E34 külma ilmaga puudub roolivõimendi
E34 külma ilmaga puudub roolivõimendi
Mure siis selline, et ku välistemperatuur on alla miinus 10 kraadi ja auto on öö otsa seisnud siis hommikul sõitma hakates on rool täiesti kange - nagu puuduks roolivõimendi. Roolivõim tuleb tagasi peale linna jõudmist (enne seda sõidan ca 20 km maanteel) ja veidikene ummikutes istumist ( ilmselt soojeneb mingisugune sõlm teatud maani ja süsteem hakkab toimima). Õli vahetus ei aidanud. Ise mõtlesin, et ehk on viga mingisuguses ülerõhu klapis mis laseb läbi, kui õli on külm ja veel paks. Õli soojenedes muutub ta vedelamaks ja klapp hakkab pidama?!? Foorumist otsing ka nagu eriti ei aidanud. Autoks in e34 520 94/10 ja roolisüsteem on tavaline st. ainult roolivõim. Kas nendel autodel on ka kusagil roolivõimendi õli filter?
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu
No õli viga see olla ei saa kuna õli on vahetatud ja kogu süsteem on värske õliga läbi pestud. Lisaks sai see õli potsik eraldi läbi pestud ja bensiiniga puhastatud. Minu arust rooli keeramisega ei muutu mitte mingisugune hääl ja oma kahtlused paneksin samuti võimendi pumbale. Kas keegi on nende pumpade hingeeluga vähe lähemalt tutvunud? Seal pumba sees peab olema ülerõhu klapp - kuidas sellele ligi pääseda? Tavaliselt on säärased vidinad kusagil pumba korpuse sees mingi korgi all - kas ka BMW`l? kristjan128 - kas sinul on täpselt sama viga või sarnane? Oskad veakirjeldust ehk veidi täiendada? et mis temperatuuridel jne.
- zeck
- Huviline
- Postitusi: 995
- Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
- Peamine sõiduk: BMW F21 116i
- Asukoht: fin
Andrez kirjutas:Hommikune update - -5 kraadi juures töötas võimendi täiesti probleemivabalt
Mul on täpselt sama jama mis sul

Tahaks ka lahendust teada.
BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu
Oh jah varsti on t2pselt nagu sinu allkirjas "mul uus bmw ainult kere on vahetamata ..." ei tahaks enam lihtsalt jubinaid vahetada vaid asja tuumani j6uda - miks ja misp2rast. Kui see selge siis v6ib uue pumba v6i misiganes peale torgata. Pealegi ma vaatan, et s22rase veaga on veel 2 kodaniku n2ole andnud - keegi peab ju t2pselt teadma mille iva on, pole ju v2ga harva esinev viga.
No jah sees on siis statoili dextron 3 kui see midagi ütleb. Potsiku põhjas olev filter on puhastatud. Roolisüsteem ise on vaikne, st. ei inise ega unda kui rooli käänata.diislijoodik kirjutas:Õlid on veidi ikka erinevad, ma ei tea sellist õlimarki nagu Statoili ATFAndrez kirjutas:Momendil on Statoili ATF sees. See siis vaja veel vedelamaks vahetada? Kas LT 71141 ei ole mitte samuti ATF?diislijoodik kirjutas:Vaheta vedelem õli, näiteks atm kastidesse käiv nn eluaegne sünt Esso LT 71141 või muud sarnast (üle 95.a masinate atm õli).. LT on ATF (automatic transmission fluid) küll.
Pumba põhjas olev filter oleks ka kasulik puhtaks küürida.
http://www.statoillubricants.com/mar/lu ... DX_III.pdf
See on siis momendil kasutusel oleva vedeliku datasheet. Vett vaevalt mul seal ringi hulbib.
See on siis momendil kasutusel oleva vedeliku datasheet. Vett vaevalt mul seal ringi hulbib.
E34 525tdsa
Mul sama mure ja samad sümtomid täpselt.
Kui ta sul nagunii juba lõtkuga, siis pane uus roolikarp.
Viimati muutis Kalev, 02.09.2011 00:45 43, muudetud 2 korda kokku.
F11
on kellelgi sama probleem ka originaal õliga http://bmwfans.info/accessories/mg-83/ill-83_0385/ ,kui ise kunagi võimendi õli vahetasin tõsteti ka alguses mingi suvaline purk lauale,aga kui said teada mis margile vaja on soovitati ainult originaal õli panna
Need õlid lähevad käiku siis kui autol on nivoo amordid peal. Seal siis hoopis teine õli kasutusel. LAD oli vist see nivoo süsteem?ercci kirjutas:on kellelgi sama probleem ka originaal õliga http://bmwfans.info/accessories/mg-83/ill-83_0385/ ,kui ise kunagi võimendi õli vahetasin tõsteti ka alguses mingi suvaline purk lauale,aga kui said teada mis margile vaja on soovitati ainult originaal õli panna