E34 525i ümber ehitada 550-ks?
E34 525i ümber ehitada 550-ks?
On keegi kursis kui keeruline on e34 kerel ilusti jooksma saada e32 92 aasta 750 mootor? Ja millised ülekanded võiks panna...soov oleks manuaaliks lõpuks saada auto.....tean, et kunagi paide kandis ühed leidurid tegid taolise touringu kunagi valmis....aga ülekande kohta ei tea ma suurt midagi peale selle, et kastiks sobiks 540 6k-manual aga tiffrid jne jne?
Mida soovitaksite...
Mida soovitaksite...
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
Selle elektri kohapealt vast oleks mõttekas tellida kohe mootorile uus komplektne kaabeldus plus siimu käest töökorras aju.
Aga neid skeeme ei oska kusagilt välja peilida, ehk teab keegi tark mõnd kasulikku linki
ja ega seda masinat vist eestis selle mootoriga arvele võtta ei ole võimalik sellises koosluses....
Aga Patrik, küsimus sulle...juhul kui toon sulle auto kus mootor peal ja vaja just selle elektri poolega tegelda, kuna ma ise eriti tugev selle kohapealt kahjuks pole, siis kas võtaksid ette sellise töö? ja kui siis umbkaudu mis see töö maksma läheb? võid ka ps-i panna vastuse
Aga neid skeeme ei oska kusagilt välja peilida, ehk teab keegi tark mõnd kasulikku linki

Aga Patrik, küsimus sulle...juhul kui toon sulle auto kus mootor peal ja vaja just selle elektri poolega tegelda, kuna ma ise eriti tugev selle kohapealt kahjuks pole, siis kas võtaksid ette sellise töö? ja kui siis umbkaudu mis see töö maksma läheb? võid ka ps-i panna vastuse

e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
Siit foorumist kasutaja tr22nsmees kunagi alustas sellise projektiga, mootor vist isegi jõudis kapoti alla, kuid lõppkokkuvõttes sai tal vist isu otsa ja müüs asjad kõik eraldi maha. Eks ta ise oskab paremini kommenteerida kui ta seda teemat peaks lugema.
PS. Mina võin mõne asjaga puusse ka panna, nii et ärge näkku lööge
PS. Mina võin mõne asjaga puusse ka panna, nii et ärge näkku lööge

- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
minuarust ta lausa müüs seda täielikult töökorras.Rain530 kirjutas:Siit foorumist kasutaja tr22nsmees kunagi alustas sellise projektiga, mootor vist isegi jõudis kapoti alla, kuid lõppkokkuvõttes sai tal vist isu otsa ja müüs asjad kõik eraldi maha. Eks ta ise oskab paremini kommenteerida kui ta seda teemat peaks lugema.
PS. Mina võin mõne asjaga puusse ka panna, nii et ärge näkku lööge
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Minu mäletamist mööda oli ka mootor peal ja auto sõitis, kuid oli vaja lõpetada (jahutus, väljalase jms.)Leho525tds kirjutas:minuarust ta lausa müüs seda täielikult töökorras.Rain530 kirjutas:Siit foorumist kasutaja tr22nsmees kunagi alustas sellise projektiga, mootor vist isegi jõudis kapoti alla, kuid lõppkokkuvõttes sai tal vist isu otsa ja müüs asjad kõik eraldi maha. Eks ta ise oskab paremini kommenteerida kui ta seda teemat peaks lugema.
PS. Mina võin mõne asjaga puusse ka panna, nii et ärge näkku lööge
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 13&t=41504
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ht=bmw+550
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ht=bmw+550
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: E34 525i ümber ehitada 550-ks?
lihtsalt tähelepanek - V8 kast niisama sinna otsa ei istukenwood1 kirjutas:On keegi kursis kui keeruline on e34 kerel ilusti jooksma saada e32 92 aasta 750 mootor? Ja millised ülekanded võiks panna...soov oleks manuaaliks lõpuks saada auto.....tean, et kunagi paide kandis ühed leidurid tegid taolise touringu kunagi valmis....aga ülekande kohta ei tea ma suurt midagi peale selle, et kastiks sobiks 540 6k-manual aga tiffrid jne jne?
Mida soovitaksite...
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
NJah hakkasin ka ise siin kahtlema kas kast niismapäris istub otsa sinna v12-le, aga huvitav kuda träänsimees tegi sis, kas 750atm kast istub e34 põhja alla???
kas kast liialt pikk/lai ei ole sis....hmm aga igaljuhul huvi sellise projekti vastu suur, ei ole just väga suure eelarvega kah
Aga on keegi kursis mis hinna saaks korraliku 2,5 141kw 95a vanosega moto eest koos manual kastiga ja täispauk kaablid kaasa motole? umbkaudu..



e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
Osta parem kohe BMW 750iL 5.0 V12 220 kW
vat sellega ongi, et kohe mitte ei meeldi mulle see e32, ärge nüüd e32 omanikud solvuge aga lihtsalt maitse asi ja pealegi oleks bmw 550i suht ainulaadne ja kujutan ette seda sõidu mõnu e34 kerel220kw v12 

e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
ega hetkel miskit ei ehitagi ja otsest eelarvet paigas ei ole lihtsalt tekkinud sügav huvi sellist asja teha, kuna endal kodukandis olemas ka kohe remondi spetsidest sõbrad kes oleks igakell nõus fanaatikutena appi tlema ja tegelema, ainus mure on sebida mootor ja kast+ juhtmestik ja muu vajaminev masina sõitma saamiseks , millegi pärast olen kindel, et sellise projekti saaks paari kümne rahaga vabalt valmis kui endal vähegi viitsimist ja aega tegelda on
Ja olen kindel, et masina valmis tegemine ei veni aastatesse
teades tuttavate ettevõtlikust siis pakuks et max 2-3 kuud 

Ja olen kindel, et masina valmis tegemine ei veni aastatesse


e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
No, kui sul on sellised head sõbrad ja koht kus teha, võid ju proovida. Aga usu mind lihtne ei saa see mitte olema . Olen ise rallikat ehitanud ja mõnda masinat veel, kaunis nutune on see ettevõtmine ikkagi. Ja ära hakka ennem seda teemat mõtlemagi, kui sul on pädeva elektrikuga asi 100%-i kokku lepitud, muidu jääb see asi sul küll lõpetamata. Eelarvega on tavaliselt nende projektidega niimoodi, et esialgne millega arvestad, korruta julgelt kahega ja veel natuke peale. Kui ei usu minu juttu, siis loe lugejate autode alt, seal neid teemasid päris palju. Kui tahtmist ja aega jagub, pluss eelpool räägitud jutt, siis anna minna. Jõudu sel raskel teel !
Tänud, olen kursis selle eelarve venitamisega, aga kui siiski otsustangi lõpuks asja käsile võtta reaalselt siis selgub kaua asi võtab.
Töö saab olema raske, selles pole kahtlustki.
Praegu põhimõte milleks seda teemat siin alustasin oligi see, et koguda võimalukult palju informatsiooni asja kohta..
Ja endiselt huvitab mind väga selle käimakoti küsimus, kas siis hakkan ehk jahtima motot koos orig atm kastiga? Kas sobib alla v mitte...kardan, et selletaha asi jääbki praet, kui käimakott 750 oma sobib siis hakkan kiirelt remondi poistega asja kokku rääkima, aga kui mitte siis see seab asja suure küsimärgi alla...
Töö saab olema raske, selles pole kahtlustki.
Praegu põhimõte milleks seda teemat siin alustasin oligi see, et koguda võimalukult palju informatsiooni asja kohta..
Ja endiselt huvitab mind väga selle käimakoti küsimus, kas siis hakkan ehk jahtima motot koos orig atm kastiga? Kas sobib alla v mitte...kardan, et selletaha asi jääbki praet, kui käimakott 750 oma sobib siis hakkan kiirelt remondi poistega asja kokku rääkima, aga kui mitte siis see seab asja suure küsimärgi alla...
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
ma nüüd kindlalt ei mäleta, aga see tr22nsmehe ehitatud auto, sellele läksid kast ja mootor midagi ümber tegemata alla, ainus mis tuli "ise teha" oli kardaan. Ja selle auto saatust tahaks küll teada, sest see mis sellest alles jäi, tulid mehed raplast, tõstsid salongi passati üksiku istme, ilma tuledeta ja välalasketa põristasid esimese käiguga minema.
320d `02
lugesin algul ekslikult, et teema pealkirjaks on ...ümber ehitada S50ks.
vot seda soovitangi. Ehita enda mootorist US. Spec S50B30. M3 mootoriga pole sellel väga midagi ühist, pigem on see 3liitrine M50. Bimmerforumsis on isegi mõned selle ehitamisega tegelenud, tasub uurida.
E34 kerele R6 mootor, mis annab 170kw vabalthingavana pole ju sugugi paha
edit: kui saad ilusti jooksma selle asja, võtad Active Autowerkest kompressori kiti lisaks. 170kw, 0,5bari ja võid E34 M5si kollitama minna
vot seda soovitangi. Ehita enda mootorist US. Spec S50B30. M3 mootoriga pole sellel väga midagi ühist, pigem on see 3liitrine M50. Bimmerforumsis on isegi mõned selle ehitamisega tegelenud, tasub uurida.
E34 kerele R6 mootor, mis annab 170kw vabalthingavana pole ju sugugi paha

edit: kui saad ilusti jooksma selle asja, võtad Active Autowerkest kompressori kiti lisaks. 170kw, 0,5bari ja võid E34 M5si kollitama minna
Madis loomulikult idee on hea
kuid see tõstaks selle projekti hinna skaala juba (minu jaoks) väga ebareaalstesse kõrgustesse 


e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
Mulle saatis ta ps-i kus oli kirjas, et kardaan läks 535 atm kastiga auto pealt...lauri86 kirjutas: ainus mis tuli "ise teha" oli kardaan. .

e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
No kui ise ehitada ei viitsi, siis Saksast oleks kohe üks selline kohe võtta kah http://cgi.ebay.de/BMW-E34-mit-V12-Moto ... dZViewItem
See 550 E34 on märjamaal. Viimati nägin seda (suvel), siis ehitati väljalaset sellele ja plaaniti Patriku juurde minna.lauri86 kirjutas:Ja selle auto saatust tahaks küll teada, sest see mis sellest alles jäi, tulid mehed raplast, tõstsid salongi passati üksiku istme, ilma tuledeta ja välalasketa põristasid esimese käiguga minema.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Mina isiklikult arvan, et kui sul on sellise ettevõtmisega juba midagi, mis käib "üle hinnaskaala" pole asjal mõtet.
Usu, et 40 tuhat ja see mootor koos kogu mölluga tööle saada on ebareaalne. Kui teha midagi eksklusiivset siis teha seda korralikult. Pikalt ja hoolega, et tulemus oleks midagi muud peale töötava mootori. Muidugi see on minu arvamus...aga eeldan, et lõppkokkuvõttes lendab sul hind ikka sajatuhandekanti... Asjad kipuvad kord juba nii olema, et midagi kuskilt ei tööta ja siis ei klapi järgmine asi jne jne jne. Ja kui alustad ja paned sinna raha juba kasvõi 40 tuhat siis on ju väga nukker pooleli jätta...
Osta endale 540 ja keera sinna kompressor külge...ise mehaanik pole aga eeldan ,et oleks raju. Igatahes edu nuputamisel...mõte on ju kiitu väärt


Osta endale 540 ja keera sinna kompressor külge...ise mehaanik pole aga eeldan ,et oleks raju. Igatahes edu nuputamisel...mõte on ju kiitu väärt

528i E39
seal teemas jäi ka pisut infot ja pilt V12ga e34st silma, hartge looming siis
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... &start=625
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... &start=625
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Kaheldav, et see V12 M70 seal all enam mõnu pakub kui V8 M60B40. Vahe 10kWkenwood1 kirjutas:vat sellega ongi, et kohe mitte ei meeldi mulle see e32, ärge nüüd e32 omanikud solvuge aga lihtsalt maitse asi ja pealegi oleks bmw 550i suht ainulaadne ja kujutan ette seda sõidu mõnu e34 kerel220kw v12


4,4-liitrine M62 on 210 kW.kollerimees kirjutas:Mina paneks siis juba M62 mootori. See vana V12 on aegunud juba. Võtab palju ruumi ja teeb esiotsa maru raskeks. Kw on ka M62 220.
Muus osas absoluutselt päri. Soorituse osas teema. Iseasi kui on vajadus endale ja teistele midagi tõestada, (elu)kogemusi saada ja kui raha on.
Mis see elektergi ära ei ole?
Noored mehed, tahtmist on. Miks mitte?

E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT