E34 mootor
- Hannes
- Huviline
- Postitusi: 3577
- Liitunud: 21.08.2005 20:28 38
- Peamine sõiduk: E91 325d
- Asukoht: Haapsalu
E34 mootor
Täna sai siis kiiret sõitu tehes ja kui hakkasin kõrgetel pööretel 3-ndalt 4-ndat panema läks kogemata 2 käik sisse ja lõi plokki korra,peale sedea suri auto välja ja nüüd kui tööle panna on pooled pütid tagand läind,enne seda just läksid uued küünlad peale.Milles võib viga olla,kas liiga odavad küünlad või on asi palju hullem?
(OO==[][]==OO)
Klapid käisid pähe ilmselt.
Been there done that.
M50 mootorite probleem peaks olema suht nõrgad klapivedrud, mis nõks üle piiraja ei jõua enam klappe piisavalt kiiresti tagasi tõmmata.
On endal samasugune asi üle elatud ja mul olid kõik 12 väljalaskeklappi väidetavalt kõverad.
Aga mina sain veel õigel ajal jaole ilmselt ja auto isegi sõitis mitu kuud peale seda õnnetust.
Lihtsalt lõpuks enam ei käivitunud normaalselt.
Keti hammba nihkumist ei usu eriti.
Remont läheb jah suurusjärk 10k kui enamvähem korralikult teha ja ise töid ei teosta. (uued klapid, uued klapipesad lõigata, uus tihendikomplekt jne.)
Been there done that.
M50 mootorite probleem peaks olema suht nõrgad klapivedrud, mis nõks üle piiraja ei jõua enam klappe piisavalt kiiresti tagasi tõmmata.
On endal samasugune asi üle elatud ja mul olid kõik 12 väljalaskeklappi väidetavalt kõverad.
Aga mina sain veel õigel ajal jaole ilmselt ja auto isegi sõitis mitu kuud peale seda õnnetust.
Lihtsalt lõpuks enam ei käivitunud normaalselt.
Keti hammba nihkumist ei usu eriti.
Remont läheb jah suurusjärk 10k kui enamvähem korralikult teha ja ise töid ei teosta. (uued klapid, uued klapipesad lõigata, uus tihendikomplekt jne.)
- Hannes
- Huviline
- Postitusi: 3577
- Liitunud: 21.08.2005 20:28 38
- Peamine sõiduk: E91 325d
- Asukoht: Haapsalu
no nii asi siis seal maal et ei ole mootorit täiesti laiali kiskunud vaid kuuland igasugu tarkade ütlust.Kõik räägivad ,et klapid peas ja et remont nii tohutult kallis et pole mõtet seda mootorit taastada,aga ise ei tahaks veel asja nurka visata,lasen siis mootori täiesti tükkideks võtta,et teada saada mis nimelt ühesõnaga piixus on.Ja siis saab teada mis saama hakkab,kas tuleb teine mootor sebida või on mõttekas seda vanat taastada.
(OO==[][]==OO)
mul oli sama probleem M50B20-nel
sul väljalaskeklapid arvatavasti... mul oli ka mingi aeg siin sama jama remondiga siis niipalju, et kiskusin mootori laiali ja oli kohe selgelt näha, et väljalaskeklapid kõverad(valgus paistis läbi:) ), siis ostsin uued klapid (alla200.-/tk), soovelduspasta(vist oli 160.-WURTH-is, lasnamäel)ning silikooni(140.-) ja läksin räpinasse mingi külasepa juurde, kes 200.- eest klapid ilusti sisse sooveldas ja poldki muud, kui plokikaas peale ja valma.. kuna ma selline piix sosssepp olen, siis ei jõudnud ära oodata, kuna see paganama kaanetihend ükskord kohale jõuab(remontisin võru kandis), siis otsustasin riski võtta ja vana tihendi panna nüüdseks see auto juba mingi 4-5000km maha sõitnud ja viga midagi... kokku läks siis remont maksma umbes 1,5Kilo:)pluss mõned õemehe tööriistakomplektis olevad padrunid, mis ma puruks keerasin
mootoriks oli mul M50B20 ja kõverad olid salongipoolsete silindrite esimesed 5klappi
mootoriks oli mul M50B20 ja kõverad olid salongipoolsete silindrite esimesed 5klappi
'97 528iAT; ´92 legacy 2,0 4WD; ´97 Legacy2,0Turbo 4WD ´02 Peugeot 406HDI ökokulgur
Kui ise remondid,siis tasub pigem vana korda teha,kui teine lammarist osta,mida võid samamoodi natukese aja pärast remontima hakata(muidugi võib ka hea mootori saada).Aga kaane tihendit kindlasti vana ära pane,täielik lollus.Kui kaan ära teha ja vana tihendiga kokku paned on võimalus üsna väike,et natukese aja pärast uuesti sama tööd ei tee.Ja see lisa 500 - 700.-tihendi eest,ei ole ka vast mingi kulutus enam.
BMW 530 d