Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Nii mure järgmine. 525 TDS 96a
Tühikäigul kui mootor soe pöörded kõiguvad ja mootor lonkab.Kui hakata kohapealt liikuma on sama mure et mootor tahab välja surra ja jõnksutab nagu ei saaks kütet kätte .Ah ja täna hakkas korra pihusti tuli armatuuris põlema umbes 20s põles siis kustus.
Kas siis hakkavad ka pöörded kõikuma kui tühikäigul rooli keerad, paned tuled põlema, paned järsku puhuri kõige kiirema aste peale tööle vms?
Kui jah siis on sul arvatavasti küttepumba elektriline ehk ülemine osa kulunud, tds-i tüüpviga.
Ajutiselt saab sellest lahti kui tõsta tühikäigu püürded. Saab ka remontida seda, kuid kasutatud küttepumpa ei soovita osta.
Kas siis hakkavad ka pöörded kõikuma kui tühikäigul rooli keerad, paned tuled põlema, paned järsku puhuri kõige kiirema aste peale tööle vms?
Kui jah siis on sul arvatavasti küttepumba elektriline ehk ülemine osa kulunud, tds-i tüüpviga.
Ajutiselt saab sellest lahti kui tõsta tühikäigu püürded. Saab ka remontida seda, kuid kasutatud küttepumpa ei soovita osta.
Ei niimodi kõik ok,lihtsalt tühikäigul pöörded kõiguvad.Kas olemas variant et õhulugejas viga,nimelt on mul kaks mingit vaakumi toru lahti ei oska kuskile panna asuvad kütusefiltri kõrval !
Parempoolne on kollektori rõhu andur, sealt peab voolik minema sisselaske kollektori külge. Kollektori all on koht kuhu saab vooliku ühendada.
Kui sealt voolik lahti siis peaks ta ka maru uimane olema.
Vasakpoolne on EGR'i juhtklapp, seal peab üheltpoolt vaakum sisse tulema ja teiselt poolt minema sisselaske kollektori otsas oleva "junni" külge.
Kui hakkama ei saa siis võin hiljem ka mõne illustreeriva pildi panna kui keegi ette ei jõua.
Tühikäikuga ei tohiks tegelikult kummalgi pistmist olla.
Mul pole diisel ega midagi, aga sama probleemiga oli minul ka auto( 3.0 V8) ja siis oli tegemist lamdadega. Soovitan käia korra Truumu juures. Saad ise lisaks veale veel paljugi muud huvitavat teada.
Kui tagumist autot läbi pilve näed siis pole veel hullu midagi, äkki on chipitud ajuga?? Siis nad kipuvad kah vähe rohkem tossama.
Rohkem ei oska ma midagi hetkel arvata. Mõni diagnostik või keegi meie foorumi dislaspetsidest võiks asja üle vaadata, oleks kindlast informatiivsem kui siin arvamismängu mängida.
erikred kirjutas: Mõni diagnostik või keegi meie foorumi dislaspetsidest võiks asja üle vaadata, oleks kindlast informatiivsem kui siin arvamismängu mängida.
Kui tagumist autot läbi pilve näed siis pole veel hullu midagi, äkki on chipitud ajuga?? Siis nad kipuvad kah vähe rohkem tossama.
See võib küll olla, kuna autost on saksas kõva tuuning ülekäinud.Seda pudi padi ikka on siin .Aga noh ma arvan et kui suurele maale tulen lähen kindlasti diaknosti.
olev.k kirjutas:Nii diaknostis käidut ja viga teada !Viga juhtmega pihustis.Ega keegi ei oskaks õelda palju se võib maksta ja kas annab ka vahetada pihusti otsa?
Juhtmega pihusti on minu teada ainult ühes tükis vahetatav, ise läksin kindlat teed ja lasin esinduses vahetada, ei olnud oluliselt kallim arvestades garantiid mis kaasa antakse. Kui b-varuosa rihid siis ära mingit päris hiinakat vali.
Juhtmega pihustil saad täpselt samamoodi otsa vahetada nagu ülejäänud viiel. Andur on tal ju ülemises otsas ja see ei sega kuidagi pihusti lahti võtmist.
Aga selles mõttes, et ainult anduri osa eraldi ei müüda jah.