E39 ABS andur
E39 ABS andur
Tere kas keegi saaks näidata mingi skeemi abil kus asub absi aju pistik mille ma lahti pean ühendama et mitte aju läbi kärsatada..või on juba hilja kui ma sõitsin põleva absi ja veojõukontrolli tulega ca 40km ja siis veel see küsimus et kas igal rattal on samasugune andur või on nad erinevad.
-
- Huviline
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 10.03.2007 12:30 31
-
- Huviline
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 10.03.2007 12:30 31
Sai kohe helistatud UM -sse töötavale elektrikule. Tema väidab et ei tohiks küll sellist asja juhtuda,et aju kärssama peaks. Andur ise kas on läbi või siis lühises midagi. Tema pole näind ka veel juhust et mõne anduri pärast aju kärssama läheks. Aga seda kindlasti ka et ära tuleb see vahetada kiiremas korras! Nii enese turvalisuse pärast, kui ka auto.
Lappa siinsamas veidi teemasid. Sellest on päris palju juttu olnud näiteks Patriku sulest, mis juhtub kui aju lahti ei ühenda ja tuksis anduriga edasi sõita.Rakvererax22 kirjutas:Sai kohe helistatud UM -sse töötavale elektrikule. Tema väidab et ei tohiks küll sellist asja juhtuda,et aju kärssama peaks. Andur ise kas on läbi või siis lühises midagi. Tema pole näind ka veel juhust et mõne anduri pärast aju kärssama läheks.
Indrek
Ega ta pealt ei kärssagi. Seest sulavad kuldjuhtmed lahti.
Kui see UM-i elektrik ei tea, et E39 algusaastate juhtmoodulid on vigase anduriga sõitmise pärast tuksi läinud (rahva keeli: maha põlevad), siis on tal veel arenemisruumi, ütleme nii.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=19835
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=189926
Kui see UM-i elektrik ei tea, et E39 algusaastate juhtmoodulid on vigase anduriga sõitmise pärast tuksi läinud (rahva keeli: maha põlevad), siis on tal veel arenemisruumi, ütleme nii.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=19835
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=189926
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kui see pistik oli kapoti lahti tehes eest vaadatuna vasakul pool amordi kannu juures siis õige jah. Ära nüüd ainult unusta kiirustades, et spidomeeter ka enam ei töötaIvoMei kirjutas:nii võtsin mingi pistiku lahti alumiinuumist plokk oli kuhu jooksevad igsasugused torud sisse see suur pistik mis tõmmates tuli ülesse poole ja samalajal väljapoole
jaa oli vasakul pool amordi kannu juures..spido kusjuures siis kui need tuled põlema läksid hakkas ka segast panema näitaas mida ise tahtis ja samamoodi hetkeline kütusekulu seier jukerdas...mida ma veel tähendasin oli see et makk hakkas ka vahepeal nati vaiksemalt mängima ja siis nati kõvemini aga mitte palju..makk on koos kompuutriga..äkki sellest
No kui abs-i andur on tuksis, siis ei tule ju ka normaalset kiirusesignaali. Kiiruse signaal tuleb ju abs-i anduritelt. Sellest siis ka jama kelladega, maki häälega, kojameestega, püsikiirushoidjaga ... jne jne.IvoMei kirjutas:jaa oli vasakul pool amordi kannu juures..spido kusjuures siis kui need tuled põlema läksid hakkas ka segast panema näitaas mida ise tahtis ja samamoodi hetkeline kütusekulu seier jukerdas...mida ma veel tähendasin oli see et makk hakkas ka vahepeal nati vaiksemalt mängima ja siis nati kõvemini aga mitte palju..makk on koos kompuutriga..äkki sellest
Indrek
nii suutimad tänud Patrikule kes leidis aega diagnost teha..tuligi välja et tagumine vasaku ratta andur on probleemne ja lisaks sellele on väntvõlli andur töö lõpetanud..ostsin UMist uue anduri ning tekkis küsimus et kas seda tohib ka ise vahetada või on vaja seal mingeid spets aparaate..et kas väntvõll peab vahetuse hetkel teatud asendis olema jne. Palun rääkige kellel kogemusi on ja kas seda üldse tohib kodus vahetada
selle anduri vahetad ära lihtsalt, ei pea kuskil asendis olema spetsiaalselt. kui oskad seda korralikult teha siis miks mitteIvoMei kirjutas:nii suutimad tänud Patrikule kes leidis aega diagnost teha..tuligi välja et tagumine vasaku ratta andur on probleemne ja lisaks sellele on väntvõlli andur töö lõpetanud..ostsin UMist uue anduri ning tekkis küsimus et kas seda tohib ka ise vahetada või on vaja seal mingeid spets aparaate..et kas väntvõll peab vahetuse hetkel teatud asendis olema jne. Palun rääkige kellel kogemusi on ja kas seda üldse tohib kodus vahetada
Samas pole kuulda lihtsalt pekki läinud ABS-i plokkidest. Ikka alati seoses tuksis (lühises) anduriga. Ja andur läheb tuksi tänu alumiiniumveermikule, mille korrosioon lõhub ABS anduri plastikkorpuse, vesi pääseb sisse ja edasine on juba nii, nagu kirjutatud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tead see ei pruugi sugugi lihtne olla. Mul see praegu pooleli. Kõigepealt keerasin mõlematel poltidel need kuuskandid ümmarguseks ja proovi siis need kätte saada. Lisaks sellele murdus absi andur väljavõtmisel pooleks ja oli ikka tükk tegu, et seda sealt kätte saada. Toredasti sisustatud 3 tundi seljataga ja praeguse seisuga vaid vana eemaldatud ja uut ei hakanud sisse panema täna. Midagi ei ole see nii lihtne aga õnneks olid korralikud tööriistad olemas.mel10 kirjutas:Anduri vahetus lihtne. Vaja vaid kuuskant võtit ja 2 polti lahti, pistik lahti ühendada ja uus asemele. Um ei anna aga väidetavalt 2.a. garantiid!
E 39 535 1997.a.
To Kollerimees: Jutt käib Väntvõllianduri vahetamisest.. ABS anduri vahetamist ei soovitatud mul ka kodus igaljuhul teha kuna töö peab olema täpne ja ettevaatlik..ma just pidasin silmas väntvõllianduri vahetamist..homme vist hakkan seda tegema.aga ma ei tea kus see asub täpselt äkki keegi aitab infoga?
???
Mul nüüd ka sama jama, et mõlemad tuled põlevad. Eemaldasin ka selle juhtme aju küljest, spidokas ja ekonomaiser ei tööta, aga bensiini seier liigub koguaeg ülesse ja alla. Kas see bensiini seieri liikumine ei või midagi ära rikkuda, sest kompuutris selle järele jäänud sõidu ulatuse kilomeetrid siblivad sõites ka edasi tagasi 30 - 500 km vahel ??
Käisin ABS-i relee ja esimesed andurid ka ise üle, tundus kõik parimas korras olevat(andurid olid 5+ olukorras ja tulid ilusti välja)aga tagumisi ei viitsinud vaadata, üritan ikka järgmine nädal diagnostis ära käia!
Käisin ABS-i relee ja esimesed andurid ka ise üle, tundus kõik parimas korras olevat(andurid olid 5+ olukorras ja tulid ilusti välja)aga tagumisi ei viitsinud vaadata, üritan ikka järgmine nädal diagnostis ära käia!
E39 520. 98.a Ise olen rahul!
mure
Kui selle pistiku sealt ABS-i aju küljest lahti ühendan, kas see mõjub roolivõimule ka?? Mul läks rool kuidagi raskeks peale selle lahti ühendamist, tõmbas üsna põdema, kuna roolivõim pidi ka ju üsna nõrk koht E39l olema.
E39 520. 98.a Ise olen rahul!
Re: mure
Kui on servotronic siis jah ... kiiruse signaal ju puudub.Kalev_K kirjutas:Kui selle pistiku sealt ABS-i aju küljest lahti ühendan, kas see mõjub roolivõimule ka?? Mul läks rool kuidagi raskeks peale selle lahti ühendamist, tõmbas üsna põdema, kuna roolivõim pidi ka ju üsna nõrk koht E39l olema.
Indrek
küsimus veel selline et kas see katkine andur võib mõjutada kuidagi automaatkasti tööd ka..et viimasel ajal on käigud kuidagi kahtlaselt sisse minema hakanud..varem läks 80ga sõites 2000 pöörde pealt 5 käik sisse aga nüüd läheb alles 90 pealt ja pöörded lähevad 2500 kanti ja isegi nati üle ning kui korra gaas maha lasta siis paneb ilusti 5nda käigu sisse..et kas see võib olla ka seotud katkise ABSi anduriga või on siin muud põhjused..külmemad ilmad kui suvel või muud sellist
Sada korda lahatud teema, kasuta natukenegi otsingut ja loe.IvoMei kirjutas:küsimus veel selline et kas see katkine andur võib mõjutada kuidagi automaatkasti tööd ka..et viimasel ajal on käigud kuidagi kahtlaselt sisse minema hakanud..varem läks 80ga sõites 2000 pöörde pealt 5 käik sisse aga nüüd läheb alles 90 pealt ja pöörded lähevad 2500 kanti ja isegi nati üle ning kui korra gaas maha lasta siis paneb ilusti 5nda käigu sisse..et kas see võib olla ka seotud katkise ABSi anduriga või on siin muud põhjused..külmemad ilmad kui suvel või muud sellist
Auto saab ABS-i anduritelt kiiruse signaali. Kui andur jamab, sisi jamab kõik, mis kiirusest oleneb - automaatkast, püsikiirushoidja, servotronic roolivõim, raadio hääl, kojamehed ... jne jne.
Kaua sa jahud - tee oma auto korda juba ükskord.
Indrek
Käisin ka siis diagnostikas ära (Truumu juures, järjrkorda polnudki sain helistamispäeva lõunal kohe tehtud ) oligi tagumine vasak ABS-i andur, mis pidi ka kiiruse signaali andma. Viskas veel mingi absi pumba vea ka aga seda vaatab siis kui andur vahetatud, sest sinna sõites polnud ju absi aju küljes olev pistik sees ja see võis mõjutada. Nii et kui peale anduri vahetust ikka jamab siis arvatavasti läheb absi pump ka vahetusse . Ja see et roolivõim jamab pole ka minuarust sellest absi jamast sest mul peaks tavaline roolisüsteem olema? aga eks näis kui andur vahetatud saab, panin praelt tiba õli ainult peale sest see oli miinimumis .
Äki keegi oskab soovitada kust kõige odavamalt selle anduri saaks praelt kõige odavam pakkumine AAB Järve Varuosad OÜ st - 1215EEKi
Äki keegi oskab soovitada kust kõige odavamalt selle anduri saaks praelt kõige odavam pakkumine AAB Järve Varuosad OÜ st - 1215EEKi
E39 520. 98.a Ise olen rahul!