E34 525i 1989 mootorist õhu välja saamine
E34 525i 1989 mootorist õhu välja saamine
Selline jama on, et mootorist ei tule õhk välja. Kui mootorist on õhk väljas siis ei taha sinna torudesse tosooli võtta kus teeb sooja salongi. Kuidas peab seal käituma või on midagi mootoril viga...
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Eks probleem rohkem õhutamises kui mootoris.
Otsingut kasutades tuleb päris palju huvitavat välja näiteks see link mitmete teiste kõrval: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Muidugi võib ka viga olla selles, et soojendusmootori klapid kinni jäänud. Aga sellestki foorumis kribatud, head tuhlamist otsi nupuga....
Otsingut kasutades tuleb päris palju huvitavat välja näiteks see link mitmete teiste kõrval: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Muidugi võib ka viga olla selles, et soojendusmootori klapid kinni jäänud. Aga sellestki foorumis kribatud, head tuhlamist otsi nupuga....

Proovi nii, vala vedelik maksimumi, käivita mootor, pöörded umbes 4500-5000 mõneks sekundiks. Lase gaas lahti ja vala vedelik jälle maksimumi ja jälle 4500-5000. Tee seda nii kaua ja nii mitu korda järjest kuni enam juurde valama ei pea. Mul piisanud alati ühest kuni kahest korrast.
Ja kindlasti keera ka salongi soojendus kuuma peale. Jälgi ka seda, et keema ei aja vahepeal
Ning kui M20 mootor peal, siis igaks juhuks veendu enne pöördesse ajamist, et nukkvõll kulund ei oleks liigselt, kuna lööb nookurid pooleks
Mina niiviisi alati saanud välja, tee proovi ja anna meile siis teada ka
Ja kindlasti keera ka salongi soojendus kuuma peale. Jälgi ka seda, et keema ei aja vahepeal

Ning kui M20 mootor peal, siis igaks juhuks veendu enne pöördesse ajamist, et nukkvõll kulund ei oleks liigselt, kuna lööb nookurid pooleks
Mina niiviisi alati saanud välja, tee proovi ja anna meile siis teada ka

Enda e34-l ei saanud muud moodi õhku välja, kui valasin voolikust otse mootori ploki täis, siis salongi radika voolikust salongi radika täis. Siis termostaadi pealt õhutus polt lahti ja pööret mõneks ajaks. Peale seda hakkas uuesti ringlema. Kogu tegevuse peale kulus lig 2,5 tundi, nii et kannatust.
ajab üle ääre korralikult ikka.... paisupaak jookseb tühjaks! Ise kahtlustan et plokikaanes võib äkki mõra sees olla et niiviisi alt ülesse pressib... õhutanud olen korduvalt, ei aita... on see reaalne et mõra või võib asi millegis muus olla? muidu üks veider asi on veel see et kui hommikul ca 10 min käia lasen, siis sees sooja puhuma ei hakka aga mootori temp on normis, nii kui gaasi puudutan hakkab seest sooja tulema, ei tea kas siin seos aga.... veepump käis juba maas, see oli ok ! termostaat ei tohiks sellist asja teha minu meelest! aa seda ka et tegu siis 525 TD-ga.
Kus see õhutusventiil täpsemalt asub? ma ei suutnud leida seda... Ja diislijoodik, keegi ei ole tosoolist jahunudki, jutt käib siiski jahutusvedelikust, nii et ära väga kõvasti kirsaga viska!
http://bmwfans.info/original/E34/tou/52 ... l-11_1459/
http://bmwfans.info/original/E34/tou/52 ... l-11_1459/
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 03.06.2007 18:00 01
- Asukoht: Tallinn
Nii nüüd olen ka järjega õhutamise juures. mootor m20b25
peale mootori remonti sai jahutussysteem täidetud ja õhutatud niikaua kuni õhutusavast tuli ainult jahutusvedelikku.
Temp seier millegi pärast üle sinise ei tõusnud- võimalik et andur vigane, selle yritan selgeks teha. (kumb andur seierile infi saadab?)
Kohapeal töötades puhub ka salongi sooja nagu sõitma hakkan nii tuleb kylma.
Proovisin veel mitu korda õhutada, aga õhku ei tulnud.
Hakkan sõitma, jälle sama pull.
Termostaat ja veepump on uued.
Mõistus otsas.
Kas asi ikka õhutamises või on uus termostaat vigane?
Äkki keegi maadelnud samasuguse probleemiga.
peale mootori remonti sai jahutussysteem täidetud ja õhutatud niikaua kuni õhutusavast tuli ainult jahutusvedelikku.
Temp seier millegi pärast üle sinise ei tõusnud- võimalik et andur vigane, selle yritan selgeks teha. (kumb andur seierile infi saadab?)
Kohapeal töötades puhub ka salongi sooja nagu sõitma hakkan nii tuleb kylma.
Proovisin veel mitu korda õhutada, aga õhku ei tulnud.
Hakkan sõitma, jälle sama pull.
Termostaat ja veepump on uued.
Mõistus otsas.
Kas asi ikka õhutamises või on uus termostaat vigane?
Äkki keegi maadelnud samasuguse probleemiga.
BMW 530d -01 142kw 

Veepump tundus visuaalselt Okei, ratta mõõtmete vahe originaaliga oli marginaalne.
Mootori koostasin korralikult, kulumaterjal läks ikka kõik uus, pea poldid kaasa arvatud. Kõik nad läksid õiges järjekorras õige momendi ja kraadiga kinni. Seega seal ma välistaks vea.
Ise kahtlustan ikka termostaati.
äkki jäi siiski tihend kehvasti
Lihtsalt ei viicinud enam too päev uuesti antifriisi välja lasta, niigi terve nädalvahetus oli magus maitse suus. Aga eks järg nv proovin siis jälle.
Mootori koostasin korralikult, kulumaterjal läks ikka kõik uus, pea poldid kaasa arvatud. Kõik nad läksid õiges järjekorras õige momendi ja kraadiga kinni. Seega seal ma välistaks vea.
Ise kahtlustan ikka termostaati.
äkki jäi siiski tihend kehvasti
Lihtsalt ei viicinud enam too päev uuesti antifriisi välja lasta, niigi terve nädalvahetus oli magus maitse suus. Aga eks järg nv proovin siis jälle.
BMW 530d -01 142kw 

Mul küll 520 aga ise olen 6hutanud nii et algul valad t2is paagi,paned k2ima ja keerad 6hutuspunni lahti ja lased k2ia kuni hakkab sealt vedelikku v2lja ajama. Siis v6tad soojaradika torud lahti ja valad sealt ka t2is. Olen 6hutanud 5-6 korda ja alati korda saanud. Varuge kannatust,sest see on omajagu nu.. ettev6tmine.
guits000 kirjutas:tere, kes see on normaalne kui sooja mootoriga kork maha keerates hakkab jauhutusvedelik üle ääre jooksma? kuigi külmalt on tase ilusti selle kalt jooneni või isegi alla selle...
mul oli sama jama, kaan oli kõver. sellise surve võttis sisse, et lõi ikka mitu liitrit j.vedelikku välja. nüüd kaan lihvitud, auto korras ja rahakott 10 kilo kergem.
Nädalvahetus seljataga, sai asja tiba lahatud.
Termostaadi võtsin lahti, tundus igati okei olevat.
Proovisin veel õhutada, õhku ei tulnud.
Järgmisena viskasin vooliku otsad, mis soendusradikasse lähevad ringi.
Nüüd testisin ja sõiduajal tuli ilusti sooja.
Tundus küll kahtlane mulle see lahendus, ei tohiks ju vahet olla mis pidi see jahutusvedelik seal salongiradikast läbi käib, aga tundub et on.
autoks e30 325.
Termostaadi võtsin lahti, tundus igati okei olevat.
Proovisin veel õhutada, õhku ei tulnud.
Järgmisena viskasin vooliku otsad, mis soendusradikasse lähevad ringi.
Nüüd testisin ja sõiduajal tuli ilusti sooja.
Tundus küll kahtlane mulle see lahendus, ei tohiks ju vahet olla mis pidi see jahutusvedelik seal salongiradikast läbi käib, aga tundub et on.
autoks e30 325.
BMW 530d -01 142kw 
