E34 535 90a EML probleem!!
E34 535 90a EML probleem!!
Auto seisis pikka aega, nüüd põleb armartuuris EML tuli. Autol jõudu ei ole, see tuli ei kustu ära ka. Oskab keegi öelda mis tulega tegemist ja kuidas seda probleemi lahendada. Sai niisuguses reziimis pikk maantee ots sõidetud, kas see võis midagi kahjustada või midagi sellist. Igatahes peale sõitu uuesti käivitades jäi õlituli põlema ning kapoti alla vaadates oli näha et mootor oli käigukastipoolsest otsast õline, õlitase oli õnneks normis. Ühesõnaga on kellelgi mingisuguseid ideid või teadmisi, millega tegu ja kas need kaks asja on omavahel seotud - EML tuli põleb, jõudu ei ole, mootorist lekib kuskilt õli???
Lancer EVOLUTION 9
Ega muud, kui jooksuga diagnostikasse.
EML-il on oma juhtmoodul (aka "aju"), mis suhtleb tidhedalt Motronicuga.
Kõige tõenäolisemad veaallikad on siiski need, mis elektromehhaanilised. Antud juhul siis gaasipedaali andur ja seguklapi mootor, või ka klapp ise.
truumu stend peaks ka suutma seda EML-i aju diagnoosida.
EML-il on oma juhtmoodul (aka "aju"), mis suhtleb tidhedalt Motronicuga.
Kõige tõenäolisemad veaallikad on siiski need, mis elektromehhaanilised. Antud juhul siis gaasipedaali andur ja seguklapi mootor, või ka klapp ise.
truumu stend peaks ka suutma seda EML-i aju diagnoosida.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Klubiliige
- Postitusi: 534
- Liitunud: 06.05.2003 19:11 52
- Peamine sõiduk: F01 740XD ,E90 320i
- Asukoht: harjumaa
- Kontakt:
Niisiis järgmine mees kes vaevleb selle probleemiga.Tõesti see on elektrooniline gaasi klapp (või mis iganes).Olid samad probleemid et jõudu polnud veojõukontroll ja kiiruse hoidja ei toimind.minul oli asi selles et selle mehhanismi sees on ime peened nõelad mis sõidavad mööda teatud radu need lihtsalt kulunud.UM oli asja hinnaks kuskil 19 kilo kui mäletan,aga kui viitsid käi sauelt läbi ja kui Igoril on seda jubinat saad 900 kätte.Usu mina sain kaa ja vähemalt nüüd mured möödas.Tegelt teine võimalus veel: selle vidina peal on üks 6kant kruvi sisse keeratud kust saab pöördeid kruttida,proovi peale või maha keerata pöördeid äkki aitab.Loodan et saad asja jälle toimima.Jõudu
Mul juhtus täna sama lugu, et EML hommikul hakkas põlema ja jõudu ei olnud, peale paari kilomeetrit liiklemist jäin seisma ja suretasin korraks mootori välja, siis taas sisse ja kõik oli ok, tuli kustus ja jõud tagasi.
Öösel oli äkki liiga niiske ilm ja miskit läks lolliks??? peale liikumist äkki kuivas ära ja jälle korras
Öösel oli äkki liiga niiske ilm ja miskit läks lolliks??? peale liikumist äkki kuivas ära ja jälle korras

E32 750i 220kW 

ei hakka uut teemat tegema,
EML tuli põleb, nädal tagasi mõned korrad vilkus, nüüd põleb täiega ja isegi siis kui auto seisab (öösel)!
jõudu ei ole, sõida 535 ´ga nagu 520 ´ga
kas see on normaalne, et ta isegi siis põleb, kui süüde pole sees (öösel seistes) ?
EML tuli põleb, nädal tagasi mõned korrad vilkus, nüüd põleb täiega ja isegi siis kui auto seisab (öösel)!
jõudu ei ole, sõida 535 ´ga nagu 520 ´ga

kas see on normaalne, et ta isegi siis põleb, kui süüde pole sees (öösel seistes) ?
Viimati muutis XIX, 28.12.2007 21:04 49, muudetud 1 kord kokku.
...::: :::...
ehk on kellelgi mingit fotot sellest, kus ta täpsemalt asub ja milline välja näeb?MarkoA kirjutas:minul oli asi selles et selle mehhanismi sees on ime peened nõelad mis sõidavad mööda teatud radu need lihtsalt kulunud.UM oli asja hinnaks kuskil 19 kilo kui mäletan,aga kui viitsid käi sauelt läbi ja kui Igoril on seda jubinat saad 900 kätte.Usu mina sain kaa ja vähemalt nüüd mured möödas.Tegelt teine võimalus veel: selle vidina peal on üks 6kant kruvi sisse keeratud kust saab pöördeid kruttida,proovi peale või maha keerata pöördeid äkki aitab.
kus need jubinad asuvad ja millised välja näevad?priitv8 kirjutas:Antud juhul siis gaasipedaali andur ja seguklapi mootor, või ka klapp ise.
...::: :::...
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
priit ära ole nii pessimist m51 mootoril on kah ilma trossita gaasipedaal, kas nad ka omavahel sobivad selle jätan küsijale uurimiseks realoem.com leheküljelt.
terv
erich
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
hakkas mingki see asi vähe rohkem huvitama, kahjuks on diisli gaasipedaali potentsiomeeter ainult m41 ja m51 mootorile mõeldud.
Sinu oma võib leida ka m30 mootoriga 530 ja 730 pealt, hinnaks märgitud uuena 775 euri
edasisel jupiotsingul abiks http://bmwfans.info/
Vea tuvastamisel aitab diagnostika
terv
erich
Sinu oma võib leida ka m30 mootoriga 530 ja 730 pealt, hinnaks märgitud uuena 775 euri

edasisel jupiotsingul abiks http://bmwfans.info/
Vea tuvastamisel aitab diagnostika
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
jõhvis on diagnostika järjekord 2-3 kuud
pena ootama sellega veel.
aga äkki kellelgi kogemsi, kui 535 sõidad nagu 520 (loe lahja ja jõudu ei ole, tõmmet ei ole) mis võib olla kõige tõenäolisem, et läbi on nendest kolmes gaasipedaali andur , seguklapi mootor, seguklapp? (põleb endiselt EML tuli)

aga äkki kellelgi kogemsi, kui 535 sõidad nagu 520 (loe lahja ja jõudu ei ole, tõmmet ei ole) mis võib olla kõige tõenäolisem, et läbi on nendest kolmes gaasipedaali andur , seguklapi mootor, seguklapp? (põleb endiselt EML tuli)
...::: :::...
Ei hakka samuti uut teemat tegema.Olen värske E39 523 98a.omanik,olin vist paar päeva autoga sõita saanud,kui peale käivitamist ei kustunud ära EML ja ASC tuled,jõud oli samuti kadunud.Otsisin just sobivat kohta kus auto seisma jätta ja proovida süüdet sisse-välja,kui tuled iseenesest kustusid ja kõi korda sai.Nüüd sellest juba nädal,rohkem ei ole kordunud.Kuna auto saksast toodud ja juba mõnda aega müügiplatsil seisnud,on äkki mõni pistik oksüdeerunud või midagi...Oskab keegi soovitada milliseid pistikuid kontrollida kui peaks korduma(elu on näidanud,et sellised vead tulevad alati varem või hiljem tagasi
)?

-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
tule tallinnast läbi, saad jaole paari päeva jooksulXIX kirjutas:jõhvis on diagnostika järjekord 2-3 kuudpena ootama sellega veel.
aga äkki kellelgi kogemsi, kui 535 sõidad nagu 520 (loe lahja ja jõudu ei ole, tõmmet ei ole) mis võib olla kõige tõenäolisem, et läbi on nendest kolmes gaasipedaali andur , seguklapi mootor, seguklapp? (põleb endiselt EML tuli)
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520