E39 97.a. pidur külmaga äkiline
E39 97.a. pidur külmaga äkiline
Tere, otsisin aga ei lednud sellist infot, seega uus teema.
Hommikul -6 kraadi. Niigu varbaotsaga piduripedaali puudutada, pidurid kohe väga järsud. Pidurdamisega kaasnes ka mingi kägin piduripedaali kandis.
Kui suruda pedaali kõvemini siis vajub läbi normaalsesse asendisse ja peale seda toimis korralikult.
Samas kui natukene sõita ja piduriga väga ei tegele siis järgmisel pidurdamisel on jälle järsem kui harilikult, kägin kadus.
On ehk kellelgi ette tulnud? Ise ei oska midagi rohkemat teha kui plaanin piduriõli vahetust. Kettad ja klotsid head.
Hommikul -6 kraadi. Niigu varbaotsaga piduripedaali puudutada, pidurid kohe väga järsud. Pidurdamisega kaasnes ka mingi kägin piduripedaali kandis.
Kui suruda pedaali kõvemini siis vajub läbi normaalsesse asendisse ja peale seda toimis korralikult.
Samas kui natukene sõita ja piduriga väga ei tegele siis järgmisel pidurdamisel on jälle järsem kui harilikult, kägin kadus.
On ehk kellelgi ette tulnud? Ise ei oska midagi rohkemat teha kui plaanin piduriõli vahetust. Kettad ja klotsid head.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
sama teema
täpselt sama teema oli aga seda veits soema ilmaga, täna tööle sõites ei saanud pidurit üldse alla vajutada. Kas on võimalik et piduriõli vms ära külmub ?
Kindlasti on võimalik. Ma enda probleemi juures näiteks seda paks loogilisemaks. Vana piduriõli, süsteemis kondents ja see juba oskab külmuda.
Siinkohal vahetus kohe kindlalt abiks.
Siinkohal vahetus kohe kindlalt abiks.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
..ma võin küll segast panna, kuid minu arvamus sellest äkilisusest seisneb selles, et külmaga ahmitakse mootorisse rohkem õhku ning seega ka vaakumi osa pisut "rikkam"..ja kuna pidurivõim töötab tänu vaakumile, siis voila...
parandage ja peksge mind, kui eksin!
ps: mul endal ka kylmaga esimene kilomeeter pidurid sigajärsud...
parandage ja peksge mind, kui eksin!

ps: mul endal ka kylmaga esimene kilomeeter pidurid sigajärsud...

And btw, drag racing a BMW is like going fishing with a hooker, it's fun but it's not what you got her for...
NotAnotherDigg
NotAnotherDigg
teoorias jah võib sul isegi õigus olla. Samas eelmise autoga e34 ja tegelikult paljude eelnevate autodega pigem kogemus see, et külmaga pidurid raskemapoolsed.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
no mul esineb 2 asja korraga
Paar korda on juhtunud et pidur jube tundlik. Peale pole vaja astudagi kui äkki pedaal peaaegu põhjas...jube pehme, kui üritad täiesti põhja vajutada siis läheb raskeks ja surub üles tagasi.
Aga jah tänase -6-ga oli nii et pidur ei teinud kippu ega kõppu...vajuta mis Sa vajutad aga cm ka alla ei liigu

Paar korda on juhtunud et pidur jube tundlik. Peale pole vaja astudagi kui äkki pedaal peaaegu põhjas...jube pehme, kui üritad täiesti põhja vajutada siis läheb raskeks ja surub üles tagasi.
Aga jah tänase -6-ga oli nii et pidur ei teinud kippu ega kõppu...vajuta mis Sa vajutad aga cm ka alla ei liigu

-
- Huviline
- Postitusi: 152
- Liitunud: 23.11.2006 12:22 43
- Peamine sõiduk: X5 E70 4.0D
- Asukoht: Rakveres või soomes lapimaal
sama lugu
huvitav mul oli hommikul sama pull, kui esimest korda vajutasin siis ei tahtnud pedaal üldse vajuda nagu vaakum võimendi ei töötaks. Kuid kui hiljem uuesti vajutasin siis olid jälle pidurid väga äkkilised.... Enne sellist pulli ei ole tähendanud.
Autoks 530d automaat
Autoks 530d automaat
-
- Huviline
- Postitusi: 152
- Liitunud: 23.11.2006 12:22 43
- Peamine sõiduk: X5 E70 4.0D
- Asukoht: Rakveres või soomes lapimaal
ok selle 528 puhul võiks jah veel seda külma mootori õhu ahmimist arvata aga miks minu 530d-l sama mure, sest sellel on ju vaakumpump.....TheJX kirjutas:..ma võin küll segast panna, kuid minu arvamus sellest äkilisusest seisneb selles, et külmaga ahmitakse mootorisse rohkem õhku ning seega ka vaakumi osa pisut "rikkam"..ja kuna pidurivõim töötab tänu vaakumile, siis voila...
parandage ja peksge mind, kui eksin!![]()
ps: mul endal ka kylmaga esimene kilomeeter pidurid sigajärsud...

või siis see piduriõli paksuks muutumine ok muidu saaks veel aru aga miks siis pidurid väga hästi võtavad ja siis jälle mitte, ega piduri õli ei saa korraga vedelaks minna ja siis jälle paksuks tagasi
Kui õli vajab vahetamist, siis pigem ikka pidurid nõrgapoolsed, kuna külmunud õli ei ole võimalik mööda peent toru suruda töösilindri rakendumiseni. See, et külmaga pidur äkilisem, norm nähe, kuna õli viskoossem ja töötab paremini, kui soojaga. Pakun, et igati normaalne nähe ja õli vahetuseks põhjust pole.
Probleemiks ju see, kui pidurid nõrgad aga mitte head või ülihead?! Või mis???
Probleemiks ju see, kui pidurid nõrgad aga mitte head või ülihead?! Või mis???
Mina tähendasin ka seda et sain läbi vajutada. Just nagu oleks õhk sees aga äkilised, õhuga ei ole nagu me teame. St. pedaal pehme aga pidurid rakendusid kohe. Samas sai veel edasi vajutada. Segane lugu.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Minul täna hommikul esimese vajutuse peale lendas naine turvavöösse 
Lahkame... ehk leiame kevadeks vastuse

Lahkame... ehk leiame kevadeks vastuse

... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Seal teemas pigem juttu sellest et pidur kange. Aga oh imet, liiga äkkiline hoopis 

... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
-
- Huviline
- Postitusi: 152
- Liitunud: 23.11.2006 12:22 43
- Peamine sõiduk: X5 E70 4.0D
- Asukoht: Rakveres või soomes lapimaal
huvitav, mul oli ka täna hommikul ikka sama jama, nimelt pidur megaraske. Ja 5-6 kilomeetri pärast olid esimesed pidurid täiega peal ja kuumad. Läksin siis ja vahetasin piduri õli ära ja eriti paremaks ei muutunud, vaatasin siis veel vaakum toru üle mis pumba juures suht loksus ning mille ära vahetasin. Kui auto õue ajasin siis oli juba asi normaalne ja sai täna tallinaski ära käidud ja pidurid ok
Kuid sellel kergetel ja rasketel piduritel ma usun et on üks ja sama põhjus, sest eile hommikul -6-ga oli esimene kord pidurdades mul pidurid mega rasked, kuid peale seda ära pedaali puudu sest muidu lendad esiklaasi. Aga õhtul töölt koju tulles kui väljas oli -9 siis olid pidurid mega rasked nagu võimenditta.....
Kuid sellel kergetel ja rasketel piduritel ma usun et on üks ja sama põhjus, sest eile hommikul -6-ga oli esimene kord pidurdades mul pidurid mega rasked, kuid peale seda ära pedaali puudu sest muidu lendad esiklaasi. Aga õhtul töölt koju tulles kui väljas oli -9 siis olid pidurid mega rasked nagu võimenditta.....
krt jah, külmunud mis külmunud tänadiislijoodik kirjutas:Pidurivõimendis vesi ja klapiplokis külmub mingi detail kinni. Auto sooja, jääl lasta üles sulada ja tegutseda nagu Patriku viidatud lingis.

autol oli suvel see samune äravool umbes ja tõmbas isegi vett sisselaskesse, sai UM viidud kus NÖ. puhastati MIDAGI ja vahetati õli ka ära, ning võeti raha AGA vesi jäi ikkagi sisse

eks ma siis teen ISE korda, mis seal ikka.
Pidur külmaga äkiline
Mul 530 D,2000a.
Täpselt sama jamaga oli mul põhjus hoopis selles et võimendi all olev vee äravoolu ava oli kinni ja võimendi ujus kegelt vee sees.Mingil põhjusel imes vaakumvõimendi endale seda vett sisse ja esimeste külmadega külmes kinni.Päeval soojaga sulas üles ja asi tundus jälle korras olevat.Võta salongi õhufilter(vasakpoolne)maha ja kontrolli kas võimendi alla pole vihmavesi pidama jäänud.Kui vesi võimendis siis aitab ainult võimendi lahtivõtmine.
Täpselt sama jamaga oli mul põhjus hoopis selles et võimendi all olev vee äravoolu ava oli kinni ja võimendi ujus kegelt vee sees.Mingil põhjusel imes vaakumvõimendi endale seda vett sisse ja esimeste külmadega külmes kinni.Päeval soojaga sulas üles ja asi tundus jälle korras olevat.Võta salongi õhufilter(vasakpoolne)maha ja kontrolli kas võimendi alla pole vihmavesi pidama jäänud.Kui vesi võimendis siis aitab ainult võimendi lahtivõtmine.
bmw
Tnx, hea hint.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
vahetati ära
mul oli sama jama ja vaakumpump vahetati ära, sest läbiroostetanud, aga kuda äravoolu puhastada, et tulevikus seda probleemi poleks ?
Re: vahetati ära
pidurivõimendi all on suur auk, vaata, et seal sodi ei oleksRennokas kirjutas:mul oli sama jama ja vaakumpump vahetati ära, sest läbiroostetanud, aga kuda äravoolu puhastada, et tulevikus seda probleemi poleks ?