E34 525tdsa nivooamordi hüdroaku kinnitamine
E34 525tdsa nivooamordi hüdroaku kinnitamine
Tere!
Juhtus siis nii, et vasakpoolse hüdroaku kinnitus rebenes teadmata põhjusel kereküljest lahti ... oleks vaja see sinna tagasi keevitada. Vaja veel ka vahetada üks õlitoru mis sinna hüdroaku külge läheb.
Asun tartus .... kes teeks korda? Asjaga kiire!
Lugupidamisega
Jörgen.
Juhtus siis nii, et vasakpoolse hüdroaku kinnitus rebenes teadmata põhjusel kereküljest lahti ... oleks vaja see sinna tagasi keevitada. Vaja veel ka vahetada üks õlitoru mis sinna hüdroaku külge läheb.
Asun tartus .... kes teeks korda? Asjaga kiire!
Lugupidamisega
Jörgen.
teen siis nüüd tänase päeva kokkuvõtte ...
hommikul kell 9.00 hakkasin otsima kohta kus saab eel mainitud viga parandada - helistasin kõigepealt tartu turutänava carstoppi ... sealt öeldi, et homme kell 10 oleks sobiv aeg ja teeks asja ära. mul oli kiire asjaga ja otsisin edasi ... helistasin jaamatänava carstoppi ... öeldi, et kelle kolm võiks auto ette võtta. sobis mulle ... ajasin auto kohale ja palusin teavitada kui asi valmis. kell oli ca pool neli kui helistati ja teatati, et mul amort pidavat kah lekkima ja nemad ei taha seda parandada ... ütlesin, et tean, et lekib ja see ei kotigi hetkel - pange see hüdroaku sinna tagasi. vastati et ei julge puutuda kuna torud paistavad väga mädad olema. ütlesin, et sitta neist torudest, keevitage see aku sinna tagasi ... öeldi sellepeale, et ei taha teha, ei pääse hästi ligi. soovitasin siis, et keevitage siis ülevaltpoolt ... ei tahetud, et äkki rikub salongi ära.
nii siis veeretasin oma auto ära ja hakkasin uut kohta otsima. helistasin läbi päris palju tuntud ja tundmatuid kohti kuid keegi ei tahtnud asjast kuuldagi. siis helistasin bmw tartu esindusse ja pakkusin neile ... nemad vastasid, et see on kere töö ja nemad ei tee seda ... õtlesid kes on nende keretööde alltöövõtja ja soovitasid nendega ühendust võtta. tegin seda, öeldi, et nemad ei saa teha kuna neil pole sellist tõstukit millega saaks auto all töötada. soovitati pöörduda mõne sumpa keevitaja poole, et ehk nemad teevad. helistasin ühele ja kuigi ta ei saanud aru mis täpselt häda lubas auto siiski homme üle vaadata.
homne päevakava:
1. minna tuttava soovitusel tehasetänava "urkasse" ja näidata neile - prognoos: pole tõstukit.
2. minna turutänava carstoppi ja vaadata mis seal saab. prognoos: ühest sama logo kandvast töökojast mind juba visati viisakalt välja - vaevalt, et sealgi paremini läheb.
3. minna pärna tänava sumpa keevitaja juurde ja lasta onul selgusele jõuda, et millega tegu. prognoos: nendib fakti, et tõesti kehva lugu ja ei saa aidata.
**** ... mis toimub .... kas need nii nimetatud autoparandajad on tõesti võimelised ainult õli ja varuosasid vahetama(juhul muidugi kui vana osa eemaldamisega ei teki probleeme). seda kõike võin ma ju ka ise teha!!! pange kinni oma töökojad ja hakkake tikkimisega tegelema näiteks. ja ega esindusgi parem ole ... ennast nii paksuks söönd, et ei viitsi ega tahagi parandada enam viga mis paistab liiga keeruline olema!
mida ma nüüd tegema peaksin oma ürgvana ja läbinisti deformeerunud autoga ... aastast '94 ju siiki? ära kuusakoski sõidutama?
ok. tänaseks siunamise lõpetan ja asun homset ootama. öeldakse ju, et hommik õhtust targem.
kui läheb õnneks, siis annan teilegi teada, et kus saab tartus ka mõnda tõsisemat viga parandada
aga ikka jätkuvalt - kui siin on mõni remondimees hommikul lugemas seda, siis helistagu mulle ja öelgu kui tahab või on üldse võimeline seda viga parandama.
Lugupidamisega
jörgen
55934149
hommikul kell 9.00 hakkasin otsima kohta kus saab eel mainitud viga parandada - helistasin kõigepealt tartu turutänava carstoppi ... sealt öeldi, et homme kell 10 oleks sobiv aeg ja teeks asja ära. mul oli kiire asjaga ja otsisin edasi ... helistasin jaamatänava carstoppi ... öeldi, et kelle kolm võiks auto ette võtta. sobis mulle ... ajasin auto kohale ja palusin teavitada kui asi valmis. kell oli ca pool neli kui helistati ja teatati, et mul amort pidavat kah lekkima ja nemad ei taha seda parandada ... ütlesin, et tean, et lekib ja see ei kotigi hetkel - pange see hüdroaku sinna tagasi. vastati et ei julge puutuda kuna torud paistavad väga mädad olema. ütlesin, et sitta neist torudest, keevitage see aku sinna tagasi ... öeldi sellepeale, et ei taha teha, ei pääse hästi ligi. soovitasin siis, et keevitage siis ülevaltpoolt ... ei tahetud, et äkki rikub salongi ära.
nii siis veeretasin oma auto ära ja hakkasin uut kohta otsima. helistasin läbi päris palju tuntud ja tundmatuid kohti kuid keegi ei tahtnud asjast kuuldagi. siis helistasin bmw tartu esindusse ja pakkusin neile ... nemad vastasid, et see on kere töö ja nemad ei tee seda ... õtlesid kes on nende keretööde alltöövõtja ja soovitasid nendega ühendust võtta. tegin seda, öeldi, et nemad ei saa teha kuna neil pole sellist tõstukit millega saaks auto all töötada. soovitati pöörduda mõne sumpa keevitaja poole, et ehk nemad teevad. helistasin ühele ja kuigi ta ei saanud aru mis täpselt häda lubas auto siiski homme üle vaadata.
homne päevakava:
1. minna tuttava soovitusel tehasetänava "urkasse" ja näidata neile - prognoos: pole tõstukit.
2. minna turutänava carstoppi ja vaadata mis seal saab. prognoos: ühest sama logo kandvast töökojast mind juba visati viisakalt välja - vaevalt, et sealgi paremini läheb.
3. minna pärna tänava sumpa keevitaja juurde ja lasta onul selgusele jõuda, et millega tegu. prognoos: nendib fakti, et tõesti kehva lugu ja ei saa aidata.
**** ... mis toimub .... kas need nii nimetatud autoparandajad on tõesti võimelised ainult õli ja varuosasid vahetama(juhul muidugi kui vana osa eemaldamisega ei teki probleeme). seda kõike võin ma ju ka ise teha!!! pange kinni oma töökojad ja hakkake tikkimisega tegelema näiteks. ja ega esindusgi parem ole ... ennast nii paksuks söönd, et ei viitsi ega tahagi parandada enam viga mis paistab liiga keeruline olema!
mida ma nüüd tegema peaksin oma ürgvana ja läbinisti deformeerunud autoga ... aastast '94 ju siiki? ära kuusakoski sõidutama?
ok. tänaseks siunamise lõpetan ja asun homset ootama. öeldakse ju, et hommik õhtust targem.
kui läheb õnneks, siis annan teilegi teada, et kus saab tartus ka mõnda tõsisemat viga parandada

aga ikka jätkuvalt - kui siin on mõni remondimees hommikul lugemas seda, siis helistagu mulle ja öelgu kui tahab või on üldse võimeline seda viga parandama.
Lugupidamisega
jörgen
55934149
No nii .... nüüd siis asi niikaugel, et üks mees, Heiki Tehase tänavalt, võttis siis asja ette. Telegeeris lukksepatööd Margusele Märjal, kes osastab põhjaaluse ja Heiki keevitab külge tagasi. See mis katkisest torust saab, pole veel teada .... lubati kohe helistada kui toru käes, siis lähen võtan selle ja alustan ristiretke selle uue tegemiseks või paikamiseks ... uut igastahes ei osta ... nii palju ei kavatse reeturlikku UM'i nuumata (ca700EEK poole meetrise torujupi eest). Kas õnnestub, seda veel ei tea aga loodan, et õnnestub:D
Nii kui uudiseid, annan teada ... Loodan, et sellest monoloogist äkki kunagi kellelegi kasu kes seisab sama mure ees ja tahab taastada mitte ümber ehitada.
jörgen
Nii kui uudiseid, annan teada ... Loodan, et sellest monoloogist äkki kunagi kellelegi kasu kes seisab sama mure ees ja tahab taastada mitte ümber ehitada.
jörgen
seitsmeka torusid igaljuhul taastada ei saanud, keevitasime TIG keevitusega aga hakkas ikka lekkima,
ma ei saa asjale pihta , remonditöökodades on ju üldjuhul tunnitasu ja kui on halb teha siis lihtsalt läheb kauem aega, tõesti tekib siuke tunne et paljud "remondimehed" vahetavad õli ainult,
Edu sulle igaljuhul
ma ei saa asjale pihta , remonditöökodades on ju üldjuhul tunnitasu ja kui on halb teha siis lihtsalt läheb kauem aega, tõesti tekib siuke tunne et paljud "remondimehed" vahetavad õli ainult,
Edu sulle igaljuhul
BMW 750 iLA 1995; 5218284
Aitäh edusoovide eest!
Asi nüüdseks siis nii kaugel, et lasin Baltflexis uue toru/vooliku teha ja hetkel kruvitakse kokku. Toru läks maksma 260 eeku ja rõhku kannatab kuni250bar. Kui kellelgi vaja rõngastihendeid või mingeid ime survetorusid/voolikuid, siis soovitan soojalt .... väga asjalik teenindus ja ootetööna tehakse valmis!!! Pealegi hinnad ikka väga ok.
Peale viit lähen autole järgi, siis paistab kuda läks sellega, siis annan ka üksikasjaliku ülevaate tehtud kulutustest ja ka alternatiiv kuludest kui oleks ümber ehitanud - mida mulle iga viimane kui üks remondimees soovitas.
jörgen.
Asi nüüdseks siis nii kaugel, et lasin Baltflexis uue toru/vooliku teha ja hetkel kruvitakse kokku. Toru läks maksma 260 eeku ja rõhku kannatab kuni250bar. Kui kellelgi vaja rõngastihendeid või mingeid ime survetorusid/voolikuid, siis soovitan soojalt .... väga asjalik teenindus ja ootetööna tehakse valmis!!! Pealegi hinnad ikka väga ok.
Peale viit lähen autole järgi, siis paistab kuda läks sellega, siis annan ka üksikasjaliku ülevaate tehtud kulutustest ja ka alternatiiv kuludest kui oleks ümber ehitanud - mida mulle iga viimane kui üks remondimees soovitas.
jörgen.
Auto käes ja tööga rahul
Kulutused:
uus toru - 261
2,5l atf - 120
töö - 800
kokku: 1181
Ja kui oleks järgind iga remondimehe soovitusi siis:
amordid 2tk -(odavad) ca 1700
uued püstakud(lammarist) - 1200
töö - 800-1000
Kokku: 3900
vahe olemas .... ja olgugi et remonditud, ikkagi jätkuvalt reguleeruv
Lihtne on minna lihtsamat teed, parem siiski õiget teed
Ja muide ....selle toru eest ei ole küll mõtet 700 eek välja käia, baltflexis igati korralik töö!
Nii et kui teil auto kat, siis minge parem mõne nurgataguse mehe juurde ... esinduses võite õli vahetada kui rahapeale vihased!!!

Kulutused:
uus toru - 261
2,5l atf - 120
töö - 800
kokku: 1181
Ja kui oleks järgind iga remondimehe soovitusi siis:
amordid 2tk -(odavad) ca 1700
uued püstakud(lammarist) - 1200
töö - 800-1000
Kokku: 3900
vahe olemas .... ja olgugi et remonditud, ikkagi jätkuvalt reguleeruv

Lihtne on minna lihtsamat teed, parem siiski õiget teed

Ja muide ....selle toru eest ei ole küll mõtet 700 eek välja käia, baltflexis igati korralik töö!
Nii et kui teil auto kat, siis minge parem mõne nurgataguse mehe juurde ... esinduses võite õli vahetada kui rahapeale vihased!!!
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Auto kasutusjuhendit keegi enne luges kui atf'i sinna sisse kallas?cmyk kirjutas:Auto käes ja tööga rahul![]()
2,5l atf - 120
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power