E34 Armatuuri taustavalgus
E34 Armatuuri taustavalgus
Tere,
Probleem siis selline, et lambist kadus armatuuri valgustus tagant ära. :S
Millest probleem võib olla? Ise arvan, et see lüliti millega reguleerid selle valguse intensiivsust, et see on nässus.
Mis on Teie poolne arvamus? Kaitsmed vaatasin nagu üle. Seal olid kõik terved. Keegi oskab kohe lambist öelda äkki et mis nr all see kaitse on???
Terv,
petzz
Probleem siis selline, et lambist kadus armatuuri valgustus tagant ära. :S
Millest probleem võib olla? Ise arvan, et see lüliti millega reguleerid selle valguse intensiivsust, et see on nässus.
Mis on Teie poolne arvamus? Kaitsmed vaatasin nagu üle. Seal olid kõik terved. Keegi oskab kohe lambist öelda äkki et mis nr all see kaitse on???
Terv,
petzz
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.
no suht võimatu on et kõik pirnid korraga lendav? nagu selles mõttes et mitte midagi ei põle. põlevad ainult istmetel need istme soojenduse nupud ja siis põlesid veel need el.akna omad. kogu moos. :S
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.
no niiiii... üks päev siin tinutasin uut pirni sellele udukate lülitile. aga tuleb välja et lasin midagi lühisesse vist. igatahes kui panen korraliku ehk originaal lüliti siis kõik toimib. ainuke võimalus et see lüliti on peetis. igatahes tänud et keegi vaevus vastama. võib vist lukku panna. kõik korras jälle. 

The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.
aga jutt nüüd sellest dimmerist...et kui osta uus selline 60w et siis nagu salongis(armatuuris) põlevad kõik tuled eredamalt? ja veel see, et kas sa tead mis nr all on salongi tulede kaitse?priitv8 kirjutas:Mitte lüliti, vaid heleduse regulaator e. dimmer on peetis. Neid on kahte tüüpi, osta kohe selline, millele külje peale kirjutatud: 60W.
Tänud ette.
petzz
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.
Et millest siis selline idee? Lamp põleb nii eredalt, kuipalju tal endal võimsust on.petzz kirjutas:et kui osta uus selline 60w et siis nagu salongis(armatuuris) põlevad kõik tuled eredamalt?
60W dimmer kannatab lihtsalt suuremat koormust reguleerida (loe: rohkem/võimsamaid pirne).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
selge..aga nagu ma aru saan siis originaalis tal seda võimast dimmerit ei ole...aga millistel mudelitel see peal yldse on siis?priitv8 kirjutas:Et millest siis selline idee? Lamp põleb nii eredalt, kuipalju tal endal võimsust on.petzz kirjutas:et kui osta uus selline 60w et siis nagu salongis(armatuuris) põlevad kõik tuled eredamalt?
60W dimmer kannatab lihtsalt suuremat koormust reguleerida (loe: rohkem/võimsamaid pirne).
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.
Ma ei tea, millistel ta olema peaks. Vbl. sõltub see ka lisavarustusest. Aga mul oli kohe selline, läbi läks ta siiski.petzz kirjutas:selge..aga nagu ma aru saan siis originaalis tal seda võimast dimmerit ei ole...aga millistel mudelitel see peal yldse on siis?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
priitv8 kirjutas:Ma ei tea, millistel ta olema peaks. Vbl. sõltub see ka lisavarustusest. Aga mul oli kohe selline, läbi läks ta siiski.petzz kirjutas:selge..aga nagu ma aru saan siis originaalis tal seda võimast dimmerit ei ole...aga millistel mudelitel see peal yldse on siis?
selge pilt. igatahes minu oma hetkel töötab õnnex ilusti veel.
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.