E34, mure pendelhoova puksiga
E34, mure pendelhoova puksiga
525i (M20) E34 1989a.
Lugu selline, et soojade ilmade tulekuga kevadel hakkas rooli keeramisel väikestel kiirustel ja seistes kostma eest paremalt krudinat. Sellist krudinat, nagu tõmbaks näpuga tugevasti jõnksutades mööda märga kummimatti. Iseäralik heli hakkas kostuma siis, kui auto oli soojaks sõidetud ja ilm kuiv. Hommikul kohe külmalt keerates võib ennast kasvõi segaseks pöörata - ei midagi; kui loigust parema esirattaga hoogsalt läbi lasksin, siis kadus ka nagin mõneks ajaks ära. Lähemal uurimisel selgus, et tegu pendelhoova puksiga, ilmselt kulunud. Vahetasin puksi ära (puksi tõin UM-ist) ja kuni järgmise päevani oli hea vaikne sõita. Siis hakkas uuesti täpselt sama lugu. Enam teist korda vahetama ei kippunud enne kui keegi asjassepühendatu tarka nõu annab. Aga keegi ei saa enam aru, miks ta sunnik krudiseb. Btw, rool tundub ka õige pisut raskem, kui auto soojaks sõidetud ja puks krudisema/nagisema hakkab. Minu mõistus on otsas - aidake!
(kas äkki võib olla, et asi polegi puksis endas, vaid et nt. mingid hoovad on pisut paigast nihkunud ja tänu sellele on ka surve puksile vale? vms.)
Lugu selline, et soojade ilmade tulekuga kevadel hakkas rooli keeramisel väikestel kiirustel ja seistes kostma eest paremalt krudinat. Sellist krudinat, nagu tõmbaks näpuga tugevasti jõnksutades mööda märga kummimatti. Iseäralik heli hakkas kostuma siis, kui auto oli soojaks sõidetud ja ilm kuiv. Hommikul kohe külmalt keerates võib ennast kasvõi segaseks pöörata - ei midagi; kui loigust parema esirattaga hoogsalt läbi lasksin, siis kadus ka nagin mõneks ajaks ära. Lähemal uurimisel selgus, et tegu pendelhoova puksiga, ilmselt kulunud. Vahetasin puksi ära (puksi tõin UM-ist) ja kuni järgmise päevani oli hea vaikne sõita. Siis hakkas uuesti täpselt sama lugu. Enam teist korda vahetama ei kippunud enne kui keegi asjassepühendatu tarka nõu annab. Aga keegi ei saa enam aru, miks ta sunnik krudiseb. Btw, rool tundub ka õige pisut raskem, kui auto soojaks sõidetud ja puks krudisema/nagisema hakkab. Minu mõistus on otsas - aidake!
(kas äkki võib olla, et asi polegi puksis endas, vaid et nt. mingid hoovad on pisut paigast nihkunud ja tänu sellele on ka surve puksile vale? vms.)
Kindel , et just pendelhoova puks, see mis krägiseb?
Vaata seda teemathttp://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic.php?t=5832
Minul krägises see hoob, mis roolikarbist välja tuleb, wd-40 peale pihustamine võttis krägina.
Aga selgus et hoob seal nuutide otsas loksub, ei aidanud ka pingutusmutika
peale keeramine.
Ees ootab kiiremas korras roolikarbi vahetus
Vaata seda teemathttp://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic.php?t=5832
Minul krägises see hoob, mis roolikarbist välja tuleb, wd-40 peale pihustamine võttis krägina.
Aga selgus et hoob seal nuutide otsas loksub, ei aidanud ka pingutusmutika
peale keeramine.
Ees ootab kiiremas korras roolikarbi vahetus

BMW 530d -01 142kw 

Jah, see on kindel, et just pendelhoova puks ragiseb. Seda on erinevad töömehed teineteisest sõltumatultki konstanteerinud. Aga keegi ei tea enam miks!? Aga tänud sau, ma vaatan kogu selle rooliga seotud kupatuse kriitilise pilguga üle. Äkki miski muu viga leiab selle puksi lõhkumises oma väljundi.. (kuigi kahtlane).
ma käisin bemariga ka pendelhoova puksi vahetamas, aga seesama uus puks läks kiirelt jälle õhtale ja vahetati garantii korras välja.
Midagi sellist jäi kunagi kõrva, et tegelikult ei tohiks seda puksi vahetada nii, et rattad ripuvad õhus, vaid nii, et auto on maa peal (ehk siis tõstuki asemel peaks kanalis vahetama), sest muidu ei ole see paigaldamise asend õige ja tekivad miskised pinged, mis puksi jälle võivad ära lõhkuda. Kas selles võib tõetera olla?
Midagi sellist jäi kunagi kõrva, et tegelikult ei tohiks seda puksi vahetada nii, et rattad ripuvad õhus, vaid nii, et auto on maa peal (ehk siis tõstuki asemel peaks kanalis vahetama), sest muidu ei ole see paigaldamise asend õige ja tekivad miskised pinged, mis puksi jälle võivad ära lõhkuda. Kas selles võib tõetera olla?
janar kirjutas:ma käisin bemariga ka pendelhoova puksi vahetamas, aga seesama uus puks läks kiirelt jälle õhtale ja vahetati garantii korras välja.
Midagi sellist jäi kunagi kõrva, et tegelikult ei tohiks seda puksi vahetada nii, et rattad ripuvad õhus, vaid nii, et auto on maa peal (ehk siis tõstuki asemel peaks kanalis vahetama), sest muidu ei ole see paigaldamise asend õige ja tekivad miskised pinged, mis puksi jälle võivad ära lõhkuda. Kas selles võib tõetera olla?
Kuidas sa siis selle puksi kätte saad ?????? .....sama oleks autol ratast vahetada ilma autot üles tõstmata !
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Njaa, aga mul vahetatigi kanali peal rattad kindlalt maas. Või äkki ongi just vastupidi, et rattad maas ei tasu vahetada..janar kirjutas:ma käisin bemariga ka pendelhoova puksi vahetamas, aga seesama uus puks läks kiirelt jälle õhtale ja vahetati garantii korras välja.
Midagi sellist jäi kunagi kõrva, et tegelikult ei tohiks seda puksi vahetada nii, et rattad ripuvad õhus, vaid nii, et auto on maa peal (ehk siis tõstuki asemel peaks kanalis vahetama), sest muidu ei ole see paigaldamise asend õige ja tekivad miskised pinged, mis puksi jälle võivad ära lõhkuda. Kas selles võib tõetera olla?

-
- Huviline
- Postitusi: 247
- Liitunud: 18.03.2003 13:08 45
- Peamine sõiduk: E46 M3 kompressor
- Asukoht: Tallinn
See käib õõtsa puksi kohta.janar kirjutas:.............Midagi sellist jäi kunagi kõrva, et tegelikult ei tohiks seda puksi vahetada nii, et rattad ripuvad õhus, vaid nii, et auto on maa peal (ehk siis tõstuki asemel peaks kanalis vahetama), sest muidu ei ole see paigaldamise asend õige ja tekivad miskised pinged, mis puksi jälle võivad ära lõhkuda. Kas selles võib tõetera olla?
One km 264km/h, one mile 287 km/h.
Mina olen sellist naginat kaks korda taga ajanud ning mõlemal korral oli süüdlane stabika kont. Need ei pruugi üldse logiseda ise - lihtsalt viletsad kondid ning löökaugus on nt kauss sees katki läinud või on porivett täis.
Krägin tuleb sellest, et sõrm on kinni poodud.
Ma ei välista loomulikult muid asju, aga reeglina bemu esipuksid ei krääksu kusagilt. Selline viga on muideks VWA C5 ja C6 platvormil
(A4, Passat, A6) - seal hakkavad rooli pöörates kääksuma alumise õõtsa puksid.
Asja saad teada sedasi, et sõidad kanalile (autol peab olema raskus ratastel) või sillastendi tõstukile, üks keerab rooli ja sina katsud käega kahtlasi kohti. See koht, mis nagiseb, on käega tunda (vibra).
Krägin tuleb sellest, et sõrm on kinni poodud.
Ma ei välista loomulikult muid asju, aga reeglina bemu esipuksid ei krääksu kusagilt. Selline viga on muideks VWA C5 ja C6 platvormil
(A4, Passat, A6) - seal hakkavad rooli pöörates kääksuma alumise õõtsa puksid.
Asja saad teada sedasi, et sõidad kanalile (autol peab olema raskus ratastel) või sillastendi tõstukile, üks keerab rooli ja sina katsud käega kahtlasi kohti. See koht, mis nagiseb, on käega tunda (vibra).
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Otsisin siin ringi aga silma ei paistnud. Et siis endal ka pendelhoova puks l2bi. Et on keeruline endal vahetada? Ja kui siis ehk keegi paneks m6ned t88v6tted ja spetsiifilisemad t88riistad siia?
Terv, Margusja
Terv, Margusja
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
sai kunagi vahetatud e28-l, sild peaks olema sama mis e34-l! Midagi erilist ei olegi soovitada,võibolla ainult seda et võta koos pendelhoovaga ära ja lase pressida...ise taguda ei soovita-> minu puhul lõppes kiire puksi kulumisega ja pidin uuesti vahetama! Ligipääsemisega on veits tegemist aga midagi hullu ei ole!
Mul kägiseb pendelhoova puksi vastaspoolne ots, see mis meenutab zarniiri.
On kellelgi sama probleem olnud?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=25
pos 14 ja 9 vaheline ühendus
On kellelgi sama probleem olnud?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=25
pos 14 ja 9 vaheline ühendus
rattad-maas teema on jah õõtsade teema.nimelt õõtsade polte tuleb pingutada nii,et auto on normaalasendis.
isiklik kogemus uute Lemförderi stabikontidega,mis paar päeva peale vahetust nagisema hakkasid.lasin vahele mingit Würthi silikoonmääret,ja vähemalt minu käes olid auto sillad täiesti vaiksed.hiljem veel osi vahetades sai kõik liikuvad kohad määrdega kokku mäkerdatud
vbl on ka mõne kondi või õõtsa kaitsekumm katki kuskilt,liigend kuiv ja siis kägisebki.sõidad lombist läbi,natuke aega vagane jne
isiklik kogemus uute Lemförderi stabikontidega,mis paar päeva peale vahetust nagisema hakkasid.lasin vahele mingit Würthi silikoonmääret,ja vähemalt minu käes olid auto sillad täiesti vaiksed.hiljem veel osi vahetades sai kõik liikuvad kohad määrdega kokku mäkerdatud

vbl on ka mõne kondi või õõtsa kaitsekumm katki kuskilt,liigend kuiv ja siis kägisebki.sõidad lombist läbi,natuke aega vagane jne

Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
see samune sarniir paraleelvardal esimesena otsad annabgi ja tänu sellele on ka lõtk roolisüsteemis sees.alary kirjutas:Mul kägiseb pendelhoova puksi vastaspoolne ots, see mis meenutab zarniiri.
On kellelgi sama probleem olnud?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=25
pos 14 ja 9 vaheline ühendus
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21