
E34 524tda, käike vahetab väga kõrgetel pööretel
E34 524tda, käike vahetab väga kõrgetel pööretel
I käiguga astub kohalt ilusti minema ja siis....pöörded juba laes ja kiirus 50 ning käiguvahetus. II-lt käigult kolmandale tuli 100 juures. Sõber veel kiitis järgi et asi sportreziimil
kas ja mida sellest kastist üldse loota on, mis võiks veaks olla jne. Kastiks 4-hp22.

- MantaOwner
- Huviline
- Postitusi: 300
- Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Minu auto juba kuu aega seal, pole isegi küljest veel midagi ära võetudMantaOwner kirjutas:Mul E30-l oli sarnane lugu kastiga (kasti mudel peaks isegi sama olema), remont oleks maksma läinud kuskil 4500 eeku. Veaks on kulunud kettad kastis, mis tuleb välja vahetada. Siin foorumis kasutaja Aarekas tegeleb remondiga, asub ta Sakus.
Tõnu

- MantaOwner
- Huviline
- Postitusi: 300
- Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Noh jah, kokku lepitud sai aeg isegi palju varem, seda ma isegi siia sisse ei arvestanud. Auto viisin kohale selleks ajaks kui töösse pidi minema. Paari päevaga pidi kast alt ära olema ja probleemi olemus selge. Iga nädal kui ma helistan antakse uus lubadus, et a la homme hakkame tegema. Kuna mul oli korda saamisega suhteliselt kiire valisin just selle koha. Kuna mul ka paar tuttavat autoremondiga tegelevad siis oleksin võinud auto ka rahulikult neile viia, aga tol hetkel oli ühel suur töö ja teisel oma autoga tegemist, nii et ei saanud jutule. Tänaseks oleks nende juures raudselt see juba tehtud. Minul on aga iga auto liigutamine suhteliselt suur väljaminek, kuna tegu on 4wd masinaga ja liigutada saab seda hetkel ainult puksiiriga, vastasel juhul oleks ta sealt ammu ära viinud.MantaOwner kirjutas:See kuu aega tundub tänasel päeval eestis veel suht lühike aeg olema nii tõsise asja nagu käigukast puhul, minu autol nt vahetati Tallinnas ühes töökojas klapisääretihendeid ligi 2 ja pool kuud, niiet ma ei imesta enam eriti millegi üle.
Tõnu
Kui on tööd palju siis öelge, et järjekord näiteks 3 nädalat. Ei ole probleemi. Taket Servises viimati öeldi kohe, et järjekord kuskil kuu. Sellegipoolest tellisin töö sealt. Mul oli muidugi plussiks, et auto läks samal ajal ka värvimisse ja siis sai ühendada 2 tööd.
- MantaOwner
- Huviline
- Postitusi: 300
- Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
No miks sa mind ei usu, mul oli sama: esimene ja tagurpidi ilusti, aga teine tuli 50-60 pealt kolmas vahetus saja lähedalt. Seejuures jõudsin korduva proovimisega mootori ka ära küpsetada, ilmselt seepärast et ventika termosidur oli peetis ja ei jahutanud kuumal suvepäeval.
Ma liiga loll, et sulle öelda kas mul el. pump või meh. aga kapoti alla jooksevad kaks trossi, kumbki neist ei lähe pumba külge, lihtsalt lõpevad ühe plekkjala küljes ja piiravad, pedaali vajutades, teineteise liikumist pöördklambrite (osad nr21 ja 22) abiga. Üks tross algab sealt kus gaas on ja teine sealt kus sidur peaks olema. Roalemis on välja toodud ainult üks tross, aga siin joonisel on selgelt näha et osadele 21 ja 22 on vaja mõlemale oma trossi, muidu nad ei toimiks. Ja pump ei ole sellel pildil üldse osaline... Samuti ei ole need kuidagi seotud käigukastiga.
Mul nimelt oli puruks üks julla mille külge tross läks ja seesama tross oli ka oma käiku lahtiste karvade tõttu kinni kiilunud, kuni tänaseni olen ilma kicktownita sõitnud. Julla on UM tellitud, ja trossi lootsin odavamalt kellegi käest leida, aga siiani tulutult. Mootori tööd nende trosside puudumine ei takista, gaas toimib nagu ikka imelikul kombel, ainult möödasõidud maanteel on kole pikad, sest auto maru rahulik, vahetab käike esimesel võimalusel suureks ja ootab viimse piirini enne kui alla tagasi vahetab.
Ok, loodan et oli kasu ja et mu loba liiga segane ei ole. Edu
Ma liiga loll, et sulle öelda kas mul el. pump või meh. aga kapoti alla jooksevad kaks trossi, kumbki neist ei lähe pumba külge, lihtsalt lõpevad ühe plekkjala küljes ja piiravad, pedaali vajutades, teineteise liikumist pöördklambrite (osad nr21 ja 22) abiga. Üks tross algab sealt kus gaas on ja teine sealt kus sidur peaks olema. Roalemis on välja toodud ainult üks tross, aga siin joonisel on selgelt näha et osadele 21 ja 22 on vaja mõlemale oma trossi, muidu nad ei toimiks. Ja pump ei ole sellel pildil üldse osaline... Samuti ei ole need kuidagi seotud käigukastiga.

Mul nimelt oli puruks üks julla mille külge tross läks ja seesama tross oli ka oma käiku lahtiste karvade tõttu kinni kiilunud, kuni tänaseni olen ilma kicktownita sõitnud. Julla on UM tellitud, ja trossi lootsin odavamalt kellegi käest leida, aga siiani tulutult. Mootori tööd nende trosside puudumine ei takista, gaas toimib nagu ikka imelikul kombel, ainult möödasõidud maanteel on kole pikad, sest auto maru rahulik, vahetab käike esimesel võimalusel suureks ja ootab viimse piirini enne kui alla tagasi vahetab.
Ok, loodan et oli kasu ja et mu loba liiga segane ei ole. Edu
57873846 ja 56384061