E28 524td probleemid..
E28 524td probleemid..
Kas keegi oskab aidata..? Asi selles et auto ei taha minna tööle kylmalt.. ja kui tööle lähebki siis on põõrded 1500 peal.. ja kui s6itma hakkan.. siis kukkuvad põõrded 800 peale ja jäävdki sinna.. Teine mure on ka.. nimelt see tossab nagu katlamaja kortsen.. JA mootoris on mingi imelik klõbin mis kaob ära kui auto on töötand mingi 10 minti..
Viimati muutis R400, 15.12.2007 01:54 40, muudetud 1 kord kokku.
524TD e28 Hartmann
No kõrgsurvepumba küljes on jahutusvedeliku temperatuuri järgi töötav pööreteregulaator, mis külmalt tõmbab gaasihoovast pöörded kõrgemale. Kui nad 1500 peale alguses jäävad, siis järelikult see asjandus töötab veel.....mis on iseenesest harv juhus.
Tossamise ja halva käivitumise põhjuseid võib olla mitmeid.....no näituseks umbes olev õhufilter, kusevad pihustid, läbipõlenud eelsüüteküünlad, kulunud ja kinnijooksnud turbo, hõre mootor (nii vana pilli puhul väga tõenäoline) , keegi on pumbast kütuse etteande liiga heldeks keeranud, pumba pritsemoment valesti ajastatud, kulunud nukkvõll või valesti paigaldatud hammasrihm. Viimane selgitaks ka klõbinat külma mootoriga.
Keera töötaval mootoril õlikork maha või tõmba õlivarras välja ja vaata mis sealt paistab.....kui pahvib auru üles nagu vedurikorstnast, siis on sul mootor hõre. Koogi turbo küljest sisseminev õhuvoolik lahti ja proovi kas võll loksub (selleks oleks mõistlik mootor seisma jätta) .....natuke loksub nagunii aga kui võlli pöörates on tunda, et tiivikud käivad vastu korpust, siis on turbo õhtal omadega. Vaata turbo otsast sisse ka, kas tiivikulabad on terved või on tükke puudu. Kui turbo õhuvoolikud leemetavad õlist, siis on ilmselt mootor hõre. Tee õhufiltri kast lahti ja vaata kas seal on õli, kui filter on õlist läbiimbunud, siis on mootor ilmselt hõre.
Head katsetamist!
Tossamise ja halva käivitumise põhjuseid võib olla mitmeid.....no näituseks umbes olev õhufilter, kusevad pihustid, läbipõlenud eelsüüteküünlad, kulunud ja kinnijooksnud turbo, hõre mootor (nii vana pilli puhul väga tõenäoline) , keegi on pumbast kütuse etteande liiga heldeks keeranud, pumba pritsemoment valesti ajastatud, kulunud nukkvõll või valesti paigaldatud hammasrihm. Viimane selgitaks ka klõbinat külma mootoriga.
Keera töötaval mootoril õlikork maha või tõmba õlivarras välja ja vaata mis sealt paistab.....kui pahvib auru üles nagu vedurikorstnast, siis on sul mootor hõre. Koogi turbo küljest sisseminev õhuvoolik lahti ja proovi kas võll loksub (selleks oleks mõistlik mootor seisma jätta) .....natuke loksub nagunii aga kui võlli pöörates on tunda, et tiivikud käivad vastu korpust, siis on turbo õhtal omadega. Vaata turbo otsast sisse ka, kas tiivikulabad on terved või on tükke puudu. Kui turbo õhuvoolikud leemetavad õlist, siis on ilmselt mootor hõre. Tee õhufiltri kast lahti ja vaata kas seal on õli, kui filter on õlist läbiimbunud, siis on mootor ilmselt hõre.
Head katsetamist!
Noneh......mis sa neist klappidest enam vahetad kui õlikorgist tuulab ja karteris surve sees onvahetus... aga sisselaske klapp maksab 500 midagi raha ja väljalske klpapp maksis 480 raha tükk..

Ja üldiselt teine mootor maksab tugevalt vähem kui uute klappide komplekt sellele pillile

Re: E28 524td probleemid..
Jätkan siis teemat.Auto 34 el.pumbaga.Vahetasin ploki koos nukaga,nukk väidetavalt td oma..peale vahetust uimane,gaasi andes eriti midagi ei toimu.käima läheb rahuldavalt,rakist ei olnud.sai silmajärgi õpetuse järgi pandud nukk.vänt ja pump lukus ainuke mida näppida sai oli nukaratas mis kuigipalju regullitav.kas pumbaajastus nii paigast nüüd?
E30 320i coupe manu 400NM