka) peal hästi kiirelt ja väga kuumaks mootor siis on vist veepump saba andnud?

termosiduri katkiolek maantee peal vist niimoodi järsult tunda ei annaks, et keema ja kiirelt kohe? termostaadi oma ka vist mitte?

on kellelgi ideid :oops:
ahjaa... autoks e34 535 ikka.
Kui termosidur "tööle hakkab" , siis on kuulda/tunda ventika ulgumist.
ei mingeid uusi ega kõrvalisi helisid



kas nende sümptomite järgi võiks oletada, et kui ma veepumba ja termostaadi vahetan, siis on korras?
truumu

Postitus Postitas truumu »

kas nende sümptomite järgi võiks oletada, et kui ma veepumba ja termostaadi vahetan, siis on korras?
Arvata võib
Vasta