E34 525TDS generaatori rihm ja pinguti!!
E34 525TDS generaatori rihm ja pinguti!!
Mure selles et järsku täiesti tühja kohapealt geneka rihm üli lõdva!
Kas äkki läks rihma pinguti?
Kuidas vahetada?
Saab ise hakkama?
Kas äkki läks rihma pinguti?
Kuidas vahetada?
Saab ise hakkama?
Pingutusamort on õhtal, tegelikult võid millegiga rihma uuesti pingule lükata ja võibolla ei juhtu seda enam nii peagi, mina näiteks lükan hommikuti (reeglina viskab lõdvaks külma mootoriga hommikul) rihma pigule juba kaks-kolm kuud
(ei ole ju ühegi tutavat remondimeest kes korda teeks).
vahetamine ei ole iseenesest väga hull ettevõtmine, kui riistad olemas, siis saab hakkama (tiiviku lahti tegemisel tea, et see on vastupidi keermega)

vahetamine ei ole iseenesest väga hull ettevõtmine, kui riistad olemas, siis saab hakkama (tiiviku lahti tegemisel tea, et see on vastupidi keermega)
Mercedes EQS 450+ 2022
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
mootori kate maha ja ongi kohe pingutusamordi kinnitustele ligipääes olemas
terv
erich
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Olles kuu aega olnud 525 tdsi omanik, vaevas sama mure.
Lähemal uurimisel selgus,et eelmine omanik oli pingutusamordi
remondil kõige odavamat varianti kasutanud (isepuuriv metallikruvi
oli sisse lastud). Tema kokkuhoid läks mulle maksma ligi
5k. Oli p....e keeranud amordi,laagrid,kinnituskronsa ja midagi veel.
Kui pappi sellise väikese asja peale palju raisata ei taha, siis
soovitan ka Viljaril see kiiresti ära vahetada
Lähemal uurimisel selgus,et eelmine omanik oli pingutusamordi
remondil kõige odavamat varianti kasutanud (isepuuriv metallikruvi
oli sisse lastud). Tema kokkuhoid läks mulle maksma ligi
5k. Oli p....e keeranud amordi,laagrid,kinnituskronsa ja midagi veel.
Kui pappi sellise väikese asja peale palju raisata ei taha, siis
soovitan ka Viljaril see kiiresti ära vahetada

Ma ei saa aru millisest laagrist käib jutt-lex3210- kirjutas:Olles kuu aega olnud 525 tdsi omanik, vaevas sama mure.
Lähemal uurimisel selgus,et eelmine omanik oli pingutusamordi
remondil kõige odavamat varianti kasutanud (isepuuriv metallikruvi
oli sisse lastud). Tema kokkuhoid läks mulle maksma ligi
5k. Oli p....e keeranud amordi,laagrid,kinnituskronsa ja midagi veel.
Kui pappi sellise väikese asja peale palju raisata ei taha, siis
soovitan ka Viljaril see kiiresti ära vahetada

Mercedes EQS 450+ 2022
laagrid ja amort on ikka rihmasüsteemis (mitte rattalaagrid
)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
pakun et vahetamiseks lähevad tavaliselt : nr: 11, 13, 1, 7 ja ka 15- ja kui pahasti läheb siis kaa uuesti nr 1 detail (siis kui jõudu on rohkem kui vaja- pingutamisel)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18 kui rihmaseib nr: 1 on kas kõver või balansist väljas või siis kokku keevitatud - siis läheb esmalt läbi amort ja selle hoidja- reeglina see lihtsalt jääb kinni ja rihm ei toimi...... juppe on seal päris palju - need ka kõik maksavad raha....

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
pakun et vahetamiseks lähevad tavaliselt : nr: 11, 13, 1, 7 ja ka 15- ja kui pahasti läheb siis kaa uuesti nr 1 detail (siis kui jõudu on rohkem kui vaja- pingutamisel)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18 kui rihmaseib nr: 1 on kas kõver või balansist väljas või siis kokku keevitatud - siis läheb esmalt läbi amort ja selle hoidja- reeglina see lihtsalt jääb kinni ja rihm ei toimi...... juppe on seal päris palju - need ka kõik maksavad raha....
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Viljar äkki viitsid selle määrimisest mingi lühikese jutu kirjutada, ise pole eelnevatel kordadel seda teinud ja sellise pilguga pole ka vaadanud. Varsti jälle töö ees siis peaks plaani võtma
Pildi järgi tundub maru lihtne küll, otsast kuuskandiga "mutter" maha ja määrima, o-ring vist tahab kah vahetust?
terv
erich

Pildi järgi tundub maru lihtne küll, otsast kuuskandiga "mutter" maha ja määrima, o-ring vist tahab kah vahetust?
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
mul sai otsa ühel 525tds´il paar korda ja alles siis sain aru et rihmaratas ei ole eriti sirgeViljar kirjutas:Da, ega see nr 1 ikka naljalt otsa ei saa.
Mina tavaliselt kui vahetan rihma-rulle, siis keeran ka alati nr 1 lahti, puhastan ja määrin korralikult.

Kui valesti õlitada siis jääb pärast tühikäigul krigin ja kriuksumine sisse. Aga muidu ei ole mõtet seda ilma asjata maha võtta.
Kas selle kronsa sees on mingi laagri moodi asi või on ta lihtsalt istuga võlli peal. Ma mõtlen, et peab siis endal ka selle ära vahetama, sest seal oli lõtk sees küll ja arvatavasti tingitud selles, et sai katkise amordiga jupp aega sõidetud. Kas see lõtk mõjub väga halvasti ülejäänud sõlmedele? Teised kannid said kõik just vahetatud.
Kas visuaalselt või käega on võimalik ka esimese rihmaratta olukorda hinnata, et kas on kokku keevitatud? Ja kuidas ta väljendub näiteks mootori töös(värin, hääl) Pole endal sinna süvenenud, aga tasuks kontrollida.
Kas visuaalselt või käega on võimalik ka esimese rihmaratta olukorda hinnata, et kas on kokku keevitatud? Ja kuidas ta väljendub näiteks mootori töös(värin, hääl) Pole endal sinna süvenenud, aga tasuks kontrollida.
525 TDS´a EXECUTIVE
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
Tuli välja et amort terve aga nr 1 osa liigub lõdvalt nr2 osa peal edasi tagasi sellepärast et osad 4 ja 5 on eelmise omaniku poolt ära kaotatud ja asendatud krt teab mis santehnika osadega
Probleem järgmine: kas keegi teab kust võiksin leida osad 4 ja 5
Tuli välja et amort terve aga nr 1 osa liigub lõdvalt nr2 osa peal edasi tagasi sellepärast et osad 4 ja 5 on eelmise omaniku poolt ära kaotatud ja asendatud krt teab mis santehnika osadega

Probleem järgmine: kas keegi teab kust võiksin leida osad 4 ja 5

ei no ära tee naljatimo20 kirjutas:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
Tuli välja et amort terve aga nr 1 osa liigub lõdvalt nr2 osa peal edasi tagasi sellepärast et osad 4 ja 5 on eelmise omaniku poolt ära kaotatud ja asendatud krt teab mis santehnika osadega![]()
Probleem järgmine: kas keegi teab kust võiksin leida osad 4 ja 5


Ja minuarust see kui paned originaalid nr. 4 ja 5 siis ei lähe paremaks eriti midagi kuna see ainult fikseerib rihma paremale ja vasakule- muud midagi... ÄKKI ON MÕNI JUPP VEEL PUUDU

ja kuna sealt juba SANTEHNIKA siis ära parem näpi- raudselt keere maas või muu selline jama...
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
varuosa kood 11282243508 ehk jupp nr 4 pildi pealt toksi järgnevale lingile.
http://www.bmw.ee/page.php?pgID=a40511c ... a&lang=est
ei tohiks ju tappev hind olla, pildi järgi peaks nr 4 seal ka kaasas olema.
loodame et seal siis muud pole katki, muidi vist läheb natukese kallimaks.
terv
erich
http://www.bmw.ee/page.php?pgID=a40511c ... a&lang=est
ei tohiks ju tappev hind olla, pildi järgi peaks nr 4 seal ka kaasas olema.
loodame et seal siis muud pole katki, muidi vist läheb natukese kallimaks.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power