Hommikul süüde sisse ja paari sekundi pärast oli kogu vool
autost läinud.
Aku klemmidel mõõtsin 3 volti. Võtsin miinusklemmi maha,
akul pinget 12.5 volti. Klemm tagasi 5-10 sekki korras,
siis jälle pinge langes 3 voldini.
help! mida arvata!?
3.0d 135kw
E39 kustus hetkega
Ma laseks alustuseks kuskil akupoes aku üle kontrollida, kui aku on korras, siis autoga elektriku juurde ... mina igaks juhuks seda autot ja akut enne omavahel ei ühendaks kui viga teada ... kui ikka aku korras ja tõmmatakse hetkega paari voldi peale auto poolt, siis tõenäosus auto maha põletada on ikka päris suur.lry kirjutas:akul vanust pool aastat. pole varem jama olnud. eelmisel õhtul kõik
korras - aku vedas kiirelt käima.
Indrek
Kas pagsiruumi luuki saab ka ilma elektrita lahti (touring)?
hommikul lasin istmed alla ja ronisin uksest.
Tühi aku võtab kelladele sellise hämaravõtu pildi ette
ja starter võibolla teeb ka midagi. Minul oli süüdet sisse
keerates kõik kenasti hele. Rool sõitis paika ja siis hetkest
kõik pime. Straterit ei jõudnud andagi.
Lisaks tühi aku mis, kelladele ka pilti ei jõua anda on reeglina
olenud alla 11voldi. Minu oma nätas peale klemmi vabastamist
kohe 12.5. Variant on, et aku kustus pagust ära ja koormust üldse
ei kannata, kuigi pinge on.
hommikul lasin istmed alla ja ronisin uksest.
Tühi aku võtab kelladele sellise hämaravõtu pildi ette
ja starter võibolla teeb ka midagi. Minul oli süüdet sisse
keerates kõik kenasti hele. Rool sõitis paika ja siis hetkest
kõik pime. Straterit ei jõudnud andagi.
Lisaks tühi aku mis, kelladele ka pilti ei jõua anda on reeglina
olenud alla 11voldi. Minu oma nätas peale klemmi vabastamist
kohe 12.5. Variant on, et aku kustus pagust ära ja koormust üldse
ei kannata, kuigi pinge on.