Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
diislijoodik kirjutas:Tõenäoliselt kohaltvõtu sidur lagunes ära. S.tt case selles mõttes, et kast tuleb maha ja juppideks võtta ja sinna sidurisse pole korralikke varuosi saada.
ehk on odavam uus käigukast osta...?
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
diislijoodik kirjutas:Vea tekkepõhjus sel puhul ei olnud nii nagu sa kirjeldasid, vaid sõber "ajas mootori kurjaks" ja siis tõmbas käiguvalitsa D peale.
Seda trikki on vana oopläädi peal proovitud, kuid siis ei õnnestunud kastist lahti saada . Igatahes tark tegu see pole ja oma kallite autode peal pole soovitatav seda proovida.
Te olete ikka naljamehed (või pintsaklipslased ) , korra võiks ju alla kiigata , tagasilla taldriku pealt on inimesed ennegi hambaid maha lasknud . Vabandust kui see on mittearusaadav keel .
Kuna juba suht kohvipaksu pealt ennustamiseks läks, -siis mina teeks oma panuse sellele, et üks pooltelg on diffrist väljas. Lihtne ka ise auto alla vaatamisega kindlaks teha..
Btw, Ledoviin kui selline ei eksisteeri juriidiliselt enam juba paar aastat vist.
Hornet kirjutas:Kuna juba suht kohvipaksu pealt ennustamiseks läks, -siis mina teeks oma panuse sellele, et üks pooltelg on diffrist väljas. Lihtne ka ise auto alla vaatamisega kindlaks teha..
Btw, Ledoviin kui selline ei eksisteeri juriidiliselt enam juba paar aastat vist.
jah- oli ka umbes sellise asja üle elanud- seal kardaani- pooltelgedel on väikesed rõngad mis hoiavad paigal- need võivad lihtsalt välja tulla kui on tugev ja ülemõistuse jõud+ mootor kast liigub ette.... rõngas tagasi ja jälle D peale , muidugi see on heal juhul
viga käes, poolassi võll või varras kuidas iganes seda ka ei nimetata keskelt pooleks. Jäi mulje et seda on varem keevitatud, võlli keskel oli selline keevitus rant, ja sealt oli ka murdunud, vahelt paistis veel teine sisemine toru, sellest veel üks küsimus, kas seal peabki topelt toru olema, või on see pealmine toru sinna keevitatud, mida ma eriti ei usu. teisel assil keskel keevitus jälgi ei olnud, ainult sellel mis katki läks.
õhtul väsinud olekus pead panti ei pane, aga minu silma mälu järgi on selline rant neil pooltelgedel juba tehasest tulles küljes. Vaatan homme täpsemalt riiulist järele...või siis tõstukil rippuva 530d alt...
Valdek kirjutas:õhtul väsinud olekus pead panti ei pane, aga minu silma mälu järgi on selline rant neil pooltelgedel juba tehasest tulles küljes. Vaatan homme täpsemalt riiulist järele...või siis tõstukil rippuva 530d alt...
mingi rant on küll aga mitte keskel, sama asi kardaanil...
Minu mäletamist mööda oli ka pooltelgedel sarnane rant juba tehasest.
Sellised "sõbrad" tuleks välja vahetada. Isegi vedas, et lendas suhteliselt odav tükk, kastiga oleks võinud jupp aega remonti oodata + $$$$$. Kui ikka mõistust ei ole, et keerulisema tehnikaga ringi käia, siis jäägu kondiauruga töötavate masinate juurde.