E34 mootori probleem
E34 mootori probleem
eile sai vähe pikemalt maanteel sõidetud ja ilmnes üsna teravalt selline probleem, et pikemalt stabiilse kiirusega sõites mingi hetk nagu kadus autol jõud lihtsalt ära, oluliselt kõvemini gaasi andes selle peale, siis läks normaalseks tagasi ja nii päris mitu korda. Pärast linnas sees sõites tundus, et ka seal on kohati sama asja tunda, ainult et pideva kiiruse muutmise jne tulemusena ei paista see nii välja.
Lugesin vanu teemasid ka, seal oli bensiini pumbast ja õhulugejast taoliste probleemide juures põhiliselt räägitud. Ma saan aru, et läbi neti niimoodi hiromanti mängida on üsna vähe tulus, aga oskab keegi veel võimalikke põhjuseid oletada? PS! kütuse filter on hiljuti vahetatud nii, et selles vast ei tohiks viga olla. Autoks ikka 89' e34 535i
EDIT: täna ilmnes probleem ka palju raskemal kujul ja keset linna ning tipptunnil mingi hetk siis kadus jõud täielikult, 1 käiguga gaas põhjas käis 1500 pöörde peal, vabakäiguga ka üle 2500 või 3000 pöörde ei läinud.
Lugesin vanu teemasid ka, seal oli bensiini pumbast ja õhulugejast taoliste probleemide juures põhiliselt räägitud. Ma saan aru, et läbi neti niimoodi hiromanti mängida on üsna vähe tulus, aga oskab keegi veel võimalikke põhjuseid oletada? PS! kütuse filter on hiljuti vahetatud nii, et selles vast ei tohiks viga olla. Autoks ikka 89' e34 535i
EDIT: täna ilmnes probleem ka palju raskemal kujul ja keset linna ning tipptunnil mingi hetk siis kadus jõud täielikult, 1 käiguga gaas põhjas käis 1500 pöörde peal, vabakäiguga ka üle 2500 või 3000 pöörde ei läinud.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
võta õhulugeja juhe küljest ära ja proovi siis,siis vöid veel proovida temp.anduri juhtme eemaldamist.igal juhul tundub et aju saab kuskilt vale inffi.lambda andurit võid ka proovida .kas mootori temp on normis või liiga kõrge?kui kõrge siis tömbab ka hinge kinni(endal oli kaks aastat tagasi samasugune isend)
jargo , tänan nende soovituste eest, tulemus siis selline:
*eemaldatud õhulugeja juhtmega - suri esimese kõvema gaasiandmise peale välja, minu "tavalise" probleemi korral aga võis vabalt gaasi põhjas hoida, lihtsalt pöörded ei suurenenud (seega õhulugejaga probleemid võib vist nüüd välistada?)
*eemaldatud lambta anduriga - käis väga ebaühtlaselt ja ajas kõvasti tossu välja, kuid polnud mingi probleem gaasi vajutada ja 6rpm peale korraks lasta (need sümptomid ka ei sarnanenud mu "tavalisele" probleemile, seega võib vist lambtaga jamad ka välistada)
temp andurit ma ei leidnud aga lihtsalt üles
nii et tõenäoliseimad probleemi põhjused nende katsete põhjal siis seisnevad ikka kütuse pealesaamises (bensiinipump või mingi ummistus kuskil?)
*eemaldatud õhulugeja juhtmega - suri esimese kõvema gaasiandmise peale välja, minu "tavalise" probleemi korral aga võis vabalt gaasi põhjas hoida, lihtsalt pöörded ei suurenenud (seega õhulugejaga probleemid võib vist nüüd välistada?)
*eemaldatud lambta anduriga - käis väga ebaühtlaselt ja ajas kõvasti tossu välja, kuid polnud mingi probleem gaasi vajutada ja 6rpm peale korraks lasta (need sümptomid ka ei sarnanenud mu "tavalisele" probleemile, seega võib vist lambtaga jamad ka välistada)
temp andurit ma ei leidnud aga lihtsalt üles
nii et tõenäoliseimad probleemi põhjused nende katsete põhjal siis seisnevad ikka kütuse pealesaamises (bensiinipump või mingi ummistus kuskil?)
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
kas mootor hakkas lonkama ka või poob niisama hinge kinni?kui bena saaks vähe kätte(filter umbes,pump laiali)siis hakkaks mootor gaasi andes megalt puterdama ja lonkama.kui kütuseröhk oleks madal siis läheks ka käima natuke viletsamalt kui tavaliselt.proovi korra kütusetorustik tagurpidi tühjaks lüüa!ega juhuslikult katt ummistuma ei hakka?
lihtsalt hoidsin gaasi põhjas ja auto veeres 1500rpm peal mööda tartu kesklinna esimese kägiga (kuni mingi hetk oleks nagu on/off lülitit kuskil vajutatud ja tõmbas selja korralikult istmesse järsku, st kõik läks korda tagasi... kokku kuskil 2-3 korda tegi sedasi, pluss selliseid hetkelisi jonksatusi). Mulle vähemalt tundus, et gaasi põhjas hoides käis ta pigem paremini kui siis kui gaasi niipalju ei andnud (samas ega nii ebameeldivasse olukorda sattudes ma väga analüüsida seda ei taiband esimese asjana)jargo kirjutas:kas mootor hakkas lonkama ka või poob niisama hinge kinni?kui bena saaks vähe kätte(filter umbes,pump laiali)siis hakkaks mootor gaasi andes megalt puterdama ja lonkama.kui kütuseröhk oleks madal siis läheks ka käima natuke viletsamalt kui tavaliselt.proovi korra kütusetorustik tagurpidi tühjaks lüüa!ega juhuslikult katt ummistuma ei hakka?
muidu lihtsalt tühikäik tundus paaril korral ka nagu pisut lonkav, enne nende suuremate jamade kogemist samal päeval hommikul käima pannes. Aga täna seevastu käis väga ilusasti kui lamptat ja seda õhulugejat testisin ja nad pärast kinni panin, sõitsin ka mõned kilomeetrid ja kõik oli justkui väga hästi Ja mis ilma õhulugejata sõitmisesse puutub, siis ma arvan et see oleks ka minu autoga siiski võimalik, välja suri ta ainult järsu gaasivajutuse peale kui seal juhet taga polnud, rahulikult pedaaliga käitudes võttis pöörded üles küll.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
võta uuesti lambda anduri juhe lahti ja puhasta need neli juhet ära korralikult.see on vist niiske ja kui ei ole siis on ikka arvatavasti lambda andur peetis,mina jamasin enda lambda anduriga ka niimoodi aga sain siiski lõpus tööle ja töötab siiamaani.pistik peab olema kindlasti kuiv!proovi köigepealt lahtise juhtmega sõita.las aurab veits see väga hullu ei tee ma enda omaga sõitsin mitu nädalat enne kui uue anduri sain!
üldiselt oli olukord seal pistikus täitsa kena ja kuiv, aga puhastasin ma teda anyway kui lahti võtsin eks ma natuke sõida ja vaata jah kuidas ta edaspidi käitub. Teisipäeval saan loodetavasti lasta bensupumba surve ka ära mõõta igaksjuhuks.jargo kirjutas:võta uuesti lambda anduri juhe lahti ja puhasta need neli juhet ära korralikult.see on vist niiske ja kui ei ole siis on ikka arvatavasti lambda andur peetis,mina jamasin enda lambda anduriga ka niimoodi aga sain siiski lõpus tööle ja töötab siiamaani.pistik peab olema kindlasti kuiv!proovi köigepealt lahtise juhtmega sõita.las aurab veits see väga hullu ei tee ma enda omaga sõitsin mitu nädalat enne kui uue anduri sain!
Viimati muutis darklight, 18.08.2007 13:49 54, muudetud 1 kord kokku.
Väike kõrvalepõige seoses M50 mootorig siia teemasse.
Mul oli muidu väntvõlli asendi andur läbi ja ostsin lammutusest uue(no kasutatud).
Nüüd ilmnes selline probleem,et vahepeal lambist viskas pöördeid üles tühikäigul, kõikusid seal 1500-2500 vahel.
Eile oli ka selline jama,et sõitsin autoga mingi maa ja oli peatus,seisis natuke ja pärast enam käima ei läinud.
Lasin natuke veel seista,siis käivitas ja väikse venitusega läks ikkagi käima.
Täna õhtul sama jama,seisis natuke, ja käima ei läinud ja sain uuesti käima,kuid tulin kodu ja auto jlle seisis u. 5 min ja jlle ei käivitunud.
Enam ise ei oska selgitust leida sellele.
Ei saa aru,kas siis väntvõlli asendi anduri viga või midagi muud.
Ise arvan,et too ja ja vahel ei saa signaali kätte vms.
Igaljuhul tänud ette.
Mul oli muidu väntvõlli asendi andur läbi ja ostsin lammutusest uue(no kasutatud).
Nüüd ilmnes selline probleem,et vahepeal lambist viskas pöördeid üles tühikäigul, kõikusid seal 1500-2500 vahel.
Eile oli ka selline jama,et sõitsin autoga mingi maa ja oli peatus,seisis natuke ja pärast enam käima ei läinud.
Lasin natuke veel seista,siis käivitas ja väikse venitusega läks ikkagi käima.
Täna õhtul sama jama,seisis natuke, ja käima ei läinud ja sain uuesti käima,kuid tulin kodu ja auto jlle seisis u. 5 min ja jlle ei käivitunud.
Enam ise ei oska selgitust leida sellele.
Ei saa aru,kas siis väntvõlli asendi anduri viga või midagi muud.
Ise arvan,et too ja ja vahel ei saa signaali kätte vms.
Igaljuhul tänud ette.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
to erks
see et ta põõrdeid üles alla viskab tuleb vist sellest et aju harjub uue seadmega(ma arvan),mul oli sellise mootoriga samamoodi kaks juhust kui nii tegi-esimene kord oli siis kui sai m50 mootorile kap rem. tehtud,teine kord siis kui sai ajule chip vahele pandud .mõlemal korral asi stabiliseerus mõne aja pärast ise ära muidugi käivitamine oli siiski momentaanne.oli juhus ka m30 tüübi motoga kui ketti vahetasin-sama pull.
see toimib vist nii et mingi seade annab ajule mingit inffi et pöördeid tösta aga kuna tegu on vabakäigupööretega siis automaatselt proovitakse pöördeid ka langetada.
muide mismoodi aru said et väntvölli asedni andur läbi oli-mina ei ole sellest kunagi aru saanud(kuidas auto käituma hakkas)
äkki on minu omal ka läbi??
see toimib vist nii et mingi seade annab ajule mingit inffi et pöördeid tösta aga kuna tegu on vabakäigupööretega siis automaatselt proovitakse pöördeid ka langetada.
muide mismoodi aru said et väntvölli asedni andur läbi oli-mina ei ole sellest kunagi aru saanud(kuidas auto käituma hakkas)
äkki on minu omal ka läbi??
minu probleem pole nüüd 3 päeva endast vähimatki märku andnud sõites
kui jama tekkis oli paak bensiini suht täis, võib see kuidagi olla asjaga seotud, kas pumbal on raskem või kergem töötada kui paak täis? teine asi mis tegin oli see, et ei keeranud enam bensiinipaagi korki kõvasti kinni, öeldi et võib vaakum tekkida probleemide ajal oli kork kõvasti peal.
nüüd ei oskagi midagi ette võtta, auto sõidab hetkel ideaalselt, samas usaldada teda ka nagu hästi ei julge.
kui jama tekkis oli paak bensiini suht täis, võib see kuidagi olla asjaga seotud, kas pumbal on raskem või kergem töötada kui paak täis? teine asi mis tegin oli see, et ei keeranud enam bensiinipaagi korki kõvasti kinni, öeldi et võib vaakum tekkida probleemide ajal oli kork kõvasti peal.
nüüd ei oskagi midagi ette võtta, auto sõidab hetkel ideaalselt, samas usaldada teda ka nagu hästi ei julge.
mingi 1000km vahepeal maha sõidetud, kordagi pole mingit probleemi olnud
kuidas on M30 mootoril lood näiteks süütepoolide või süüte relee või millegi sellisega? Mu eelmisel autol (polnud bmw) oli mõningal määral sarnane probleem nende pärast. Kas oleks võimalus, et näiteks need võivad sellise asjaga hakkama saada?
kuidas on M30 mootoril lood näiteks süütepoolide või süüte relee või millegi sellisega? Mu eelmisel autol (polnud bmw) oli mõningal määral sarnane probleem nende pärast. Kas oleks võimalus, et näiteks need võivad sellise asjaga hakkama saada?