E34 vedrude sobivusest

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
ermicas
Huviline
Postitusi: 704
Liitunud: 06.09.2006 16:18 20
Asukoht: Tallinn

E34 vedrude sobivusest

Postitus Postitas ermicas »

Mure selline, et autol (93a e34 sedaan) on allolevad vedrud maru kahtlased. Auto nina on maru kõrgel ja tagumine osa väga maadligi. Eelmine omanik (tuttav mul) vahetas vedrud ära kunagi eelmise aasta sügisel seega vedrud pole ära vajunud vaid arvatavsti on all valed vedrud.
Endal plaanis uued vedrud osta.

Seega oleks soov praegused vedrud müüki panna kuid ei tea millisele konkreetsele autole vedrud sobivad ja tahaks teada et kas ainuüksi vedrude järgi on võimalik teha selgeks sobivust konkreetsele mudelile ?

loodan et saate aru murest ja küsimusest :P
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Postitus Postitas MuiduMees »

ei pruugi olla valed vedrud!
mulvahetati kah ära ning taguots jäi samuti ikka suht madalaks.
kui tahad kõrgemaks saada taguotsa, pane touringu vedrud või siis vahetükid, et tõsta taguotsa ( või mõlemad)
2000 a. 320d, e46
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

E34 ongi selline originaal konditsioonis, et esiots kõrge ja tagumik vähe madalamal kui võrrelda auto koopaservaga neid. Ja kui taguots kohe eriti madal tundub, siis võivad sul täitsa vabalt tagumised amordid läbi olla!
Kasutaja avatar
ermicas
Huviline
Postitusi: 704
Liitunud: 06.09.2006 16:18 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ermicas »

kusjuures see tagumine ots mind niiväga ei häirigi kuid rohkem ajab närvi see esimene ots :P
vaatan avatarilt su auto nina Rain530...sul täitsa norm kõrgusega see esiots, mu oma on ikka, rehvi ja koopaserva vahet võrreldes, enam kui 2 korda kõrgem :?
Kasutaja avatar
Marko S
Huviline
Postitusi: 3549
Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
Peamine sõiduk: E39 530d
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Marko S »

ermicas kirjutas:kusjuures see tagumine ots mind niiväga ei häirigi kuid rohkem ajab närvi see esimene ots :P
vaatan avatarilt su auto nina Rain530...sul täitsa norm kõrgusega see esiots, mu oma on ikka, rehvi ja koopaserva vahet võrreldes, enam kui 2 korda kõrgem :?
Rain530'il ees ka 30-35 madaldus minu teada :roll:
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

Marko S kirjutas:
ermicas kirjutas:kusjuures see tagumine ots mind niiväga ei häirigi kuid rohkem ajab närvi see esimene ots :P
vaatan avatarilt su auto nina Rain530...sul täitsa norm kõrgusega see esiots, mu oma on ikka, rehvi ja koopaserva vahet võrreldes, enam kui 2 korda kõrgem :?
Rain530'il ees ka 30-35 madaldus minu teada :roll:
madaldust jah ees 30mm ja maasturi efekt on kadunud.
Kasutaja avatar
ermicas
Huviline
Postitusi: 704
Liitunud: 06.09.2006 16:18 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ermicas »

to Rain530: Kas sul on ainult ees madaldusvedrud või on tagumised ka vahetatud ?
Ja kui küsida tohib siis palju sul on madaldus ?
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kui ma ei eksi, siis Raini omal, samuti nagu minu omal on taga E39 originaalvedrud.
Esiotsa madalduse kohta just Rain ka mainis ;)
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

AARE530 kirjutas:Kui ma ei eksi, siis Raini omal, samuti nagu minu omal on taga E39 originaalvedrud.
Esiotsa madalduse kohta just Rain ka mainis ;)

Tegelikult sai ostetud terve ring madaldust nii ette kui taha 30mm, kuid otsustasin tagant madalduse ära võtta ja asemele panna täiesti uued originaal vedrud. Seega madaldus minu autol ainult ees 30mm.
Kasutaja avatar
erx168
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 13.05.2005 19:52 43
Asukoht: Tõrva/Tartu, Valgamaa.

Postitus Postitas erx168 »

Mul eelmisel E34-l samamoodi niimoodi oli,et esiots võrreldes tagaotsa originaalis palju kõrgem.
Eks E34-l ongi nii.Plaanis oli ka ette madaldus panna ,aga töö jäi tegemata ja auto maha müüdud,aga uus E34,mis tulemas,siis vaatab,mis tollega saab .Ilmselt lähevad vedrud ette alla,et välimus oleks ilusam ja pilkupüüdvam ;)
;) BMW 525i E34 93.a
Kasutaja avatar
Olari525
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 29.04.2006 20:45 36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Olari525 »

ma panin enda autole taha vahetükid ja nüüd pilt ikka palju ilusam :)
ennem vaadates oli selleline tunne, nagu pagasnik oleks kartulikotte täis :P
Jõudu annab 2.5 TDS
seppa
Huviline
Postitusi: 3082
Liitunud: 03.11.2005 08:53 58
Asukoht: Rakvere ja ''Põhjaeesti''

Postitus Postitas seppa »

Olari525 kirjutas:ma panin enda autole taha vahetükid ja nüüd pilt ikka palju ilusam :)
ennem vaadates oli selleline tunne, nagu pagasnik oleks kartulikotte täis :P
Parem ikka uued vedrud , vahetükkidega juu vedru töö väiksem :shock:
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Postitus Postitas MuiduMees »

kuskil seda kindlasti lahatud aga kui juba siin on sellest juttu, siis esitan ühe küsimuse, et kui panen ette madaldusvedru, kas siis peab amordid ka ära vahetama ? või keerab see pikapeale amordid per*e
küsin seepärast, et amorte ei tahaks vahetada, kuna just sai uued alla pandud.
aitäh!
Viimati muutis MuiduMees, 01.10.2007 22:11 13, muudetud 3 korda kokku.
2000 a. 320d, e46
Kasutaja avatar
Olari525
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 29.04.2006 20:45 36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Olari525 »

seppa kirjutas:
Olari525 kirjutas:ma panin enda autole taha vahetükid ja nüüd pilt ikka palju ilusam :)
ennem vaadates oli selleline tunne, nagu pagasnik oleks kartulikotte täis :P
Parem ikka uued vedrud , vahetükkidega juu vedru töö väiksem :shock:
ma olen sellega sõitnud pea aasta ja minu meelest pole neil midagi :)
auto liigub ikka nii nagu vaja :P
see vahejupp tõstis kuskil 4-5cm.
Jõudu annab 2.5 TDS
Kasutaja avatar
ermicas
Huviline
Postitusi: 704
Liitunud: 06.09.2006 16:18 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ermicas »

MuiduMees kirjutas:kuskil seda kindlasti lahatud aga kui juba siin on sellest juttu, siis esitan ühe küsimuse, et kui panen ette madaldusvedru, kas siis peab amordid ka ära vahetama ? või keerab see pikapeale amordid per*e
küsin seepärast, et amorte ei tahaks vahetada, kuna just sai uued alla pandud.
aitäh!
mul oleks ka targematele sama küsimus, et kas ette on mõttekas panna ainult madaldus ning jätta originaal amordid kuna endal täpselt sama, et just hiljuti sai alla pandud uued amordid :)

ja kas madaldusvedrusid üleüldse müüakse ette ja taha eraldi või peab ikka kogu komplekti ostma?
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kuni 30mm madalduse puhul peaks ka tavaamort toimima. Aga mis puutub sellesse, kas müüakse ka eraldi-kuulnud küll ei ole :roll: Kogu komplekt vedrusid on võimalik kätte saada alates mingi 1600 kroonist.
Vasta