
E34 Automaatkast+õlivahetus
E34 Automaatkast+õlivahetus
Tuhlasin siin foorumis ringi ja sellist küsimust ei suutnud leida. Küsimus järgmine: Kas tohib teha niimoodi, et kisun automaatkasti õlivanni maha, lasen kogu õli välja(lugesin, et muidu jääb enamus vana õli sisse) puhastan õlivanni sodist puhtaks, monteerin vanni tagasi, vahetan filtri ja valan õli sisse. Kas üldse tohib nii teha? Kui palju sellisel juhul tuleks õli varuda. 

millisest hulgast hakkab ülemäärane sodi?
Mingi hulk on seda kindlasti. eriti vaneaml masinal.
Kui viitsimist on siis igaljuhul tasub nii teha nagu Herra plaanis teha.
Mingi hulk on seda kindlasti. eriti vaneaml masinal.
Kui viitsimist on siis igaljuhul tasub nii teha nagu Herra plaanis teha.
Viimati muutis Ragnar, 22.04.2008 15:08 29, muudetud 1 kord kokku.
Kast on korras ja töötab, kas nii raske on aru saada, mida ma teha tahan ja kuskile riisirakettide töökotta ma teda eladeski ei vii. Siiamaani on kõiki töid teind UM ja nii ka jääb. Ei näe nö. õlivahetusel mõtet, kui pool vana õli ikka sinna jääb. Ma ei saa aru kust sa aru said, et kast rikkis on(niisama targutad või?) Kust mina tean palju seal sodi on X-Ray silmad on mul või? Pole midagi veel teind ja ilmselt ma seda ise ka ei tee. Küsimus endine, kas nii saab teha, või ei saa ja kas sellel on mõtet või ei?
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2423
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
ilma karterit eemaldamata saab kätte umbes kolmandiku vanast õlist, karteripõhja eemaldamisega pisut üle poole. variant b-ga tekib siis võimalus puhastada karteripõhi ja magnetid metallipurust ning muust sodist, tasub vahetada nii õlifilter kui karteripõhja tihend. nagu Ragnar ütles, saab loomulikult kõige põhjalikuma tulemuse kasti maha- ja laialivõtmisega.
E38 750-i kasti sai lisada karteri mahavõtmisega 8,5 liitrit uut õli.. Herra E34 kohta ei oska öelda, täpsusta palun mudel ja aasta..
E38 750-i kasti sai lisada karteri mahavõtmisega 8,5 liitrit uut õli.. Herra E34 kohta ei oska öelda, täpsusta palun mudel ja aasta..
V8
tegu on 93.a. 525i-ga M50 mootor ja 5-käiguline käima(kasti seerianumbrit tõesti ei tea.) Ühesõnaga selge, kasti maha võtma ei hakka aga karteri kisub maha küll, nüüd peab veel uurima kus seda tehakse. Kas UM-i pakutav ESSO käimaõli on hea? Ja keegi võiks palun öelda palju ma teda sealt ostma peaks, et aitaks kuna nemad sellist tööd ei tee. 

Viimati muutis Herra, 22.04.2008 15:33 04, muudetud 1 kord kokku.
Sul siis 5HP18
sinna läheb ka 10+ liitrit, millest ilma saad vahetada umbes 7-8 nagu Tarmo ütles.
Ise käisin kunagi filtrit vahetamas Tartus Favora õlipoe juures asuvas
töökojas. Seal hakatuseks keerati mul T-25'ga mitmel poldil kandid maha.
Siis tõin ise lähedalt polest Tx-27. Hea, et oli veel endale enne interneti abiga selgeks tehtud kogu protseduur. Said kõik täitmise nüansid ka silmas peetud.
Põhimõtteliselt pole ise seda raske teha aint tõstuk kuluks ära.
ESSO õli läheb sulle aint siis kui kastil vastav silt. Osadesse läheb ka tavaline D III atf.
sinna läheb ka 10+ liitrit, millest ilma saad vahetada umbes 7-8 nagu Tarmo ütles.
Ise käisin kunagi filtrit vahetamas Tartus Favora õlipoe juures asuvas
töökojas. Seal hakatuseks keerati mul T-25'ga mitmel poldil kandid maha.
Siis tõin ise lähedalt polest Tx-27. Hea, et oli veel endale enne interneti abiga selgeks tehtud kogu protseduur. Said kõik täitmise nüansid ka silmas peetud.
Põhimõtteliselt pole ise seda raske teha aint tõstuk kuluks ära.
ESSO õli läheb sulle aint siis kui kastil vastav silt. Osadesse läheb ka tavaline D III atf.
loe siit, äkki veel küsimusi
lk2 hakkab õlidest kirjutatama
http://www.ssfs.si/4letnik/Mehanski_pogoni/katalog.pdf
lk2 hakkab õlidest kirjutatama
http://www.ssfs.si/4letnik/Mehanski_pogoni/katalog.pdf