E34 esisild
E34 esisild
Küsimus siis järgmine.Esisillal on kaks õõtsa kummalgi rattal.Ja kummagi õõtsa otsas on sarniir ühelpool ja kummipuks teiselbool.Mul siis esisilla tagumiste õõtsade sarniirid ja kummipuksid läbi.Kas neid on võimalik eraldi vahetada, või ainult koos õõtsaga.Õõts ise alumiinjumist.Magnet igal juhul külge ei hakanud.
Autoks 90.a 525
Ja kuna ei taha uut teeman niisama teha.Siis kas keegi oskaks öelda mis materjalist on sama auto soendus radikas.?
Tänud kõigile
Autoks 90.a 525
Ja kuna ei taha uut teeman niisama teha.Siis kas keegi oskaks öelda mis materjalist on sama auto soendus radikas.?
Tänud kõigile
Minuteada jälle on. Ise ostsin küll õõtsad tühjade silmadega ja puksid eraldi karbis. Spetsiaalselt võtsin veel 750 omad (jäigemad).
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/53 ... l-31_0250/
Nr 8
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/53 ... l-31_0250/
Nr 8
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Praegu küll nats segane, millistest õõtsadest jutt käib täpsemalt.
Ülemistel õõtsadel jah puksid eraldi vahetatavad. Ja igal juhul soovitatav panna 750 omad (rohelised) olenemata mis kataloog ette kirjutab. Samas kas ülemisi on ka alumiiniumist
Sellest materjalist on küll alumisi, millele ei saa eraldi puksi minu meelest.
Ülemistel õõtsadel jah puksid eraldi vahetatavad. Ja igal juhul soovitatav panna 750 omad (rohelised) olenemata mis kataloog ette kirjutab. Samas kas ülemisi on ka alumiiniumist

E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
õõtsadest ja puksidest rääkides, sarniiri puhul taastamine sihuke kahtlane variant, aga kui näiteks 2 aastat/100 000km garantiid saad siis palun väga, katsetage omal vastutusel
ülemised õõtsad jah tehakse terasest, puksid eraldi vahetatavad. kogemustest rääkides siis õõtsadest lemföerder pidas vastu 15 000 km, originaal (ka väidetavalt lemföerder) 25 000 km. Meyle all olnud 85 000km, töötab veel.
Puksidest (rohelised, 750 omad) lemföerder pidas nii vähe et isegi ei mäleta, originaal 25 000 km pealt läbi. boge tahtis vahetust 75 000km pärast.
Alumisi õõtsasid tehakse nii alumiiniumist kui terasest. Alumiinium õõtsadel pole ette nähtud pukse eraldi vahetada, Terasest puksidele saab eraldi pukse. Alumiinium õõtsasid saab minuteada ainult esindusest.
Alumiinium õõtsad näitasid väsimuse märke peale 300 000km läbimist, millest vähemalt 100 000 km eestis (võibolla ka rohkem, oleneb palju maha keritud spidolt). Terasest Lemföerderid vahetusse peale 70 000km läbimist.
Selliste kogemuste peale ei julge mingeid itaalia tootjate omasid isegi siis soovitada kui läbisõit a'la 10 000km aastas. Kui sõita mööda siidiselt siledat maanteed siis peavad ükskõik mis töötja jupid imekaua vastu, kahjuks sihukesi teid vist eestis vaevalt mõnisada km.
Eks igaüks ise teab mis oma autoga teeb.
terv
erich
ülemised õõtsad jah tehakse terasest, puksid eraldi vahetatavad. kogemustest rääkides siis õõtsadest lemföerder pidas vastu 15 000 km, originaal (ka väidetavalt lemföerder) 25 000 km. Meyle all olnud 85 000km, töötab veel.
Puksidest (rohelised, 750 omad) lemföerder pidas nii vähe et isegi ei mäleta, originaal 25 000 km pealt läbi. boge tahtis vahetust 75 000km pärast.
Alumisi õõtsasid tehakse nii alumiiniumist kui terasest. Alumiinium õõtsadel pole ette nähtud pukse eraldi vahetada, Terasest puksidele saab eraldi pukse. Alumiinium õõtsasid saab minuteada ainult esindusest.
Alumiinium õõtsad näitasid väsimuse märke peale 300 000km läbimist, millest vähemalt 100 000 km eestis (võibolla ka rohkem, oleneb palju maha keritud spidolt). Terasest Lemföerderid vahetusse peale 70 000km läbimist.
Selliste kogemuste peale ei julge mingeid itaalia tootjate omasid isegi siis soovitada kui läbisõit a'la 10 000km aastas. Kui sõita mööda siidiselt siledat maanteed siis peavad ükskõik mis töötja jupid imekaua vastu, kahjuks sihukesi teid vist eestis vaevalt mõnisada km.
Eks igaüks ise teab mis oma autoga teeb.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Sobivuse kohta veel niipalju et ülemise õõtsa puksid on viiesel ja seitsmesel sarnased, tehakse lihtsalt kolme erineva tugevuse/jäikusega neid. väikestele, keskmistele ja suurtele mootoritele. kõige jäigemad puksid kasutusel ka näiteks 8 seeria bmw all. M5 näitab millegipärast veel eraldi tootekoodi, äkki need vähe tugevamad veel, peaks huvi pärast proovima, õõts on neil ikka sama.
õõtsad ise spetsiifiline 5 seera bmw'le
Alumised õõtsad ja puksid identsed nii seitsmesel kui viiesel
terv
erich
õõtsad ise spetsiifiline 5 seera bmw'le
Alumised õõtsad ja puksid identsed nii seitsmesel kui viiesel
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Rooliotsad ostsin uued, n.n. paralleelvarda ja kõik (peale parempoolse alumise) õõtsad lasin taastada Tartus Aare juures, kusjuures see äramärgitud õõts vajas samuti "timmimist".Terasõõtsad olid "vahetusfondis" olemas, alumiin- õõtsadele läksid rohelised Valgast ostetud puksid ( ka minu "uuele" ). Töö tegi ära Aarest ca 100 m kaugusel tegutsev Andrus, kellele eraldi kiidusõnad selle eest, et mind üldse ette võttis. Juhtus nii, et üksteisemõistmine ei kandnud vilja ja ma oleksin pidanud Aarele detailid tooma, aga need olid ju auto küljes.
Asi lahenes siiski minu jaoks positiivselt, hinda ma ei ütle, kuna vastavatel kaalutlustel ei pea seda sobivaks. 
Aru ei saa, miks öeldakse, et mõningad puksid pole vahetatavad- müüakse ju neid ja ostsin minagi, aga meistril olid enda omad juba olemas ja mina viisin poodi tagasi.


Aru ei saa, miks öeldakse, et mõningad puksid pole vahetatavad- müüakse ju neid ja ostsin minagi, aga meistril olid enda omad juba olemas ja mina viisin poodi tagasi.
Jäi ka selline jutt kuskilt silma, aga ei tahtnud kohe kobisema hakataAru ei saa, miks öeldakse, et mõningad puksid pole vahetatavad- müüakse ju neid ja ostsin minagi


BMW-le kindel
Re:
Kas see tähendab siis et e34'le tuleks panna 750 omad w?eero kirjutas:Praegu küll nats segane, millistest õõtsadest jutt käib täpsemalt.
Ülemistel õõtsadel jah puksid eraldi vahetatavad. Ja igal juhul soovitatav panna 750 omad (rohelised) olenemata mis kataloog ette kirjutab. Samas kas ülemisi on ka alumiiniumistSellest materjalist on küll alumisi, millele ei saa eraldi puksi minu meelest.
***Süsimust kaunitar(H)***
Faithfully yours, my e34...
Faithfully yours, my e34...
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Re: Re:
Puksid jah 7-seeria omad, loogiline ju, et raskema masina juhtorganites on "vintskemad" puksid!markomaan kirjutas:Kas see tähendab siis et e34'le tuleks panna 750 omad w?eero kirjutas:Praegu küll nats segane, millistest õõtsadest jutt käib täpsemalt.
Ülemistel õõtsadel jah puksid eraldi vahetatavad. Ja igal juhul soovitatav panna 750 omad (rohelised) olenemata mis kataloog ette kirjutab. Samas kas ülemisi on ka alumiiniumistSellest materjalist on küll alumisi, millele ei saa eraldi puksi minu meelest.

Re: Re:
Ok, see loogika küll peab, et raskemal masinal ,,vintskemad'' puksid jms, aga kas nad mõõtmetelt ka sobivad? Mul ei ole ju võimalust mõõta kuidagi neid pukse ja proovida, kui need on poeletis müügil...joffe kirjutas:Puksid jah 7-seeria omad, loogiline ju, et raskema masina juhtorganites on "vintskemad" puksid!markomaan kirjutas:Kas see tähendab siis et e34'le tuleks panna 750 omad w?eero kirjutas:Praegu küll nats segane, millistest õõtsadest jutt käib täpsemalt.
Ülemistel õõtsadel jah puksid eraldi vahetatavad. Ja igal juhul soovitatav panna 750 omad (rohelised) olenemata mis kataloog ette kirjutab. Samas kas ülemisi on ka alumiiniumistSellest materjalist on küll alumisi, millele ei saa eraldi puksi minu meelest.
***Süsimust kaunitar(H)***
Faithfully yours, my e34...
Faithfully yours, my e34...
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Re: E34 esisild
Kui see müüja, kes neid müüb, ei oska lahti seletada, mis on parem ja mis asendatav, tuleb talle vastu muhku anda. Kui mina läksin neid pukse ostma, polnud mul valikut- müüja sõnul õnneks momendil neid "pehmekesi" polnud. Ja polnud vaja küsidagi mudeli järgi, nad vist kõik ühesugused. Minu arust on see eespool ka juba kord lahti seletatud. 

- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E34 esisild
Õõtsa sisse ja auto külge sobivad 1:1
Erinevus on kummiosa konstruktsioonis, mis on 750 omadel tugevam.
Alloleval pildil valge nö keskmise E34 oma ja roheline 750 oma. Ja veel üks, mis on nö. Heavy Duty mis on ka standard 750 omast tugevam.
Jne.
Peaks olema selge?

Erinevus on kummiosa konstruktsioonis, mis on 750 omadel tugevam.
Alloleval pildil valge nö keskmise E34 oma ja roheline 750 oma. Ja veel üks, mis on nö. Heavy Duty mis on ka standard 750 omast tugevam.
Jne.
Peaks olema selge?

E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: E34 esisild
eero kirjutas:Õõtsa sisse ja auto külge sobivad 1:1
Erinevus on kummiosa konstruktsioonis, mis on 750 omadel tugevam.
Alloleval pildil valge nö keskmise E34 oma ja roheline 750 oma. Ja veel üks, mis on nö. Heavy Duty mis on ka standard 750 omast tugevam.
Jne.
Peaks olema selge?
Kas see keskmine on siis niinimetatud heavy duty? Või vasakpoolne? Sest need ju mõlemad rohelised. :roll:l
Mul olid ka 730`l valged puksid.
E70 35d 2012a