E34 kiilrihma pinguti hüppab üle
E34 kiilrihma pinguti hüppab üle
autoks siis E34 525 tds 95a. mureks see, et kiilrihmal (generaatori rihmal) on pinguti amordiga, mis aga hüppab üle (läheb vasakule nii palju, et jääb kinni ja rihm läheb lõdvaks).kui selline asi juhtub, siis aitab sellest, et väikse kangiga väänad amordi tagasi ja jälle töötab. tollel peaks olema kusagil mingi vedru, mis teda seal pinges hoiab. kas see vedru on selle väikse amordi sees, või on seal kus pingutus rullik kinnitub mootori ploki külge? kui mootor tühikäigul töötab, siis on näha, kuidas amort võbeleb koguaeg ja välja suretades ja käivitades on täpselt nii, et kas nüüd hüppab maha(üle) või mitte. suht segane jutt jäi, aga ma loodan et keegigi sai aru ja oskab mind aidata, et kas ma pean ainult selle amordi ära vahetama, või terve selle mehanismi mis toda rihma pingutab?
- headache
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 25.08.2005 23:18 13
- Peamine sõiduk: BMW e46 320dAT '05
- Asukoht: Tallinn ja Helsingi
Endal oli täpselt sama jama. Lasin rihma vahetada seal pandi liiga lühike rihm peale, kas osteti vale või milles asi aga hüdraulinepinguti oli koguaeg valmis vasakule hüpama, mida ta siis lõpuks tegigi. See võttis aega tal üle aasta siis
Sõita temaga sai aga ega head see ei tee! Nii siis sai automaailmast uus rihm muretsetud mis istus peale nagu valatud. Palju kergem oli ka teda panna kui pikem rihm
Ja sai ka Balti Laagrist uus hüdraulinepinguti muretsetud ja külge pandud. Nüüd vurab ja ei ole mingit probleemi rihmaga enam olnud. Muidugi tasub rihma vahetades rullikud üleliigsest kummist puhtaks teha. 


