E39 ei käivitu hästi
E39 ei käivitu hästi
Mure selles , et igal hommikul kui hakkan autot käivitama , ei lähe auto eriti käima. Tavaliselt alles kolmandal korral saan käima ja pärast seda kui üks kord on auto käima saadud läheb nagu naksti käima. Äkki oskab keegi öelda milles viga olla võib? Auto on -97a, 525tds
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kas keerad kohe käima, või lased eelsüüte küünaldel soojaks ka minna ?
kui kohe ketrama kukud siis ei lähegi käima. Näidikuteblokis peaks eelsüüte küündalde tuli ennem käivitust ära kustuma. Tuli läheb siis põlema kui süüde sisse keeratud.
kui kohe ketrama kukud siis ei lähegi käima. Näidikuteblokis peaks eelsüüte küündalde tuli ennem käivitust ära kustuma. Tuli läheb siis põlema kui süüde sisse keeratud.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
lostol õigus aga lihtsam oleks alustada oma teemat siin .. http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=38094 

Lugesin ka seda ennem , aga ma ei saa aru mis viga olla võiks nii kui ükskord auto on käima läinud , siis auto käivitub kui paugupill...H_Margus kirjutas:lostol õigus aga lihtsam oleks alustada oma teemat siin .. http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=38094
Üks sõber arvas, et vesi on paagis , kas see võib põhjuseks olla?
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kas eelsüüte küünlad on üle kontrollitud ?,
ahjaa.. üks viga võib olla ka paagisisene pump. Seda näed kapoti alt. Võtad näiteks enne kütusefiltrit vooliku lahti , keerad süüte sisse ja siis peaks voolikust kütet peale voolama hakkama. Kui ei voola, siis on põhjuseks, et paagipump on omadega õhtal. See tähendab seda, et kõrgsurve pump peab topelttõõd tegema ja paagist kütte üles imema. Minu 7mekal läks sellega käivitumine tiba paremaks.
ahjaa.. üks viga võib olla ka paagisisene pump. Seda näed kapoti alt. Võtad näiteks enne kütusefiltrit vooliku lahti , keerad süüte sisse ja siis peaks voolikust kütet peale voolama hakkama. Kui ei voola, siis on põhjuseks, et paagipump on omadega õhtal. See tähendab seda, et kõrgsurve pump peab topelttõõd tegema ja paagist kütte üles imema. Minu 7mekal läks sellega käivitumine tiba paremaks.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
kuidas nii kindlalt tead et küünaldes viga.? kas pole nii et kui 6-est küünlast mõni läbi siis hoiab küünalde tuld ikka taga aga lihtsalt läheb halvemini tööle?
minul nii et tuli kustub kohe ja aru saada et ei võta ütki küünalt taha..
mõni päev proovin releed vahetada, vaatan kas saan veast lahti. kui ei aita siis proovin küünlad ära vahetada.
soojalt laksab ära et pole vaja küünlaid ja siis jääb ka "vorlüghen" ära.
minul nii et tuli kustub kohe ja aru saada et ei võta ütki küünalt taha..
mõni päev proovin releed vahetada, vaatan kas saan veast lahti. kui ei aita siis proovin küünlad ära vahetada.
soojalt laksab ära et pole vaja küünlaid ja siis jääb ka "vorlüghen" ära.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
sisselaske kollektori all plokikaanes
terv
erich
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Huvitav see ...zopp kirjutas:kui kaua Sul eelsüüteküünalde tuli põleb. mul kustub kohe peale süttimist ja viskab teksti "vorlüghen" ja käivitumisega sama jama... enne probleemi tekkimist mäletan et põles küünalde tuli ikka korralikult, külmalt umbes 5 -20 sek
Et mul ütles ka Vorglühen.Panin asja Ingliskeele peale ja nüüd ütleb Pre-Heating, mis sis tähendab soojendab vms.Tuli kustub suht kiiresti ära mulgi. Käima ei lähe kohe, aga kui ootan mingi 5 secci, et Pre-Heating teada ära kustub, läheb tööle perfectselt.
nii.. käisin täna diagnostikas ära. öeldi et küünlaid hoiab taga ilusti ja küünlad töötavad.(kuigi armatuuris küünalde tuli kutu). Soovitasid panna kütte pealevoolule tagasivoolu klapi. ja ka pihustite ülevoolu voolikud ära vahetada.
arvasid et küte vajub alla kui kauem seisab. samas kui vaadata filtri ja pumba vahelist voolikut siis see alati ilma mullideta kütet täis.
ostsin klapi 140.-
lähiajal paigaldan ja eks siis annan teada.. kas see klapp muidu eeltoitepumpa ei keera tuksi?? päris rakse on sealt läbi puhuda...ja kuna originaalis pole ette nähtud siis see pumbale lisakoormus.
kui keegi oskab seletada, et filtri ja pumba vahel voolik kütet täis aga sümptomid nagu allavajunud küttel. käivitamisel teeb törtsu, nagu tahaks tööle minna ja siis edasi jupp aega vaja starterit(20 sek) enne kui käivitub
arvasid et küte vajub alla kui kauem seisab. samas kui vaadata filtri ja pumba vahelist voolikut siis see alati ilma mullideta kütet täis.
ostsin klapi 140.-
lähiajal paigaldan ja eks siis annan teada.. kas see klapp muidu eeltoitepumpa ei keera tuksi?? päris rakse on sealt läbi puhuda...ja kuna originaalis pole ette nähtud siis see pumbale lisakoormus.
kui keegi oskab seletada, et filtri ja pumba vahel voolik kütet täis aga sümptomid nagu allavajunud küttel. käivitamisel teeb törtsu, nagu tahaks tööle minna ja siis edasi jupp aega vaja starterit(20 sek) enne kui käivitub
mul 98.a e39 paagipumbaga oli jama ja sai see ära vahetatud uue vastu, misjärel läks auto esimesest matsust kohe ilusti käima. Nüüd olles umbes 500km sõitnud juba, ei käiviti enam nii hästi... ootan verglüheni ära, keeran süüdet, aga mingi 3-4 sekundi pärast läheb alles käima. Vaatasin nüüd ka seda voolikut ja see suht mulle täis ka... aga vähem siiski, kui enne pumba vahetamist. Teistkordsel käivitamisel läheb veidi kiiremini käima, aga päris korralikult ikka mitte.
Eeldusel, et paagipump on korras, siis kust need õhumullid sinna ikkagi tulevad??
Eeldusel, et paagipump on korras, siis kust need õhumullid sinna ikkagi tulevad??
Never argue with an idiot, they will drag you down to their level and then beat you with experience.
BMW 525tds 11.98 automaat.
BMW 525tds 11.98 automaat.
-
- Huviline
- Postitusi: 1
- Liitunud: 11.08.2008 13:24 37
- Asukoht: Tallinn Nõmme
kahju,et tulemustest ei viitsita kirjutada.et mis edasi sai.zopp kirjutas:nii.. käisin täna diagnostikas ära. öeldi et küünlaid hoiab taga ilusti ja küünlad töötavad.(kuigi armatuuris küünalde tuli kutu). Soovitasid panna kütte pealevoolule tagasivoolu klapi. ja ka pihustite ülevoolu voolikud ära vahetada.
arvasid et küte vajub alla kui kauem seisab. samas kui vaadata filtri ja pumba vahelist voolikut siis see alati ilma mullideta kütet täis.
ostsin klapi 140.-
lähiajal paigaldan ja eks siis annan teada.. kas see klapp muidu eeltoitepumpa ei keera tuksi?? päris rakse on sealt läbi puhuda...ja kuna originaalis pole ette nähtud siis see pumbale lisakoormus.
kui keegi oskab seletada, et filtri ja pumba vahel voolik kütet täis aga sümptomid nagu allavajunud küttel. käivitamisel teeb törtsu, nagu tahaks tööle minna ja siis edasi jupp aega vaja starterit(20 sek) enne kui käivitub
Mul sama viga...
oleks huvitav olnud lugeda kuidas auto korda sai.
..aga alustan paagi-ja vahepumbast..
Eeldusel, et mullid on seal kogu auto töötamise vältel mitte ainult käivitades julgeksin pakkuda kütusefiltri korpust.mul 98.a e39 paagipumbaga oli jama ja sai see ära vahetatud uue vastu, misjärel läks auto esimesest matsust kohe ilusti käima. Nüüd olles umbes 500km sõitnud juba, ei käiviti enam nii hästi... ootan verglüheni ära, keeran süüdet, aga mingi 3-4 sekundi pärast läheb alles käima. Vaatasin nüüd ka seda voolikut ja see suht mulle täis ka... aga vähem siiski, kui enne pumba vahetamist. Teistkordsel käivitamisel läheb veidi kiiremini käima, aga päris korralikult ikka mitte.
Eeldusel, et paagipump on korras, siis kust need õhumullid sinna ikkagi tulevad??
Vastasel juhul kõige lihtsam variant tagasivooluvoolikud aga võib olla mis iganes (ksp tihendid, pihustid, torustik paagi ja filtri vahel jne...)
andre731 kirjutas:
Eeldusel, et mullid on seal kogu auto töötamise vältel mitte ainult käivitades julgeksin pakkuda kütusefiltri korpust.
Vastasel juhul kõige lihtsam variant tagasivooluvoolikud aga võib olla mis iganes (ksp tihendid, pihustid, torustik paagi ja filtri vahel jne...)
Kas siis ei peaks kütusefilter diisliga koos olema väljast ka?
Never argue with an idiot, they will drag you down to their level and then beat you with experience.
BMW 525tds 11.98 automaat.
BMW 525tds 11.98 automaat.
Aga kui peale paagipumba vahetamist ikkagi mingi 15 liitri kütuse olemasolekul sõidu pealt välja sureb ja enam käima ei lähe, mida see näitab? :/
Ei tahaks uskuda, et kohe uus pump ka rikkis. Kui panna sisse mingi 30liitrit või üle selle, siis mullid voolikust kadunud.
Ei tahaks uskuda, et kohe uus pump ka rikkis. Kui panna sisse mingi 30liitrit või üle selle, siis mullid voolikust kadunud.
Never argue with an idiot, they will drag you down to their level and then beat you with experience.
BMW 525tds 11.98 automaat.
BMW 525tds 11.98 automaat.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
paagisisenepump kutu, ei suuda survepump enam lihtsalt imeda.murka390 kirjutas:Aga kui peale paagipumba vahetamist ikkagi mingi 15 liitri kütuse olemasolekul sõidu pealt välja sureb ja enam käima ei lähe, mida see näitab? :/
Ei tahaks uskuda, et kohe uus pump ka rikkis. Kui panna sisse mingi 30liitrit või üle selle, siis mullid voolikust kadunud.