Mure 110kw 2,0i vanos mootoriga!
Mure 110kw 2,0i vanos mootoriga!
Mis on mootoril viga, kui käima läheb pika käivitamise peale, kui käib, siis puterdab, jätab vahele, ning isegi suurematel pööretel käib ebaühtlaselt. Vahetevahel sureb heast peast välja ja võtab palju kütet! Klapikambrikaane tihendid vahetatud samuti ka küünlad! Kas on keegi, kes annax nõu? Peale selle ka veel selline lapseviga, kui vajutad gaasibedaali põhja, siis yle 2000pöörde ei lähe, kui lased pedaali veidi järele, siis jooxeb piirajasse! Gaasipedaali asendi andur vahetatud, ikka sama jama!!
BMW on maitseasi! Minul kahjuks, või õnnex on BMW veres!!
Viimati käisin diagnostis selle titeveapärast, et noh pedaali ei tohi põhja vajutada! Igaljuhul see diagnosti mees minu auto mootoriandmetele ligi ei saanud, kuigi sõbra 2,3i vanos mootori tõrked sai teada! Kas olen sattunud tõesti sellise s..a isendi otsa (tegemist 96a E34 touringuga)? Masinat olen hoidnud ja sõita on hea sillaosad vahetatud, mis mingitki kolinat võis teha, õli olen vahetand iga 10000km järel ja äsja sai ka uue siduri ja käima! Ma ei tea, mix se masin laguneb, peab vist marki vahetama!! On olnud 4 BMW-d enne seda ja mingit sellist jama pole kohanud, isegi siis, kui ehitasin E30 1,8l rullast 2,3i 110kw ja juhtmed ning pritse said mitmest kokku tehtud! Kas tõesti hakkab aja uuenedes kvaliteet kaduma??
BMW on maitseasi! Minul kahjuks, või õnnex on BMW veres!!